PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Hit reklamowy … WebQuest dla klasy pierwszej gimnazjum
Advertisements

Oszczędzanie -szkolny happening kliknij.
Przykładowe formy oceny projektu oraz kontraktu z uczniami
TEMAT: ŚWIĘTA WIELKANOCNE WebQuest skierowany jest dla uczniów klasy V Szkoły Podstawowej w Pielgrzymowicach. Stworzony został przez bibliotekarza i.
COMENIUS CREATIVE BRAINS POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU.
ENGLISH AROUND THE WORLD
Temat: Cegłów dawniej i dziś
Kim jestem? Jestem nauczycielem; mieszkam w Grodzisku Maz., a czasami w Żyrardowie.
Zespół szkolny w Cegłowie
W poszukiwaniu ewolucji…
Co słychać Panie Darwinie?
Od pierwszego krzyku do …
Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat
Jak moje miasto jeździ z głową?. Nasze Gimnazjum wzięło udział w nowym projekcie edukacyjnym banku BGŻ pt. Jeżdżę z Głową. W inicjatywie udział wzięły.
ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum
Światło w życiu w Bydlinie Projekt interdyscyplinarny
Zasady pisania poprawnych i do nauczycieli/wykładowców.
Ten WebQuest przeznaczony jest dla uczniów klas VI szkoły podstawowej
Być może, że już za chwilę staniesz przed życiową decyzją kupna lub budowy swojego własnego M. Ale gdzie?!! Wieś czy miasto, spokój czy hałas, nuda.
Webquest dla członków Klubu SAS MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO.
Sprawozdanie z projektu Mali Badacze realizowanego w klasach I-III Publicznej Szkoły Podstawowej nr 52 w roku szkolnym 2012/2013.
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie
Polskie Parki Narodowe autor: Izabela Lara
Sejm Dzieci i Młodzieży
Wprowadzenie Zadania O turnieju Źródła Ocenianie Organizatorzy.
Czy możliwe jest życie bez elektryczności?
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
Sprawozdanie z realizacji obchodów DBI 2014
Halina Bienienda Dorota Jezusek Regina Domogalla
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Szkolenie dla nauczycieli - szkolnych koordynatorów projektu „Sklep  wysypisko: ulica jednokierunkowa?” Warszawa, dn. 16 lutego 2007 r. Projekt współfinansowany.
Znaczenie produktów zbożowych
Świat wierszy Jana Brzechwy
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Szkoła zapewnia uczniom dostęp do komputera, drukarki, skanera, aparatu cyfrowego, kamery i Internetu.
 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację.
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
Zasady pracy metodą projektu
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez: - Centrum Edukacji Obywatelskiej - i „Gazetę Wyborczą”. Od początku.
Zuzanna Bakuła kl.Ia PG w Wachu. W październiku poznawałam faunę i florę. Dowiedziałam się informacji np. o historii kota domowego.
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
„8 LISTOPADA-DZIEŃ ZDROWEGO ŚNIADANIA
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
Regulamin pracowni komputerowej
ŚWIETLICA SZKOLNA „PSZCZÓŁKI” PRZY PSP W POŁAŃCU ROK SZKOLNY 2015/2016.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
„Cztery pory roku” PRZYKŁADY WEBQUESTÓW
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
Zadanie dyrektora szkoły w ramach programu Szkoła z klasą 2.0 Opracowanie: Jerzy Marek.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
WebQuest Barbara Skoczewska. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.
„Cztery pory roku” PRZYKŁADY WEBQUESTÓW
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa III wiosna 2 godz. lekcyjne.
O S I Ą G N I Ę C I A C Z Ł O W I E K A. Faza I - PRZYGOTOWANIE ( 1 godzina) Głównymi celami projektu jest: Zrozumienie znaczenia odkryć i badań geograficznych.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
WEBQUEST JAKO METODA Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Modelowy program praktyk podnoszący jakość.
Czytanie- kto teraz czyta?
« Szlachetne zdrowie-czy wiesz co jesz ? » WebQuest w ramach edukacji zdrowotnej Autor: Marta GAMBUTO.
WYPRAWY PO PRZYPRAWY Barbara Świątek.
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
KOMÓRKA Web Quest przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów. Jego celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów biologią i pozyskiwaniem nowych informacji.
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w ŚLĄSKICH SAMORZĄDACH.
Zapis prezentacji:

PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

WEBQUEST DLA KLASY I: W SŁONECZNY DZIEŃ

SPIS TREŚCI POLECENIA WPROWADZENIE ZADANIA FIZYCY I FIZYCY II BOTANICY ASTRONOMOWIE POLONIŚCI PLASTYCY SKORZYSTAJ OCENA PRACY GRUPY ZAKOŃCZENIE

podzielcie się na grupy: fizyków, botaników, astronomów, polonistów oraz plastyków; każda grupa otrzyma do wykonania konkretne zadanie lub zadania; każdy uczeń w grupie będzie odpowiedzialny za określone zadanie lub jego część; czas wykonania pracy określi nauczyciel; w czasie swoich poszukiwań potrzebnych materiałów korzystać możecie z zaproponowanych źródeł; na koniec przedstawcie i zaprezentujcie wyniki swojej pracy; dokonajcie oceny wyników pracy pozostałych grup według określonych kryteriów. POLECENIA

LATO kalendarzowe lato rozpoczyna się 22 czerwca; latem dni są długie, a noce krótkie; temperatury powietrza są wysokie; często występują burze, a z nimi gwałtowne i silne wiatry; zwierzęta maja pod dostatkiem pożywienia, wychowują swoje potomstwo; rośliny wydają owoce; na polach trwają żniwa, w ogrodach zbieramy owoce i warzywa; często i chętnie przebywamy nad wodą – pamiętajmy o bezpieczeństwie podczas kąpieli wodnych i słonecznych.

