1 Prezentacja firmy i oferty Contact Center sp. z o.o.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Usługi i produkty HRtec Sp. z o.o. Materiał informacyjny Usługi i produkty HRtec Sp. z o.o. Systemy: HRsys.pl, CRsys.pl, Portal pracowniczy programy rozwoju,
Advertisements

SEKA S.A. profil działalności. SEKA S.A. SEKA S.A. to firma doradczo-szkoleniowa prowadząca działalność w zakresie: outsourcingu.
1. Plan prezentacji 1.Misja firmy 2.Model biznesu i działalność firmy 3.Forma organizacyjno-prawna 4.Formy zatrudnienia 5.Analiza rynku 6.Reklama i marketing.
Jak finansować rozwój działalności gospodarczej – unijne pożyczki dla firm Leszno, 17 czerwca 2011 r. Ewelina Śmichurska.
Modele biznesowe. Podręcznik Model biznesowy to w pewnym sensie szkic strategii, która ma zostać wdrożona w ramach struktur, procesów i systemów organizacji.
Nauczanie na odległość Dr inż. Marlena Plebańska.
Niedoceniane tło – stabilny partner w trudnych czasach.
© PAYU 2015/1 © PayU 2015 /1 Płatności online w eBOK.
„e-Gdańsk – europejska metropolia on-line” Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Faktoring Szybkie i bezpieczne źródło finansowania działalności eksportowej przedsiębiorstwa Gdańsk, 25 kwietnia 2016 r.
Ekonomika i projektowanie przedsięwzięć przedsiębiorstw – plan marketingowy oraz plan zarządzania Michał Suchanek Katedra Ekonomiki i Funkcjonowania Przedsiębiorstw.
KIM JESTEŚMY? Serwis KurJerzy.pl został uruchomiony na początku 2010 roku jako alternatywa dla kosztownych usług kurierskich w Polsce. Firma działa jako.
Informacja o działalności Biura Analiz Instytucjonalnych i Raportowania oraz audycie informacji instytucjonalnej na UJ Maria Próchnicka.
OPERATORZY LOGISTYCZNI 3 PL I 4PL NA TLE RYNKU TSL Prof. zw.dr hab. Włodzimierz Rydzkowski Uniwersytet Gdańsk, Katedra Polityki Transportowej.
„Co chcielibyście wiedzieć o Waszej firmie, ale boicie się zapytać – czy narzędzia informatyczne wpływają na wiarygodność rynkową i sukces ekonomiczny.
Przygotowanie projektu w ramach Programu Interreg V-A Polska-Słowacja Wspólny Sekretariat Techniczny Programu Interreg V-A Polska-Słowacja
Olsztyn, 27 czerwca 2012 Propozycja zmian kryteriów merytorycznych dla Osi I Przedsiębiorczość RPO WiM w ramach Poddziałania
Rola Regionalnych Ośrodków EFS w przygotowaniu województwa kujawsko-pomorskiego do sprawnej absorpcji EFS Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Bydgoszczy.
Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego w Gorzowie Wlkp.
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
| Centra Usług Wspólnych (CUW) w jednostkach samorządu terytorialnego Wojciech Lachiewicz, Ryszard Grobelny, Mateusz Klupczyński Poznań, 30 maja 2016 r.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
„Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności woj. podlaskiego – część II, administracja samorządowa”
System, który łączy Tomasz Stępień, Prezes Zarządu Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Strategia GAZ-SYSTEM S.A. do 2025 roku.
AS-QUAL Szkolenia Doradztwo Audity Usprawnienia zarządzania organizacjami (normy zarzadzania) Grażyna.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
ZABRZAŃSKI RYNEK PRACY – FORMY AKTYWIZACJI OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY Zabrze, Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu.
Projekt współfinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Wsparcie jst w procesie przygotowania.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem Aby zobaczyć prezentację badania należy wybrać przycisk F5. Poruszanie się pomiędzy.
ŁÓDŹ – strategia rozwoju Aleksandra Suszczewicz, Z – ca Dyrektora, Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestora Urząd Miasta Łodzi 19 kwietnia.
„O lataniu wiemy wszystko…”.  FDS OPS Sp. z o.o. ul. Pilchowicka 9/ Warszawa NIP: REGON: KRS: Kapitał zakładowy:
Współpraca z beneficjentami, przepływ informacji w ramach projektu Grzegorz Gołda WST PWT PL-SK.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Janiec Jakub Janusz Piotr Juś Maciej Olesiejuk Aneta Węgrzyniak Patrycja.
Agnieszka Pidek-Klepacz Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Lublin, 6 luty 2014 r. Wsparcie edukacji zawodowej w ramach Regionalnego.
1 Spotkania lokalne organizowane są w ramach projektu systemowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego pn. „Budowa Lubuskiego Systemu Innowacji”
Zarządzanie systemami dystrybucji
Komisja Wspólna Rządu i Samorządu Terytorialnego, dnia 22 lutego 2012.
Centrum Transferu Technologii Politechnika Krakowska Czy formalizm zdusza innowacyjność ? Jak skutecznie poruszać się w gąszczu przepisów aby uzyskać publiczne.
TAJEMNICZY KLIENT Metoda MYSTERY SHOPPING - Ocena jakości odsługi przy pomocy przeszkolonych osób odwiedzających punkty sprzedaży detalicznej, jako zwykli.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
LIDER PROJEKTUPARTNERZY PROJEKTU Towarzystwo Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny w Płocku Stowarzyszenie Academia Economica Projekt współfinansowany.
„Korzyści dla inwestorów oraz regionów i gmin z funkcjonowania w Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej” Zielona Góra, Krzysztof.
Jak realizować wzorcową rolę instytucji publicznych w zakresie efektywności energetycznej Perspektywa biznesu Menedżer ds. Norm i Standardów ROCKWOOL Polska.
PROJEKT „AKTYWNIE W BIZNES” KWIECIEŃ 2012 – MARZEC 2013 ORGANIZATOR : STOWARZYSZENIE „AKTYWNOŚĆ KOBIET NA DOLNYM ŚLĄSKU” PARTNER FINANSUJĄCY: WAŁBRZYSKA.
Konferencja Społeczeństwo Informacyjne Warmii i Mazur - kierunki rozwoju infrastruktury i e-usług w ramach Programów Operacyjnych współfinansowanych.
Andrzej Feterowski Dyrektor Wydziału Informatyki Urząd Miasta Szczecin BEZPIECZNI RAZEM, czyli zachodniopomorski portal o bezpieczeństwie.
CAPS LOCK - CERTYFIKOWANE SZKOLENIA JĘZYKOWE I KOMPUTEROWE
Wieloaspektowa analiza czasowo- kosztowa projektów ze szczególnym uwzględnieniem kryterium jakości rozwiązań projektowych AUTOR: ANNA MARCINKOWSKA PROMOTOR:
Dobre praktyki oraz najczęstsze błędy popełniane przez przedsiębiorców r. Piotr Nędzewicz.
Informacja na temat projektu informatycznego „Centralizacja przetwarzania danych” V Krajowa Konferencja System Informacji Przestrzennej w Lasach Państwowych.
ROLA POT W TWORZENIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU BADAŃ KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH TERESA BUCZAK.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
EContentplus – szansa dla archiwów, muzeów i bibliotek Anna Bramska Krajowy Punkt Kontaktowy eContentplus Chalin, 5 września 2006.
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
CRR ČR, Společný technický sekretariát, Olomouc, ul. Jeremenkova 40B, , | tel.: | fax: +420.
Prezentacja platformy inwestycyjnej StartStartup.pl.
PRZEDSTAWIA. ZNAK JAKOŚCI KIDZONE PREZENTACJA PROJEKTU Stawiamy na jako ść ! Promujemy najlepszych! W ramach KidZone- Strefy Szcz ęś liwych Dzieci funkcjonuje.
Nazwa firmy Plan biznesowy.
Prezentacja firmy Pretor sp. z o.o.
Rewolucja w ubezpieczeniach telefonów
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Zgłoszenie do konkursu
Zgłoszenie do konkursu
Prezentacja planu biznesowego
NASZE ATUTY.
Zgłoszenie w ramach kategorii Najlepszy Team Leader Contact Center
Zgłoszenia w ramach kategorii Doskonała komunikacja z klientami
Nazwa firmy Biznesplan.
Zgłoszenia do nagrody specjalnej Najlepszy praCCodawca
Zapis prezentacji:

