TAJEMNICZY KLIENT Metoda MYSTERY SHOPPING - Ocena jakości odsługi przy pomocy przeszkolonych osób odwiedzających punkty sprzedaży detalicznej, jako zwykli.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OBSŁUGA KLIENTA WYKŁAD POMIAR JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA.
Advertisements

SEKA S.A. profil działalności. SEKA S.A. SEKA S.A. to firma doradczo-szkoleniowa prowadząca działalność w zakresie: outsourcingu.
1. Plan prezentacji 1.Misja firmy 2.Model biznesu i działalność firmy 3.Forma organizacyjno-prawna 4.Formy zatrudnienia 5.Analiza rynku 6.Reklama i marketing.
Modele biznesowe. Podręcznik Model biznesowy to w pewnym sensie szkic strategii, która ma zostać wdrożona w ramach struktur, procesów i systemów organizacji.
Niedoceniane tło – stabilny partner w trudnych czasach.
Technikum nr 4 Transportowe Sosnowiec, ul. Kilińskiego 31 tel
„e-Gdańsk – europejska metropolia on-line” Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
OPERATORZY LOGISTYCZNI 3 PL I 4PL NA TLE RYNKU TSL Prof. zw.dr hab. Włodzimierz Rydzkowski Uniwersytet Gdańsk, Katedra Polityki Transportowej.
Usługi EURES dla pracodawców Doradca EURES – Elżbieta Amulewicz Olsztyn 2010 r. Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie.
Prezentacja firmy: TSL INTERMODAL Sp.Z o.o. Prezentację przygotowali: Maciej Gołębiewski Mateusz Łukasik.
SSPW woj. Warmińsko-Mazurskiego Parametry infrastruktury: ponad 2273 km szkieletowej i dystrybucyjnej sieci światłowodowej oraz 226 węzłów.
Projekt „Poznański Rockefeller – promocja i rozwój przedsiębiorczości na terenie Miasta Poznania” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Technik bezpieczeństwa i higieny pracy Czas trwania nauki: 1,5 roku.
| Centra Usług Wspólnych (CUW) w jednostkach samorządu terytorialnego Wojciech Lachiewicz, Ryszard Grobelny, Mateusz Klupczyński Poznań, 30 maja 2016 r.
Dyskusja panelowa II: Wsparcie skutecznego audytu wewnętrznego w dziale/działach dr Adam Niedzielski – Dyrektor Departamentu Strategii i Funduszy Europejskich.
Przyjmowanie i obsługa wniosków LGD Lokalna Grupa Działania Wadoviana 8 września 2009.
PAŹDZIERNIK LpParagrafOpis średnia wartość dochodów Skumulowany udział wartości poszczególnych paragrafów dochodów % całości dochodów
Metodologia tworzenia strategii wg Mirosława Gębskiego Euroinvestment.
PROGRAM OPERACYJNY „ROZWOJU WOJEWÓDZTW POLSKI WSCHODNIEJ" Warszawa, 30 marca 2006.
Karolina Kozłowska Ekspert w ramach usługi Pro-Biz Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera Zakres usług świadczonych.
Człowiek - najlepsza inwestycja Projekt "Rola bezpośrednich inwestycji zagranicznych w kształtowaniu aktualnego i przyszłego profilu gospodarczego województwa.
„Kapitał Ludzki” - zasób wiedzy, umiejętności oraz potencjału zawartego w każdym człowieku Kraków, 3 czerwca 2009 r. Projekt współfinansowany przez Unię.
System, który łączy Tomasz Stępień, Prezes Zarządu Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Strategia GAZ-SYSTEM S.A. do 2025 roku.
AS-QUAL Szkolenia Doradztwo Audity Usprawnienia zarządzania organizacjami (normy zarzadzania) Grażyna.
Mój przyszły zawód: WETERYNARZ.
Usługi socjalne dla osób starszych w Helsinkach Päivi Riikonen Satu Vihersaari-Virtanen
Naukowe Koło Marketingu MERITUM. Kontekst projektu  Nowoczesny i sprawnie funkcjonujący system IT ma istotny wpływ na poprawę konkurencyjności turystyki;
Program Aktywizacja i Integracja Poznań, styczeń 2015r.
Miasta i gminy przyjazne starzeniu Paweł Kubicki, Instytut Gospodarstwa Społecznego SGH 1.
„Jak uczyć dzieci na temat przemocy i wykorzystywania”
KOMUNIKOWANIE W PROCESIE WSPIERANIA ROZWOJU SZKOŁY Jarosław Kordziński NA.