Co słonko widziało – Maria Konopnicka „Cały dzionek słonko Po niebie chodziło; Czego nie widziało! Na co nie patrzyło!” Co słonko widziało oraz wiele innych ciekawych wiadomości o Słońcu dowiecie się, gdy wykonacie przygotowane zadania.

ZADANIA FIZYCY I Przygotujcie i przeprowadźcie doświadczenie, które wyjaśni koleżankom i kolegom powstawanie cienia. Przedstawcie je na forum klasy.

ZADANIA FIZYCY II Przygotujcie i przeprowadźcie doświadczenie, które wyjaśni koleżankom i kolegom zjawisko odbicia światła. Zbierzcie informacje na ten temat. Przedstawcie je na forum klasy. Możecie skorzystać z: Odbicie światła 1 Odbicie światła 2

ZADANIA BOTANICY Przygotujcie i przeprowadźcie doświadczenie, które przedstawi wpływ światła na życie roślin. Przygotujcie dwie uprawy rzeżuchy. Jedną z nich zakryjcie przed dostępem światła. Swoje obserwacje zilustrujcie. Wyniki doświadczenia przedstawcie w klasie koleżankom i kolegom. Możecie skorzystać z: Wpływ światła na rozwój roślin

ZADANIA ASTRONOMOWIE Wyszukajcie informacje na temat planet Układu Słonecznego. Narysujcie go i podpiszcie planety go budujące. Wywieście swoje prace. Możecie skorzystać z: ABC kosmosu Układ Słoneczny 1 Układ Słoneczny 2 Układ Słoneczny 3 M. Lorek, L. Wollman. Nasz elementarz. Klasa 1, cześć 2, str

ZADANIA POLONIŚCI Napiszcie zasadę ortograficzna dotycząca pisowni nazw własnych. Przygotujcie dyktanda dotyczące pisania nazw własnych. Zorganizujcie konkurs na letniego mistrza ortografii. Możecie skorzystać ze: słownika ortograficznego języka polskiego

ZADANIA PLASTYCY Wykonajcie w różnych technikach plastycznych słoneczniki. Zorganizujcie wystawę prac. Dowiedzcie się, dlaczego ten kwiat nosi taką nazwę. Możecie skorzystać z: Słonecznik

SKORZYSTAJ Strony internetowe, na które warto zajrzeć: Układ Słoneczny 1 Układ Słoneczny 2 Układ Słoneczny 3 ABC kosmosu Odbicie światła 1 Odbicie światła 2 Słonecznik Wpływ światła na rozwój roślin Książki, do których warto zajrzeć: słownik ortograficzny języka polskiego M. Lorek, L. Wollman. Nasz elementarz. Klasa1, cześć 2, str

OCENA PRACY GRUPY 1pkt2 pkt3 pkt4 pkt Opracowanie zadaniaNie zebraliście podstawowych informacji, pobieżnie opracowaliście temat zadania W Waszej pracy pojawiły się drobne błędy, ale zadanie wykonaliście dobrze Zadanie wykonaliście bezbłędnie, zebraliście potrzebne do wykonania zadania informacje Zebraliście znacznie więcej informacji na temat zadania, niż było to wymagane, rozszerzyliście zadanie Prezentacja i estetyka wykonania Nieciekawie i niestarannie wykonaliście swoje prace Ciekawie, ale mało starannie wykonaliście swoje prace Starannie, estetycznie i ciekawie wykonaliście swoje prace Zastosowaliście różne i oryginalne techniki wykonania swoich prac Zaangażowanie i współpraca w grupie Każdy w grupie pracował osobno, nie pracowaliście razem, kłóciliście się Nie wszyscy w grupie przykładali się do wykonania zadania, były między Wami drobne nieporozumienia Dobrze zorganizowaliście pracę w grupie Wszyscy członkowie grupy chętnie i ochoczo pracowali nad wykonaniem zadania Przedstawienie wyników pracy Nie zaciekawiliście słuchających, nie przygotowaliście się do przedstawienia swojej pracy Zaciekawiliście słuchających, ale nie wszyscy przedstawiający byli przygotowani do przedstawienia wyników Przygotowaliście się do prezentacji i zainteresowaliście nią słuchaczy Byliście bardzo dobrze przygotowani i Wasza prezentacja zainteresowała innych Ocena końcowa: 12 pkt – wspaniale, 11-9 pkt – bardzo dobrze, 8-6 pkt – dobrze, 5-0 pkt – możecie lepiej

ZAKOŃCZENIE Poznaliście zjawiska fizyczne (cień i odbicie światła) i potraficie je wytłumaczyć. Umiecie wytłumaczyć, jaki wpływ na rośliny ma światło. Znacie planety Układu Słonecznego. Znacie i stosujecie zasady ortografii języka polskiego. Umiecie też podzielić się swoją wiedzę z innymi poprzez wypowiedzi ustne, prace plastyczne i pisemne. Potraficie posługiwać się komputerem i korzystać z Internetu w celu zdobycia określonych informacji. Brawo, brawo, brawo!