 Jak zapanować nad ludzkimi uczuciami?.  To powodowana strachem reakcja emocjonalna, która pojawia się, gdy zablokowane jest jakieś dążenie i następuje.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
60 + NIE DYSKRYMINUJ MNIE Warsztat antydyskryminacyjny.
Advertisements

Jak zapobiegać negatywnym emocjom ?. Rodzaje negatyw nych emocji.
Systemy oceny jakości Akredytacja w ochronie zdrowia vs ISO 9000 Jerzy Hennig Andrzej Warunek.
Niedozwolone postanowienia umowne we wzorach umów pośrednictwa handlu nieruchomościami ` Zygmunt Rajchemba Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów Delegatura.
Równowaga chemiczna - odwracalność reakcji chemicznych
Co to jest przemoc ? DZIAŁANIA:  Jednorazowe lub wielokrotne, naruszające prawa lub dobra osobiste człowieka, w tym: narażające na utratę życia, zdrowia,
Światowy Dzień Zdrowia 2016 Pokonaj cukrzycę. Światowy Dzień Zdrowia 7 kwietnia 2016.
Zarządzanie Zmianą Sesja 3 Radzenie sobie z ludzkimi aspektami zmiany: opór.
Choroby związane ze złym odżywianiem.. Jakie są choroby związane ze złym odżywianiem się ?
Podstawy Przedsiębiorczości Wykład 4h + Ćwiczenia 4h Rafał Paśko PWSW Przemyśl.
Agnieszka Trela doktorantka psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.
GRUPY I ZESPOŁY © dr E.Kuczmera-Ludwiczyńska, mgr D.Ludwiczyński.
Technik masażysta Czas trwania nauki – 2 lata. Kwalifikacja K1 Świadczenie usług w zakresie masażu.
OBYWATELSTWO POLSKIE I UNIJNE 1.Obywatel a państwo – zasady obywatelstwa polskiego 2.Nabycie i utrata obywatelstwa 3.Obywatelstwo Unii Europejskiej. 4.Brak.
10 grudnia minęło 60 lat od uchwalenia Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka. Dziecko to mały człowiek. Jednak nie wszyscy dorośli o tym pamiętali. W.
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
Przemiany energii w ruchu harmonicznym. Rezonans mechaniczny Wyk. Agata Niezgoda Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
Tekst podkreślony lub wytłuszczony jest do zapamiętania Edukacja dla bezpieczeństwa.
ZNAM SWOJE PRAWA !!. Po raz pierwszy w historii prawa dziecka zostały zapisane w Konwencji Genewskiej w 1924r. Pierwszy pełny zbiór praw dziecka ukazał.
SOJUSZ DLA PRACY F0607 Zastosowanie metody zarządzania cyklem projektu (PCM) do przygotowania i wdrażania projektu PIW EQUAL.
KLASA PSYCHOLOGICZNO – PRAWNA. PRZEDMIOTY REALIZOWANE WEDŁUG ROZSZERZONEGO PROGRAMU NAUCZANIA JĘZYK POLSKI - OD KLASY PIERWSZEJ MOŻLIWOŚĆ WYBORU DOWOLNYCH.
Jeśli chcesz przejść do konkretnego zagadnienia, wybierz je z listy: Dopisanie narzędzia Modyfikacja narzędzia Usunięcia narzędzia Lokalizacja domyślna.
Usługi socjalne dla osób starszych w Helsinkach Päivi Riikonen Satu Vihersaari-Virtanen
Czyli często nieuzasadniony strach.
Subkultury ..
Realizatorzy: uczniowie gimnazjum z klasy 1a, 1b, 2a i 2b Opiekun: nauczyciel chemii – Agata Kula.
MARIA PAMUŁA, UNHCR Polska SGBV. Trendy azylowe w Europie 2015: nowych wniosków azylowych 2014: nowych wniosków azylowych 2015: Państwa.
Przeciwdziałanie agresji i przemocy w szkole.. Agresja Agresję definiuje się najczęściej jako świadome, zamierzone działanie, mające na celu wyrządzenie.
Czyli Jędrki, Emki i Zuźki. Każdy człowiek ma w sobie wielkie możliwości, musi je tylko odkryć !
„Jak uczyć dzieci na temat przemocy i wykorzystywania”
Wypadkowa sił.. Bardzo często się zdarza, że na ciało działa kilka sił. Okazuje się, że można działanie tych sił zastąpić jedną, o odpowiedniej wartości.
Prawdy oczywiste Kiedy zarejestrować działalność? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Magdalena Sabik Małgorzata Górecka © Małopolskie Centrum Wspierania Rozwoju MCWR Sp. z o.o. Szkoła dla Rodziców.
Woda Cud natury.
… przemy ś lenia pedagogiczne. „Najważniejszym okresem w życiu nie są lata studiowania na wyższej uczelni, ale te najwcześniejsze, czyli okres od narodzenia.
Mierniki aktywności gospodarczej. Mierniki aktywności gospodarczej - zespół odpowiednio przygotowanych i przetworzonych danych statystycznych przedstawiających.
Coaching w poradnictwie zawodowym i edukacji. PLAN Definicja, proces - zmiana Możliwość wykorzystania coachingu w poradnictwie zawodowym i edukacji Model.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Jak sobie z nim radzić ?.
Zapraszamy na naszą stronę. Zależy nam na kontakcie z Wami. Czytajcie, komentujcie i dyskutujcie na forum. Nic o Was bez Was Zapraszamy na naszą stronę.
Radosław Stefańczyk 3 FA. Fotony mogą oddziaływać z atomami na drodze czterech różnych procesów. Są to: zjawisko fotoelektryczne, efekt tworzenie par,
Baśń o WYSPIE i jej mieszkańcach Dawno, dawno temu, na oceanie istniała wyspa, którą zamieszkiwały emocje, pragnienia i ludzkie cechy: Bogactwo, Duma,
Sytuacja psychologiczna kobiet z rodzinną historią raka piersi Maria Rogiewicz Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej.
1 Organizacje a kontrakt psychologiczny We współczesnym świecie człowiek otoczony jest szeregiem kontraktowych zobowiązań. To pewien rodzaj powiązań, zależności,
CZŁOWIEK JAKO ISTOTA SPOŁECZNA
Ewakuacja z budynków w trybie awaryjnym
MODUŁ 4 TEMAT 2 POZIOM 2 Reagowanie na zmianę. CELE SZKOLENIA: Poznasz różnicę pomiędzy nastawieniem, gdy jesteś „w” lub „poza pudełkiem”, Zrozumiesz,
Procedura „NIEBIESKIE KARTY" w świetle obowiązujących przepisów prawa.
Komunikacją nazywamy dział gospodarki zajmujący się przemieszczaniem w przestrzeni ludzi i ich wytworów. Jest więc to typ aktywności ludzkiej służący „skracaniu”
Andrzej Feterowski Dyrektor Wydziału Informatyki Urząd Miasta Szczecin BEZPIECZNI RAZEM, czyli zachodniopomorski portal o bezpieczeństwie.
Wpływ alkoholu etylowego na życie człowieka Autor: Robert Naskręt 2d.
Własności elektryczne materii
Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej w Warszawie oraz Fundacja „VENTI”
Konflikty i sposoby ich rozwiązywania w grupie
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
Papierosy to zła rzecz, z nim zdrowie idzie precz!!! Autor: Weronika Pączek.
Systemy oceny jakości Akredytacja w ochronie zdrowia ISO 9000 Jerzy Hennig Andrzej Warunek.
INSTYTUCJE GOSPODRKI RYNKOWEJ Jerzy Wilkin i Dominika Milczarek Wykład 1 Wiedza o instytucjach w nauczaniu ekonomii.
MODUŁ 1 TEMAT 1 POZIOM 1 Rozumienie innych. W tym temacie Uczestnicy: Będą umieli zdefiniować pojęcie rozumienie innych Dowiedzą się, w jaki sposób rozumienie.
NADZÓR RYNKU RAPORT. na produkcie dla konsumenta w dowolnym państwie Unii Europejskiej - bezpieczeństwo użytkowania deklaracja, że wprowadzany do obrotu.
Dlaczego dzieci są agresywne?. Czym jest agresja?  Agresja to zamierzone działanie, mające na celu wyrządzenie komuś lub szkody, straty lub bólu. Czynności.
Rozwój społeczny i emocjonalny dr Genowefa Janczewska-Korczagin
Budżetowanie kapitałowe cz. III. NIEPEWNOŚĆ senesu lago NIEPEWNOŚĆ NIEMIERZALNA senesu strice RYZYKO (niepewność mierzalna)
ORGANIZACJA.
Moje szczęście.
AGRESJA WŚRÓD DZIECI– SKĄD SIĘ BIERZE I JAK JEJ ZAPOBIEGAĆ?
Wykonała Milena Fiedorowicz
Stop Przemocy - nie tylko w szkole….
„Ja hejtu nie promuję, ja hejt bamuję”
Zapis prezentacji:

 Jak zapanować nad ludzkimi uczuciami?

 To powodowana strachem reakcja emocjonalna, która pojawia się, gdy zablokowane jest jakieś dążenie i następuje utrata poczucia kontroli. Złość jest często związana z powtarzającym się oddziaływaniem czynników stresogennych. Osoba narażona na działanie bodźców stresogennych, bez poczucia możliwości reakcji na nie może zaczynać reagować złością.

 1. Bezpiecznie, nie raniąc nikogo wyrażaj złość tak, aby ta nie wymykała się spod kontroli.

 2. Rozpoznaj źródło gniewu – umiejętność odpowiadania sobie na pytanie: „Dlaczego czuję taką frustrację? Co mogę zmienić?

3. Porzuć nierealistyczne przekonania odnośnie złości, na przykład, że nasze wyrażenie gniewu, zmotywuje innych do działania lub że ktoś powinien domyślić się, dlaczego się złościmy.

 W psychologii określenie zachowania ukierunkowanego i intencjonalnego na zewnątrz lub do wewnątrz, mającego na celu spowodowanie szkody fizycznej lub psychicznej.

 Agresja wśród nastolatków jest często wynikiem niskiego poczucia własnej wartości, wołaniem o uwagę, reakcją obronną lub przeświadczeniem, że w społeczeństwie panuje przyzwolenie na przemoc.

 Aby zapanować nad agresją musisz się dowiedzieć co ją powoduje i jak wtedy reagujesz…

 1. Metoda „policz do 100” albo „prześpij się z tym” – kto potrafi zapanować nad gniewem chwili, oszczędza sobie dnia ubolewania.

 2. W domu zdjąć z siebie ciężar gniewu poprzez rozmowę z bliską osobą, z przyjaciółmi albo wyładować emocje w sporcie

 3. Ze spokojem i umiarkowaniem podejść do ogniska konfliktu, nie odnosząc poparzeń

 - zastępowanie agresji innymi działaniami, np. sprzątaniem w domu  -”wykrzyczenie” swojej złości w miejscu gdzie nikt tego nie usłyszy  -rozładowanie napięcia na jakimś przedmiocie, który do tego służy, np. worek treningowy

Prezentacje wykonały: