Dydaktyczna prezentacja multimedialna dla klasy III szkoły podstawowej przygotowana przez J.Gałasiewicza KASTANIEN-BLUES Aby przejść dalej kliknij przycisk.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Das Wetter.
Advertisements

Zapraszamy do świata. Funenglish.pl to e-learningowy (a więc komputerowy) kurs języka angielskiego dla dzieci w wieku 6-12 lat.
Die Umwelt. der Regen, die Sonne, das Gewitter die Blume, die Insel, die Wolke, das Holz, der Berg, der See, der Fisch, der Fluss, der Brand, der Baum,
Zastosowanie multimediów w edukacji z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy Centralny Instytut Ochrony Pracy Państwowy Instytut Badawczy dr inż. Małgorzata.
1. 2 Przed sprawdzianem/egzaminem 3 Przygotowania do sprawdzianu/egzaminu Przygotowania Styczeń – ostatnie zmiany w danych przekazanych OKE Luty – powołanie.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
Portale społecznościowe. Serwis społecznościowy  to serwis internetowy, który istnieje w oparciu o zgromadzoną wokół niego społeczność. Tworzy tak zwane.
Jak majtek Kowalski wielokąty poznawał Opracowanie: Piotr Niemczyk kl. 1e Katarzyna Romanowska 1e Gimnazjum Nr 2 w Otwocku.
Meine Wohnung Hier fühle ich mich wohl!. die Mikrowelle das Radio der Computer der Herd der Fön die Waschmaschine der Kühlschrank I. Podaj nazwy urządzeń.
Objawy wskazujące na występowanie dysleksji Obniżona sprawność ruchowa. Obniżona sprawność manualna. Zaburzenia koordynacji wzrokowo–ruchowej. Trudności.
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych Autor: Switek Marian.
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych I. Główne zasady: prezentacja multimedialna powinna być ilustracją (uzupełnieniem) treści prezentowanych.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
Mam prawo do ochrony swoich danych osobowych Twoje dane – Twoja sprawa. Skuteczna ochrona danych osobowych. Inicjatywa edukacyjna skierowana do nauczycieli.
Poczta elektroniczna – e- mail Gmail zakładanie konta. Wysyłanie wiadomości.
Liceum Ogólnokształcące im. M.Kopernika w Tarnobrzegu Per aspera ad astra - „Przez trudy do gwiazd” (Wszechstronnie, twórczo, przyjaźnie ku przyszłości.
“Wszystko, co uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili.” (Mt 25,40) Słowo Życia Kwiecień 2016.
Literary Reference Center Przewodnik
5 dni przed wakacjami Tydzień nauki opartej na doświadczeniu w szkole w Vasaramäki.
Zagrożenia w Internecie. Spis treści Rodzaje zagrożeń w Internecie Zagrożenia związane z komputerami Zagrożenia związane z oprogramowaniem Zagrożenia.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa I liczymy do 8 1 godz. lekcyjna.
Co potrafię w przyjaźni z komputerem?.  Z jakich elementów się składa? Z jakich elementów się składa?  Do czego służy? Do czego służy?  Jakie programy.
Sprawdzian szóstoklasisty w pigułce. Witaj szóstoklasisto! 5 kwietnia 2016 roku napiszecie sprawdzian szóstoklasisty złożony z dwóch części : 1.Część.
GNIEZNO – PIERWSA STOLICA POLSKI HISTORIA MIASTA.
Dobre praktyki w Internecie. Ucz i ucz się z TIK:  korzystaj ze sprawdzonych źródeł;  korzystaj z multimedialnej bazy dydaktycznej szkoły na zajęciach.
W prezentacji przedstawione zostaną możliwości i zalety korzystania z dziennika elektronicznego oraz instrukcja obsługi tego programu.
Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie Wojciech Duranowski Karolina Geletta Joanna Lizut RAPORT EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ.
Zapraszamy na naszą stronę. Zależy nam na kontakcie z Wami. Czytajcie, komentujcie i dyskutujcie na forum. Nic o Was bez Was Zapraszamy na naszą stronę.
Oferujemy sprzedaż ręcznie wytwarzanych przez nas kartek na różne okazje (mi. na Boże narodzenie, Wielkanoc itp.). Kartki wykonywane będą z powszechne.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna.
Meine Wohnung Hier fühle ich mich wohl!. I. Podaj nazwy urządzeń (pamiętaj o rodzajnikach).
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
BIBLIOTEKA SZKOLNA I JEJ WARSZTAT INFORMACYJNY INFORMACYJNY.
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Wydział Informatyki Kierunek: Informatyka Specjalność: Systemy Informatyczne PRACA DYPLOMOWA INŻYNIERSKA.
D EBATA SZKOLNA KODEKS 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
Dzieci i szkolnictwo w Mali. Warunki życia dzieci Jednym z największych problemów w kraju jest bardzo wysoki współczynnik umieralności dzieci do 5. roku.
„Cztery pory roku” PRZYKŁADY WEBQUESTÓW
Kodeks 2.0. Szkoła Podstawowa nr 52 im. Marii Dąbrowskiej w Krakowie.
Instalacja nienadzorowana windows xp Jakub klafta.
Targi 2.0 Wykorzystanie Technologii Informacyjnej i Komunikacyjnej w szkole Weryfikacja Kodeksu 2.0.
Umwelt Der Wetterbericht. I. Podpisy nie pasują do obrazków. Uporządkuj je. Es gibt Nebel. Es regnet. Die Sonne scheint. Es gibt Gewitter. Es ist leicht.
Podstawowe prace w jednym z najlepszych programów graficznych.
Papierosy to zła rzecz, z nim zdrowie idzie precz!!! Autor: Weronika Pączek.
opalizujący znaczenia... Bolesław Leśmian „Dziewczyna”
Opracowanie Joanna Szymańska Konsultacja Bożena Hołownia.
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
ZAIMKI Co to są zaimki? Jakie są ich rodzaje? Jak ich używać?
UL. PERLA ŁÓDŹ TEL./FAX (042)
WYNIKI V EDYCJI KONKURSU „BILDERIDIOME”- IDIOMY OBRAZKOWE
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2017
Prezentacja elementów scenografii –
romantyczne biografie
EGZAMIN GIMNAZJALNY kwiecień 2017
Extra wyzwanie dla wszystkich!
Lekcja w… ciszy.
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Full Text Finder Przegląd Publication Finder
Ping – pong dla jednego gracza
Zapraszamy do nowego programu PowerPoint
Zapraszamy do nowego programu PowerPoint
Zapraszamy do nowego programu PowerPoint
Zapraszamy do świata.
POZNAJEMY PULPIT Opracowanie: mgr Barbara Benisz SP nr 20 w Rybniku
PRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNY grudzień 2018
E G Z A M I N GIMNAZJALNY.
PREZENTACJA DLA KLASY 4 SP DO LEKCJI 36
BUDOWA KSIĄŻKI. ĆWICZENIA
pracę programu Outlook
Zapis prezentacji:

Dydaktyczna prezentacja multimedialna dla klasy III szkoły podstawowej przygotowana przez J.Gałasiewicza KASTANIEN-BLUES Aby przejść dalej kliknij przycisk

SPOSÓB PORUSZANIA SIĘ PO PROGRAMIE Przejdź do spisu treści. Pokaż poprzedni slajd. Pokaż następny slajd. Zakończ program. Program można również zakończyć naciskając klawisz Esc.

PRZEZNACZENIE PROGRAMU Program przeznaczony jest dla osób rozpoczynających naukę języka niemieckiego, a w szczególności dla uczniów III klasy szkoły podstawowej. Może on być wykorzystywany zarówno w czasie lekcji, jak też do samodzielnych powtórzeń. Wymagania programu: komputer z kartą dźwiękową, zainstalowanym programem MS Power Point (składnik MS Office), program Paint jako domyślny program do otwierania plików *.bmp

SPIS TREŚCI 1. Strona tytułowaStrona tytułowa 2. Sposób poruszania się po programieSposób poruszania się po programie 3. Przeznaczenie programuPrzeznaczenie programu 4. Spis treściSpis treści PREZENTACJA „Kastanien-Blues” 5. Zwrotka 1Zwrotka 1 6. RefrenRefren 7. Zwrotka 2Zwrotka 2 8. Zwrotka 3Zwrotka 3 UTRWALENIE 9. Test 1 (rozumienie znaczenia)Test 1 (rozumienie znaczenia) 10. Test 2 (tekst piosenki)Test 2 (tekst piosenki) 11. Test 3 (kolory)Test 3 (kolory) 12. KolorowankaKolorowanka 13. Wykaz źródełWykaz źródeł

Bunte Blätter fallen, kühler weht der Wind, alle Vögel ziehen, wo die Blumen sind. Kolorowe liście spadają,, chłodniej wieje wiatr, wszystkie ptaki ciągną tam, gdzie są kwiaty. KASTANIEN-BLUES (1)

Bunte Blätter fallen, kühler weht der Wind, alle Vögel ziehen, wo die Blumen sind. chłodniej wieje wiatr, wszystkie ptaki ciągną tam, gdzie są kwiaty. Kolorowe liście spadają,, KASTANIEN-BLUES (1)

Bunte Blätter fallen, kühler weht der Wind, alle Vögel ziehen, wo die Blumen sind. chłodniej wieje wiatr, wszystkie ptaki ciągną tam, gdzie są kwiaty. Kolorowe liście spadają,, KASTANIEN-BLUES (1)

Bunte Blätter fallen, kühler weht der Wind, alle Vögel ziehen, wo die Blumen sind. chłodniej wieje wiatr, wszystkie ptaki ciągną tam, gdzie są kwiaty. Kolorowe liście spadają,, KASTANIEN-BLUES (1)

Oh je, oh, je, Kastanien! Brauner Kastanien-Blues! Brązowy blues kasztanowy! Oh je, oh je, kasztany! KASTANIEN-BLUES (Ref.)

Tage werden kürzer, Sonne scheint nicht mehr. Im Park warten Kastanien. Kinder, kommt mal her! słońce już nie świeci. W parku czekają kasztany. Dzieci, chodźcie tutaj! Dni stają się krótsze, KASTANIEN-BLUES (2)

Tage werden kürzer, Sonne scheint nicht mehr. Im Park warten Kastanien. Kinder, kommt mal her! słońce już nie świeci. W parku czekają kasztany. Dzieci, chodźcie tutaj! Dni stają się krótsze, KASTANIEN-BLUES (2)

Tage werden kürzer, Sonne scheint nicht mehr. Im Park warten Kastanien. Kinder, kommt mal her! słońce już nie świeci. W parku czekają kasztany. Dzieci, chodźcie tutaj! Dni stają się krótsze, KASTANIEN-BLUES (2)

Tage werden kürzer, Sonne scheint nicht mehr. Im Park warten Kastanien. Kinder, kommt mal her! słońce już nie świeci. W parku czekają kasztany. Dzieci, chodźcie tutaj! Dni stają się krótsze, KASTANIEN-BLUES (2)

Braune Pferde, Katzen, stehen auf der Bank, machen allen Freude. den ganzen Winter lang. stoją na ławce, sprawiają wszystkim radość przez całą zimę. Brązowe konie, koty, KASTANIEN-BLUES (3)

Braune Pferde, Katzen, stehen auf der Bank, machen allen Freude. den ganzen Winter lang. stoją na ławce, sprawiają wszystkim radość przez całą zimę. Brązowe konie, koty, KASTANIEN-BLUES (3)

Braune Pferde, Katzen, stehen auf der Bank, machen allen Freude. den ganzen Winter lang. stoją na ławce, sprawiają wszystkim radość przez całą zimę. Brązowe konie, koty, KASTANIEN-BLUES (3)

Braune Pferde, Katzen, stehen auf der Bank, machen allen Freude. den ganzen Winter lang. stoją na ławce, sprawiają wszystkim radość przez całą zimę. Brązowe konie, koty, KASTANIEN-BLUES (3)

TEST (1) Który obrazek pasuje do napisu? Kliknij na odpowiedniej ilustracji. Bunte Blätter fallen.