1 Prezentacja firmy i oferty Contact Center sp. z o.o.

2 O Contact Center Nasza oferta Korzyści ze współpracy z nami Case studies Nasi klienci Referencje Kontakt

3 O Contact Center Kim jesteśmy? największa firma outsourcingowa na rynku call/contact center w Polsce ponad 11 lat doświadczenia ponad 2500 w pełni wyposażonych stanowisk call center 15 lokalizacji call center w Polsce 37 mln połączeń rocznie odbieranych na infolinii 62 mln połączeń rocznie wykonywanych w akcjach telesprzedażowych setki zrealizowanych kampanii dla firm z kilkunastu branż szeroka oferta usług, kompleksowe rozwiązania, najnowsze technologie Nasze lokalizacje Należymy do:

4 Nasze rozwiązania pomagają firmom zwiększać przychody i optymalizować koszty O Contact Center Nasza koncepcja działalności Zapewniamy efektywną realizację procesów biznesowych związanych z pozyskiwaniem i obsługą klientów Realizujemy duże projekty outsourcingowe przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa Swój rozwój opieramy na wysoko wykwalifikowanej kadrze profesjonalistów

5 O Contact Center Nasi pracownicy DoradcyLiderzyMonitoring Rekrutacja wewnętrznaRekrutacja zewnętrzna Pozostałe stanowiska wsparcia Contact Center posiada doświadczoną kadrę ekspertów z różnych dziedzin Promujemy wewnętrzne ścieżki awansu i rozwoju zawodowego Systematycznie gromadzona wiedza i doświadczenie procentuje w nowych projektach Zarządzanie SzkoleniaIT Kierownicy Projektów

6 O Contact Center Schemat zarządzania projektem Klient Key Account Manager Monitoring Szkolenia Kierownik Projektu Dep. Zarządzania Operacją Dep. Utrzymania IT Warunki umowy i współpracy Zarządzanie operacyjne projektem

7 O Contact Center Nasze wartości Profesjonalizm Wykorzystujemy swoje kompetencje, wiedzę i doświadczenie, aby świadczyć usługi najwyższej jakości. Bierzemy pełną odpowiedzialność za swoje działania, a każdą kampanię realizujemy dbając o zachowanie najwyższych światowych standardów. Partnerstwo Czujemy się współodpowiedzialni za biznes naszych klientów. Dbamy o budowanie długotrwałych, partnerskich relacji opartych na dialogu, w zgodnym dążeniu do wspólnego sukcesu. Proaktywność Jesteśmy otwarci na zmieniające się potrzeby naszych klientów. Zauważamy zmiany zachodzące na rynku i aktywnie poszukujemy najlepszych rozwiązań dla Twojego biznesu. Pasja Działamy z największym zaangażowaniem. Praca daje nam radość i satysfakcję!

8 Nasza oferta Schemat usług Wsparcie sprzedaży Telesprzedaż Obsługa klienta Utrzymanie klienta BackOffice Usługi wspierające Badania marketingowe Doradztwo biznesowe

9 Nasza oferta Wsparcie sprzedaży, telesprzedaż Zakres usług wsparcia sprzedaży i telesprzedaży umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych generowanie leadów weryfikacja i aktualizacja baz danych wyszukanie i zakup baz B2B i B2C na rynku sprzedaż produktów i usług do nowych klientów akcje cross- i up-sellingowe do obecnych klientów realizacja kampanii informacyjnych welcome call telefoniczny follow-up

10 Nasza oferta Obsługa i utrzymanie klientów Zakres usług obsługi i utrzymania klientów obsługa serwisów informacyjnych helpdesk techniczny, serwisowy i wewnętrzny obsługa zamówień i reklamacji wirtualne contact center (najem stanowisk) e-biuro (wirtualny sekretariat) obsługa konkursów, promocji i programów lojalnościowych realizacja nadwyżek połączeń w ruchu przychodzącym usługa centrum zapasowego

11 Nasza oferta Badania marketingowe / Doradztwo biznesowe Zakres usług badania marketingowe CATI Zakres usług doradztwo biznesowe badania rynku i sondaże opinii badania przebiegu i skuteczności kampanii reklamowych badania satysfakcji klientów analiza i optymalizacja procesów obsługi klienta analiza efektywności rozwiązań outsourcingowych wsparcie klientów w realizacji projektów outsourcingowych zarządzanie zmianą i projektami

12 Nasza oferta BackOffice Zakres usług wspierających i BackOffice studio nagrań - komunikaty do IVR oraz infolinii, reklamy radiowe, oprawy dźwiękowe obsługa płatności przez telefon z wykorzystaniem IVR marketing mobilny – reklama, konkursy, płatności SMS monitoring i windykacja należności druk masowy przygotowanie dokumentów i umów do wysyłki wysyłka listowna i kurierska obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej

13 Korzyści ze współpracy z nami Efektywne rozwiązania zdobywamy nowych klientów i poszerzamy kanały dystrybucji zwiększamy sprzedaż i przychody redukujemy koszty operacyjne pozwalamy firmie skoncentrować się na podstawowej działalności umożliwiamy elastyczne zarządzanie zasobami zapewniamy ciągłość działań i pełną kontrolę operacyjną Podnosząc efektywność prowadzonych dotychczas działań Realizujemy cele biznesowe dla naszych klientów

14 Korzyści ze współpracy z nami Co nas wyróżnia? Przejrzysta oferta i atrakcyjne ceny Wysoka jakość usług i efektywność Indywidualne podejście do klienta Najnowsze technologie & najlepsze praktyki Profesjonalna kadra pracowników Najwyższe standardy bezpieczeństwa

15 Korzyści ze współpracy z nami Rozwiązania technologiczne Najnowocześniejsze rozwiązania dzięki współpracy ze światowymi liderami technologicznymi Zapewniamy: dostęp do wszystkich kanałów komunikacji (telefon, , SMS, IVR), szczegółowe raporty poprzez WWW nagrywanie prowadzonych rozmów i możliwość odsłuchów online pełną integrację realizowanych kampanii z platformą CRM klienta udostępnienie zasobów IT w dowolnej lokalizacji klienta (tzw. „contact center w chmurze”)

16 Case studies Infolinia & BackOffice Projekt dla firmy prowadzącej ogólnopolski program lojalnościowy WynikiZadanie Rozwiązanie Contact Center Kompleksowa obsługa infolinii dla programu lojalnościowego zarówno dla klientów indywidualnych jak i biznesowych programu. Obsługa telefonów, i oraz korespondencji papierowej Przeszkolone dwa zespoły do obsługi Front Office i Back Office. Elastyczne dopasowanie liczby stanowisk do liczby zgłoszeń w interwałach godzinowych gwarantujące wypełnienie SLA. Specjalne standardy bezpieczeństwa: oddzielne, monitorowane pomieszczenia z dostępem na kartę dla autoryzowanych pracowników oraz system awaryjny do zapewnienia ciągłości świadczenia usług Wykorzystanie systemu klienta do rejestracji interakcji z klientami oraz systemów Contact Center do raportowania parametrów infolinii. Wysoka jakość obsługi potwierdzana wskaźnikami SLA, np: dostępność systemów: 99,7% SL (20 sek.): 91% przy celu 78% Ciągła współpraca od października 2009 roku