Prezentacja Analizy SWOT Gminy Nysa. Analiza strategiczna Gminy Nysa obejmuje rozpoznanie sił i słabości, czyli mocnych i słabych stron (analiza wewnętrzna)
ŁÓDŹ – strategia rozwoju Aleksandra Suszczewicz, Z – ca Dyrektora, Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestora Urząd Miasta Łodzi 19 kwietnia.
„O lataniu wiemy wszystko…”.  FDS OPS Sp. z o.o. ul. Pilchowicka 9/ Warszawa NIP: REGON: KRS: Kapitał zakładowy:
Warszawa ul. Czereśniowa 98 / 334
Agnieszka Pidek-Klepacz Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Lublin, 6 luty 2014 r. Wsparcie edukacji zawodowej w ramach Regionalnego.
Finanse i Rachunkowość Wybory ścieżki kształcenia na rok akademicki 2016/2017.
Copyright (c) 2007 DGA S.A. | All rights reserved. Jak powinniśmy rozumieć INNOWACYJNOŚĆ w aspekcie środków unijnych? Poznań, 14 stycznia 2008 r.
Wyniki kontroli internetowych dostawców audiowizualnych usług na żądanie 1.
Magdalena Guillet i Irena Wielowiejska – Comi 05 listopada 2008 r.
SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA BUDŻETU GMINY BRUSY ZA 2014 ROK.
Po co administracji publicznej zarządzanie ? propozycja dydaktyczna na studiach podyplomowych Krzysztof Leja Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki.
Człowiek - najlepsza inwestycja Projekt "Rola bezpośrednich inwestycji zagranicznych w kształtowaniu aktualnego i przyszłego profilu gospodarczego województwa.
Centrum Transferu Technologii Politechnika Krakowska Czy formalizm zdusza innowacyjność ? Jak skutecznie poruszać się w gąszczu przepisów aby uzyskać publiczne.
JAKOŚĆ ZASOBÓW LUDZKICH ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ (ocena poziomu i kierunki doskonalenia)
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
Ocena poziomu kompetencji i umiejętności administracji publicznej w zakresie zarządzania rozwojem i kreowania innowacji Urząd Marszałkowski Województwa.
Realizowany w Chorzowie od do r. autor: Karolina Piwczyk.
„Korzyści dla inwestorów oraz regionów i gmin z funkcjonowania w Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej” Zielona Góra, Krzysztof.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lesznie Planujesz rozpoczęcie lub rozwój działalności? Chcesz być konkurencyjny na rynku? Masz innowacyjny pomysł.
Wolny przepływ kapitału ludzkiego w UE od 1 maja 2011: Przekleństwo czy błogosławieństwo dla przedsiębiorstw austriackich?
Sf [strefa fryzur] MłodzieżoweMiniprzedsiębiorstwo Numer ewidencyjny: Zespół Szkół nr 1 im. Kazimierza Wielkiego Ul. Budowlana Mińsk.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Spotkanie informacyjne pt. „Środa z Funduszami dla osób zainteresowanych założeniem działalności gospodarczej”
Tanie pożyczki na założenie lub rozwój firmy r Nowy Dwór Mazowiecki.
Moc Dialogu i Transformacji Konfliktu, w oparciu o doświadczenie Dayton Mediation Center Michelle Zaremba & Aaron Primm.
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
Wspieramy Mieszkaniczników czyli Właścicieli nieruchomości na wynajem.
PRZEDSTAWIA. ZNAK JAKOŚCI KIDZONE PREZENTACJA PROJEKTU Stawiamy na jako ść ! Promujemy najlepszych! W ramach KidZone- Strefy Szcz ęś liwych Dzieci funkcjonuje.
Zamówienia publiczne w projektach W związku z nowelizacją PZP chcemy zorganizować szkolenie nt. stosowania PZP w projektach unijnych Prośba do WAS: Do.
Wartość wolontariatu pracowniczego dla SDZLEGAL SCHINDHELM
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
ZARZĄDZANIE MUNICYPALNE
Strategia RIT Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego – RIT.
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Miniprzedsiębiorstwo
Zgłoszenia w ramach kategorii Doskonała komunikacja z klientami
Sp.j U Karyny.
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Zapis prezentacji:

TAJEMNICZY KLIENT Metoda MYSTERY SHOPPING - Ocena jakości odsługi przy pomocy przeszkolonych osób odwiedzających punkty sprzedaży detalicznej, jako zwykli klienci.

Wykonywanie standardów jakości obsługi; Przestrzeganie technik sprzedaży; Kompetencje personelu; Czystość miejsca; Lokalizację materiałów РОS; Sprawność kasy; Promocję specjalnych ofert personelem. Co oceniają tajemniczy klenci:

Kontrola jakości pracy personelu; Analiza procesu obsługi; Promowanie ważnych działań pracowników (aktywnej sprzedaży, np.); Wynagrodzenie najlepszych pracowników / najlepszych praktyk; Motywacja personelu (KPI w systemie zachęt dla pracowników); Szkolenie personelu na temat stwierdzonych uchybień; Analiza strategiczna oraz identyfikacja obszarów dla inwestycji; analiza konkurencji. Dla czego korzystują z МYSТЕRY SHОPPINGU:

ZALETY 4SERVICE GROUP JAKO DOSTAWCY MYSTERY SHOPPING

BAZA TAJEMNICZYCH KLIENTOW Ilość — przeszkolonych Tajemniczych Klientów. Jakość —ludzie z różnych warstw społecznych i zawodów; w różnym wieku, różnej płci, którzy są rzeczywistymi klientami. Zasięg — 52 krajów, 29 języków, wśród których są setki miejscowości Rosji, Ukrainy, Kazachstanu, Białorusi, Mołdawii od wielkich do małych miast. Rotacja Rotacja tajemniczych klientów zmniejsza ich rozpoznawanie, gwarantuje świeże spojrzenie na usługi, "inspirowane" komentarze i sugestie do poprawy jakości serwisu.

SHOPMETRICS - najlepszy program na świecie, zaprojektowany specjalnie dla Муstегу Shopping. Cechy techniczne programu pozwalają nie tylko przetwarzać informacje on-line, ale również wykorzystać ją do szkolenia personelu operacyjnego i testowanie. Kontrola jakości Kontrolujemy surowo jakość ocen. System kontroli jakości pracy Tajemniczych Klientów jest oparty na rekrutingu, projektach edukacyjnych, sertyfikycji Tajemniczych Klientów. Sprawdzamy każdy profil Tajemniczych Klientów, monitorujemy scenariuszy zachowań zgodności, kontrolujemy spójności i wiarygodności anket.

Doświadczenie 4Service Austrian Holdings GmbH – międzynarodowa firma, dostawca № 1 z wymiaru jakości obsługi klientów w różnych dziedzinach działalności usługowej, poziomu lojalności i satysfakcji klientów, jedna z najbardziej dynamicznych i innowacyjnych agencji oferujących usługi Mystery Shopping w Europie i Azji Centralnej. Główne kierunki - badania rynku, doradztwo, usługa Tajemniczy Klient (mystery shopping), standardy jakości audytu, usług call center, ankiet i kwestionariuszy, praca z reputacją online (Web Index Społecznej) i wiele więcej. Więcej na stronie