„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WSPIERANIE ROZWOJU DZIECKA NA PIERWSZYM I KOLEJNYCH ETAPACH EDUKACYJNYCH W ZWIĄZKU Z OBNIŻENIEM WIEKU REALIZACJI OBOWIĄZKU SZKOLNEGO.
Advertisements

Mgr Renata Werpachowska Fundacja Synapsis © Małopolskie Centrum Wspierania Rozwoju MCWR Sp. z o.o. Przygotowanie do dorosłości osób z autyzmem.
BEZPIECZEŃSTWO W RUCHU DROGOWYM Gabriel Milczarek II b.
Biuro Ochrony Rządu. Spis treści  Struktura i działanie  Formy działania i zakres uprawnień  Możliwości zatrudnienia  Informacje ogólne  Zarobki.
Obowiązki pracodawcy dotyczące zapewnienia pracownikom profilaktycznej ochrony zdrowia, właściwego postępowania w sprawach wypadków przy pracy oraz chorób.
1 Mój sposób na efektywną naukę Opracowała: Agnieszka Terebus studentka V roku Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunkach: Pedagogika Zdolności.
Przyjaciele Zippiego 2015/2016. Ogłosiliśmy konkurs dla rodziców na uszycie patyczaka.
Czynniki sprzyjające zdrowiu Tryb życia a zdrowie
Zarządzanie Zmianą Sesja 3 Radzenie sobie z ludzkimi aspektami zmiany: opór.
E- learning czyli nauka przez internet. E-learning E-learning łączy w sobie nauczanie na odległość oraz elastyczność czasową, bywa też łączony z tradycyjnym.
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
GRUPY I ZESPOŁY © dr E.Kuczmera-Ludwiczyńska, mgr D.Ludwiczyński.
Pionierka ogół umiejętności związanych z budowaniem przez harcerzy.
Moduł 5 Temat 1 Poziom 2 Dzielenie się pomysłami.
Jak się bawić? Pomysły i wskazówki jak bawić się z dzieckiem z autyzmem opracowanie Anna Szczypczyk
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
Po co mi te Normy? Prezentacja: Dominik Berliński.
Przygotowanie projektu w ramach Programu Interreg V-A Polska-Słowacja Wspólny Sekretariat Techniczny Programu Interreg V-A Polska-Słowacja
ZASTOSOWANIE FUNKCJI WYKŁADNICZEJ I LOGARYTMICZNEJ DO OPISU RUCHU DRGAJĄCEGO Agnieszka Wlocka Agnieszka Szota.
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
VII kampania społeczna N O PROMIL – N O PROBLEM PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI.
Przemiany energii w ruchu harmonicznym. Rezonans mechaniczny Wyk. Agata Niezgoda Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
5 dni przed wakacjami Tydzień nauki opartej na doświadczeniu w szkole w Vasaramäki.
„Alkotest przeciw tragedii” kampania społeczna Stowarzyszenia „Droga i Bezpieczeństwo”” przy poparciu Marszałka Województwa Wielkopolskiego oraz współpracy.
Komenda Miejska Policji w Łomży Sekcja Ruchu DrogowegoANALIZA STANU BEZPIECZEŃSTWA ZA ROK 2005r. NA TERENIE MIASTA I POWIATU ŁOMŻYŃSKIEGO Łomża, 23 styczeń.
Trening cardio Gdy chcemy zrzucić kilka kilogramów i pozbyć się cellulitu, warto zdecydować się na trening cardio, który nie tylko pomoże spalić tłuszcz,
Czyli Jędrki, Emki i Zuźki. Każdy człowiek ma w sobie wielkie możliwości, musi je tylko odkryć !
„Jak uczyć dzieci na temat przemocy i wykorzystywania”
KOMUNIKOWANIE W PROCESIE WSPIERANIA ROZWOJU SZKOŁY Jarosław Kordziński NA.
Wprowadzenie Celem naszej prezentacji jest przypomnienie podstawowych informacji na temat bezpiecznego powrotu do domu i nie tylko. A więc zaczynamy…;)
Wybór najważniejszych, zdaniem uczniów, problemów związanych z korzystaniem z TIK w szkole oraz opracowanie wstępnych zapisów szkolnego kodeksu na ten.
MOTYWACJA. Słowo motywacja składa się z dwóch części: Motyw i Akcja. Aby podjąć działanie (akcję), trzeba mieć do tego odpowiednie motywy. Łaciński źródłosłów.
Innowacje i konkurencyjność łańcuchów dostaw we współczesnej gospodarce Dr hab. Grażyna Śmigielska, Prof. UEK.
ZAPROSZENIE DO PRZYGODY 2. tura tutoringu dla Liderek i Liderów Pracowni Orange.
Wiem czego chcę!!!.  Każdy z Nas staje przed różnymi wyborami. Jednym z najważniejszych jest wybór ścieżki kształcenia.  Twoja Kariera jest w twoich.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
P RZYWÓDZTWO PRZEZ INSPIRACJĘ „ Przywództwo oznacza kreowanie świata, do którego ludzie chcą przynależeć ” Gilles Pajou.
Magdalena Guillet i Irena Wielowiejska – Comi 05 listopada 2008 r.
Michał Nowiński 1D.  Czym jest komunikacja? Czym jest komunikacja?  Wybrane rodzaje komunikacji Wybrane rodzaje komunikacji  Komunikacja człowieka.
Sesja 6 Planowanie wdrożenia: Mapa Procesu Zmian
„Książki nie mają właściwości róż, dlatego nie szukajmy wciąż najświeższych”
KARTY RATOWNICZE W POLSCE
Założenia psychologii kognitywnej (poznawczej) jako innowacyjna forma pracy z uczniem realizowana w Zespole Szkół w Gębicach.
MODUŁ 4 TEMAT 2 POZIOM 2 Reagowanie na zmianę. CELE SZKOLENIA: Poznasz różnicę pomiędzy nastawieniem, gdy jesteś „w” lub „poza pudełkiem”, Zrozumiesz,
FIRMA MASZ DOŚĆ NUDY W ZESZYCIE? NIE WIESZ JAK WYRAZIĆ SIEBIE? NIE WIESZ JAK WYRAZIĆ SIEBIE? A MOŻE CHCESZ ZAREKLAMOWAC WŁASNĄ DZIAŁALNOŚĆ? MAMY NAKLEJKI.
Realizowany w Chorzowie od do r. autor: Karolina Piwczyk.
MOST - Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK Debata: Profil Szkoły.
„Oparcie społeczne dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Nysa” projekt realizowany w ramach programu Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
Podstawy przedsiębiorczości wg podręcznika „Z ekonomią na ty” Lekcja 6 – Młody człowiek myśli o przyszłości – wykształcenie, oferta edukacyjna, zawód,
Szkoła możliwości. NASZA SZKOŁA PROPONUJE CI Wszechstronny rozwój -wiedzazainteresowania Bardzo dobre przygotowanie do egzaminów i dalszej nauki Kształceniepostaw.
 Informatyk jest to osoba, która wykształciła się na specjalistę w dziedzinie nowych technologii, posiadająca wiedzę i umiejętności na temat ogółu metod.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Czy umiesz się uczyć? Relacja z konferencji Profesora Tony’ego Buzana.
„ROLA MEDIÓW W ŻYCIU SPOŁECZNYM”
Miniprzedsiębiorstwo założyło 6 uczennic z klasy 2a.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Bezpieczeństwo przy pracy z ciekłym azotem
BEZPIECZNY INTERNAUTA. Co powinniśmy wiedzieć o Internecie? INTERNET to ogólnoświatowa sieć łącząca komputery, między którymi można przekazywać dane w.
BURZA MÓZGÓW  Pierwszym etapem w pracy nad filmem były długie godziny rozmyślań nad doświadczeniem, które by nas naprawdę zaciekawiło i spełniało wymogi.
MODUŁ 3 TEMAT 1 POZIOM 2 Wyznaczani e celów. W TYM TEMACIE MŁODZI LUDZIE: Poznają, jak planowanie celów może pomóc im w ich przyszłej karierze Będą wyznaczyć.
MODUŁ 1 TEMAT 1 POZIOM 1 Rozumienie innych. W tym temacie Uczestnicy: Będą umieli zdefiniować pojęcie rozumienie innych Dowiedzą się, w jaki sposób rozumienie.
M Ł ODZI PRZEDSI Ę BIORCZY W ZSP - GIMNAZJUM W BRZE Ź NICY Opiekun: mgr Agata Frączek.
Rola książki w życiu człowieka
TEMAT 23 Wypadki drogowe – statystyka i przyczyny
GDZIE JESTEŚMY? DOKĄD ZMIERZAMY?
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Moje szczęście.
Przedszkole Promujące Zdrowie
Wpływ czytania na rozwój dzieci i młodzieży
Zapis prezentacji:

„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?

