Tytuł projektu How much BIO do we Reed? BioFood- from its produktion and marketing up to consumption Ile BIO potrzebujemy? Biożywność- od jej produkcji.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Koordynacja: Izabella Byszewska
Advertisements

Krajowe doświadczenia w ochronie oznaczeń graficznych
w ramach programu Leonardo da Vinci
Wspieranie Podmiotów ICT w Europie Środkowo-Wschodniej i Krajach Kandydujących na przykładzie 6. Programu Ramowego UE Świętokrzyski Punkt Kontaktowy.
KOMUNIKACJA W ZESPOLE PROJEKTOWYM
Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Kampania promocyjna rolnictwa ekologicznego
Literatura Tyszka T., Falkowski A. Psychologia zachowań konsumenckich. GWP Gdańsk 2001 Falkowski A. Praktyczna psychologia poznawcza, marketing i reklama.
Program Leonardo da Vinci
PROJEKT CER 2 W RAMACH INTERREG III B CADSES PROJEKT CER 2 W RAMACH INTERREG III B CADSES DR BOGUSŁAW KLIMCZUK WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA I ADMINISTRACJI.
Biomass energy register for sustainable site development for European regions Rejestr potencjału energetycznego biomasy dla zrównoważonego rozwoju Regionów.
Akwakultura oczami konsumenta
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
KONFERENCJA NAUKA DLA BIZNESU – WSPARCIE INNOWACJI W SEKTORZE ROLNO-SPOŻYWCZYM Katarzyna Margel Warszawa, SGGW, 27 luty 2007 rok.
2 XII posiedzenie Grupy do spraw Przedsiębiorców Zasady udzielania zamówień oraz wyboru wykonawców w transakcjach nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
Europejski obszar gospodarczy
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Czym się zajmujemy? Produkcja szerokiej gamy przetworów owocowo-warzywnych Dystrybucja Export -import.
Projekt Partnerski Comeniusa
Socrates comenius I feel good.
Program Comenius, jako jeden z czterech programów Unii Europejskiej Uczenie się przez całe życie, realizuje następujące akcje: – Dwustronne Partnerskie.
Szkolny klub europejski Rok 2011/2012. Projekt Volare*U Projekt zrealizowany w lipcu 2011r. w Köszeg na Węgrzech Cel projektu: promocja wolontariatu Uczestnicy:
Rumunia szkoła: Collegiul Tehnic Buzau Szkoły partnerskie – członkowie: E Borelli Santa Maria la Carità - Włochy Joao de Portel - Portugalia Projekt: Across.
Projekt tranSPORTing emotions wrzesień 2009 – czerwiec 2011.
Projekt Partnerski Comeniusa Program finansowany przez UE
Zainicjowany przez prof. Łucję Rogowską Realizowany w ramach programu Comenius w latach Partnerzy znalezienie w trakcie stażu kontaktowego.
Warszawa, 23 listopada 2007 r. Ocena działalności bibliotek węgierskich wnioski i problemy Ilona HEGYKÖZI Dyrektor Biblioteki Naukowej Bibliotekarstwa,
Pozyskiwanie środków na promocję produktów regionalnych Bożena Pietras-Goc FUNDACJA PARTNERSTWO DLA ŚRODOWISKA.
Realizacja projektu eTwinning w Gimnazjum nr 2 w Koluszkach rok szkolny 2008/2009.
TRZYMAJ FORMĘ.
Sejm Dzieci i Młodzieży. Lokalne produkty dobrem dla Ciebie i Twojej rodziny Debata na temat promocji lokalnej żywności na rynku regionalnym.
WIELOSTRONNE PROJEKTY SZKÓŁ w Zespole Szkół w Siedliskach Bogusz
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
G r o w t h f r o m K n o w l e d g e GfK Custom Research
Opracowała Agnieszka Balcerak
GESZKO Gesunde Schule Zdrowa szkoła Targi Projektowe
Tytuł projektu ``Moje miasto,mój region,moja ojczyzna,, Kulturowe, historyczne różnice i podobnieństwa w obszarze Karpat.
Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych. Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał.
w aspekcie nadzoru sanitarnego
Unijna kampania na rzecz zwiększenia świadomości praw konsumenta.
Zak up współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo.
Projekt Bioróżnorodność to także MY. O Fundacji Od 2009 roku budujemy społeczność zaangażowaną w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Europejskiej Współpracy Terytorialnej na lata
Promocja europejskiego rolnictwa, nowe podejście Dyskusja panelowa Warszawa, Pol ska Priorytety wskazane przez AREPO w konsultacji Zielonej.
Zarządzanie wdrożeniem oprogramowania w organizacji w oparciu o metodykę ITIL Michał Majewski s4440 Praca magisterska napisana pod kierunkiem dr inż. Tomasza.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Programy Europejskiej Współpracy Terytorialnej (EWT) dla województwa pomorskiego Ludwik Szakiel Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Departament.
Prezentacja do scenariusza zajęć pn. „Wielka rola konsumentów w kształtowaniu rynku opakowań”
Kształtowanie produktu na rynku UE A.M. Zarzycka.
Decyzje dotyczące cen na rynku UE A.M. Zarzycka. Czynniki wpływające na kształtowanie cen na eurorynku - adaptacja zróżnicowana struktura konkurencji.
Plan pracy na lata Wrzesień/ październik 2010 Przedstawienie projektu i uczestników na terenie szkoły; Przedstawienie projektu i uczestników.
WIELOSTRONNY PARTNERSKI PROJEKT SZKÓŁ „Understanding and celebrating European Folklore” Gimnazjum im. H. Sienkiewicza w Święcanach Niniejszy projekt został.
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich a rozwój regionów wiejskich Janusz Rowiński Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej.
Euromarketing dr Anna M. Zarzycka Katedra Biznesu Międzynarodowego
Podstawowe informacje o projekcie Nazwa projektu: „Europejskie kompetencje i jakość kształcenia osób dorosłych w dobie globalizacji” Okres realizacji:
Produkcja ekologiczna czynnikiem rozwoju przedsiębiorczości na obszarach wiejskich w Polsce i w Europie Ewa Koreleska Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy.
Jedzmy odpowiedzialnie
SEGMENTACJA RYNKU.
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
Żywność ekologiczna.
Projekt edukacyjny „Zdrowa żywność – od produkcji do konsumpcji”
Marketing w Firmie.
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
COMENIUS.
Mikroekonomia Wykład 3.
Grupa tematyczna ds. innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich
Tutaj wstaw zdjęcie produktu
Kurs szkoleniowy w zakresie ochrony zasobów Dziedzictwa Kulturowego i Kulinarnego
Zapis prezentacji:

Tytuł projektu How much BIO do we Reed? BioFood- from its produktion and marketing up to consumption Ile BIO potrzebujemy? Biożywność- od jej produkcji i marketingu aż po konsumpcję

Cele główne projktu: Zbieranie informacji na temat produkcji i marketingu ekologicznie i konwencjonalnie produkowanej żywności. Uwrażliwienie uczestników projektu na żywność BIO w porównaniu z konwencjonalną żywnością na podstawie charakterystyki, jakości, produkcji, marketingu i konsumpcji. Współpraca z BIO farmerami( rolnikami) i producentami BIO żywności w celu zebrania danych dotyczących analizy produkcji, marketingu i dróg dystrybucji różnej BIO –żywności i konwencjonalnej. Kulturowa i językowa wymiana doświadczeń przez wszystkie zaangażowane strony projektu

Uczestnicy projektu: Niemcy- Berufsbidende Schule Lahnstein, Lahnstein Włochy- Istituto Superiore Statale „Guseppe Mazzini”, Napoli, region Campania Portugalia- Escola Secundaria de Almeida Garrett, Vila Nova de Gala, region Norte Rumunia- Economic College „Dimitrie Cantemir”, Suceava, region Nord- Est Polska- Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich w Sandomierzu Szwecja- Nynashamns Gymnnasium, Nashamn,region Stockholm

Cele szczegółowe- tematyka badań i analiz: Pochodzenie i rozmiar ( zasięg) regionalnego i europejskiego ustawodawstwa ( prawodawstwa) dotyczącego BIO- żywności i konwencjonalnej. Jakim legalnym przepisom podlegają te dwie metody produkcji. Jaka żywność BIO jest dostępna i jakie są różnice miedzy żywnością BIO w państwach uczestniczących w projekcie? Typy legalnych i innych etykiet na produktach BIO. Jakie mamy BIO etykiety i co one znaczą? Problemy z produkcją i rynkiem zbytu produktów BIO i konwencjonalnej. Jaka jest różnica w cenie w produkcji miedzy dwoma metodami żywności? Upodobania konsumentów i wizja jakości żywności BIO w porównaniu do konwencjonalnych typów. Potencjonalne korzyści i problemy dotyczące zdrowia ze względu na styl odżywiania; Jakie reklamy są stosowane w marketingu żywności BIO i konwencjonalnej? Przygotowanie potraw zgodnie z miejscowymi przepisami z żywności BIO i do porównania z konwencjonalnej żywności. Czy są różnice w jakości i smaku? Różnorodność i dostępność produktów BIO w krajach uczestniczących w projekcie. Jak różnią się drogi dystrybucji tych dwóch metod produkcji ? Co motywuje konsumenta do wyboru żywności BIO?

Przykładowe efekty pracy nad projektem to: Informacje video; Publikacje internetowe – prowadzenie BLOGA; Opracowanie zbioru przepisów poświęconych tematyce projektu; Magazyn projektów- prezentacji poświęconych analizie tematu; Opracowanie książki kucharskiej z przepisami na dania BIO z państw uczestników projektu.