17 Case studies Telesprzedaż & BackOffice Zadanie Rozwiązanie Contact Center Projekt dla jednej z wiodących firm z branży ubezpieczeniowej Wyniki Sprzedaż polis ubezpieczeniowych Osiągnięcie wysokich celów sprzedażowych Pełna obsługa realizacji zamówienia Rozszerzone szkolenia specjalistyczne i nadanie uprawnień KNF wszystkim konsultantom przydzielonym do projektu. Przygotowanie całego procesu sprzedaży: zebranie danych klienta, wysyłka umowy kurierem, przekazanie klientowi podpisanej umowy Zapewnienie najwyższych standardów ochrony danych osobowych Stały monitoring rozmów oraz cykliczny coaching realizowany razem z klientem Systematyczny wzrost efektywności sprzedaży Przekroczone cele sprzedażowe o 12% Poszerzenie zakresu współpracy -> lepsze rezultaty efektywnościowe względem alternatywnych call center

18 Case studies Telesprzedaż & BackOffice Zadanie Projekt dla jednej z wiodących firm z branży farmaceutycznej Wyniki Rozwiązanie Contact Center Przygotowanie bazy danych teleadresowych kilku tysięcy aptek Komunikacja promocji na oferowane suplementy diety (mailing) Aktywna sprzedaż promowanych produktów do aptek Udostępnienie bazy danych aptek wg. kryteriów selekcji klienta Przygotowanie i realizacja wysyłki listownej oferty produktowej Follow-up telefoniczny i aktywna sprzedaż produktów Synchronizacja mailingu i kampanii telefonicznej celem maksymalizacji sprzedaży Integracja z systemem CRM zbierania zamówień klienta Wzmocnienie świadomości marki oferowanych produktów Wprowadzenie produktów do kilkuset nowych aptek Wartość tygodniowa sprzedaży powyżej 50 tys. –> przekroczenie założeń i oczekiwań klienta o 26% Zaplanowanie cyklicznej kampanii promocyjnej

19 Nasi k lienci

20 PAYBACK ACE European Grup Przykładowe referencje „(…) Państwa profesjonalizm i bardzo duża elastyczność pozwalają nam na realizację naszych planów sprzedażowych i utwierdzają w przekonaniu, że decyzja o rozpoczęciu współpracy z Contact Center była trafnym wyborem.” „(…) Profesjonalne podejście konsultantów Contact Center do procesu obsługi klienta pomaga nam umocnić nasz wizerunek firmy zmieniającej sposób, w jaki świat się komunikuje.” „(…) Profesjonalizm i bardzo duże zaangażowanie ze strony konsultantów w realizację założonych celów na prowadzonych akcjach pozwoliło Loyalty Partner sp. z o.o. na spełnienie założonych celów” „(…) Połączenie zaawansowanej technologii i dobrze przygotowanego personelu pozwoliło na realizację założonych ambitnych celów biznesowych.„ „(…) usługi Contact Center spełniają wysokie wymagania techniczne i jakościowe. Godnymi podkreślenia są praktyki CC prowadzone w obszarach dbałości o relacje i indywidualne podejście do wymagań klienta, niezawodności technicznej i polityki bezpieczeństwa. Szczególną cechą jest bardzo duża elastyczność tej firmy, co zapewnia nam wysoką sprawność i efektywność realizowanych kampanii” mBank Alcatel Makro Cash & Carry

21 Zapraszamy do współpracy Contact Center sp. z o.o. Departament Sprzedaży i Marketingu ul. Muszkieterów 15 a Warszawa Tel. (+48) Fax (+48)