wiedza i umiejętności - informacje przydatne w życiu - wiedzę o bezpieczeństwie na drodze i jak mamy się zachować - poszerzyliśmy wiedzę dotyczącą bezpieczeństwa i jej znaczenie w praktycznym działaniu podczas prowadzenia pojazdu, hamowania - poszerzył naszą wiedzę odnośnie przyczyn wypadków drogowych oraz co robić w razie, gdy jesteśmy świadkami wypadku - możliwość poznania wielu czynników, które wpływają na zagrożenie ruchu drogowego, dzięki czemu my, jako przyszli kierowcy możemy przyczynić się do tego, iż w przyszłości będzie mniej wypadków - pogłębienie wiedzy - nauczyliśmy się parę nowych zagadnień z dziedziny fizyki - jako dziewczyna nie interesowałam się do tej pory samochodami i siłami, jakie działają, nie dostrzegałam związku z fizyką

wiedza i umiejętności - wiedzę, czym się kierować w wyborze naszych pierwszych samochodów - zasady udzielania pierwszej pomocy poszkodowanym - dzięki przeprowadzonej ankiecie poznaliśmy opinię innych na temat bezpieczeństwa na drodze - poznaliśmy stan bezpieczeństwa w naszym mieście i powiecie - wiedzę na temat zasad właściwego postępowania na drodze, które warunkują bezpieczeństwo wszystkich uczestników - poznaliśmy, jaki wpływ mają uczestnicy ruchu drogowego na zachowanie bezpieczeństwa - informacje, jak można poprawić stan bezpieczeństwa - wiedzę na temat wpływu prędkości na zachowanie bezpieczeństwa - nauczyliśmy się praktycznego działania

wyszukiwanie wiedzy z różnych źródeł - korzystania z różnorodnych źródeł informacji - umiejętność zdobywania potrzebnych informacji

doskonalenie umiejętności pracy zespołowej - projekt nauczył nas, jak pracować zespołowo (wiele wypowiedzi) - nauczyliśmy się pracy zespołowej i dokładnego pamiętania każdego z naszych obowiązków - dokładne wykonywanie podzielonych nam zadań - dobre zorganizowanie w grupie - wspólna odpowiedzialność za zadanie - bardziej wydajna i efektywna praca w przypadku zadań - wzajemną pomoc w różnych sytuacjach - zaangażowanie w pracę grupy - z odpowiednimi kolegami może się wszystko udać - zintegrowaliśmy się, lepiej się poznaliśmy, rozwinęliśmy zdolności pracy w grupie

komunikacja interpersonalna - projekt nauczył nas pracować zespołowo i porozumiewać się między sobą - nauczyliśmy się słuchania innych oraz liczenia się ze zdaniem wszystkich osób w grupie - porozumiewanie się z szacunkiem do każdej osoby w grupie

refleksja nad własnym bezpieczeństwem - zaczęliśmy się zastanawiać nad własnym bezpieczeństwem podczas ruchu - zdajemy sobie sprawę z niebezpieczeństw grożących nam, jeśli nie będziemy stosować się do zasad bezpieczeństwa - wiedza, jaką zdobyliśmy będzie miała wpływ na to, jakimi uczestnikami będziemy w przyszłości - uświadomiła nam, jakie są najczęstsze przyczyny wypadków drogowych, w tym w naszym mieście, dzięki temu możemy ostrzegać rodzinę, znajomych o wypadkach - możemy uświadamiać najbliższych, jakie są przyczyny oraz na co najbardziej powinni zwracać uwagę - przygotował do świadomego uczestnictwa w ruchu drogowym - wiedza uświadomiła wpływ naszego zachowania na bezpieczeństwo innych - zaczęliśmy zwracać uwagę na rzeczy, które kiedyś nie były dla nas ważne - satysfakcję i wiedzę

rozwój kreatywności - pobudził kreatywność i myślenie - pobudził myślenie - pokazanie swoich umiejętności plastycznych i intelektualnych - wykazanie się pomysłowością - więcej pomysłów (co dwie głowy, to nie jedna) - nabyliśmy przede wszystkim zdolność racjonalnego myślenia oraz wspólnej komunikacji w grupie

inne - oprócz aspektu naukowego spędziłyśmy razem czas, jednocześnie ucząc się i dobrze bawiąc - była to niezapomniana lekcja fizyki - jesteśmy zadowoleni z realizacji projektu, gdyż dostarczył nam wielu informacji potrzebnych w codziennym życiu - bardzo dobrze nam się pracowało oraz miło spędziliśmy ten czas - mieliśmy dużo radości i śmiechu ponieważ fizyka, to nie tylko nauka, ale także zabawa