Który obrazek pasuje do napisu? Kliknij na odpowiedniej ilustracji. Sonne scheint nicht mehr. TEST (1)

Który obrazek pasuje do napisu? Kliknij na odpowiedniej ilustracji. Der Wind weht. TEST (1)

Który obrazek pasuje do napisu? Kliknij na odpowiedniej ilustracji. Im Park warten Kastanien. TEST (1)

Który obrazek pasuje do napisu? Kliknij na odpowiedniej ilustracji. Alle Vögel ziehen, wo die Blumen sind. TEST (1)

TEST (2) Czego brakuje przy (?) ? Kliknij na odpowiedni wyraz. Blumen / Blätter / Vögel / Wind Bunte (?) fallen, kühler weht der , alle ziehen, wo die sind.

Czego brakuje przy (?) ? Kliknij na odpowiedni wyraz. Blumen / Blätter / Vögel / Wind Bunte Blätter fallen, kühler weht der (?), alle ziehen, wo die sind. TEST (2)

Czego brakuje przy (?) ? Kliknij na odpowiedni wyraz. Blumen / Blätter / Vögel / Wind Bunte Blätter fallen, kühler weht der Wind, alle (?) ziehen, wo die sind. TEST (2)

Czego brakuje przy (?) ? Kliknij na odpowiedni wyraz. Blumen / Blätter / Vögel / Wind Bunte Blätter fallen, kühler weht der Wind, alle Vögel ziehen, wo die (?) sind. TEST (2)

Aby przejść do drugiej części testu kliknij na „Dalej >>” Dalej >> Bunte Blätter fallen, kühler weht der Wind, alle Vögel ziehen, wo die Blumen sind. TEST (2)

Czego brakuje przy (?) ? Kliknij na odpowiedni wyraz. Sonne / Park / Kinder / Tage / Kastanien..... (?) werden kürzer,..... scheint nicht mehr, Im..... warten.....,....., kommt mal her! TEST (2)

Czego brakuje przy (?) ? Kliknij na odpowiedni wyraz. Sonne / Park / Kinder / Tage / Kastanien Tage werden kürzer,..... (?) scheint nicht mehr, Im..... warten.....,....., kommt mal her! TEST (2)

Czego brakuje przy (?) ? Kliknij na odpowiedni wyraz. Sonne / Park / Kinder / Tage / Kastanien Tage werden kürzer, Sonne scheint nicht mehr, Im..... (?) warten.....,....., kommt mal her! TEST (2)

Czego brakuje przy (?) ? Kliknij na odpowiedni wyraz. Sonne / Park / Kinder / Tage / Kastanien Tage werden kürzer, Sonne scheint nicht mehr, Im Park warten..... (?),....., kommt mal her! TEST (2)

Czego brakuje przy (?) ? Kliknij na odpowiedni wyraz. Sonne / Park / Kinder / Tage / Kastanien Tage werden kürzer, Sonne scheint nicht mehr, Im Park warten Kastanien,..... (?), kommt mal her! TEST (2)

Dalej >> Tage werden kürzer, Sonne scheint nicht mehr, Im Park warten Kastanien, Kinder, kommt mal her! Aby przejść do trzeciej części testu kliknij na „Dalej >>” TEST (2)

Czego brakuje przy (?) ? Kliknij na odpowiedni wyraz. Winter / Pferde / Bank / Freude / Katzen Braune..... (?),..... stehen auf der....., machen allen....., den ganzen..... lang! TEST (2)

Czego brakuje przy (?) ? Kliknij na odpowiedni wyraz. Winter / Pferde / Bank / Freude / Katzen Braune Pferde,..... (?) stehen auf der....., machen allen....., den ganzen..... lang! TEST (2)

Czego brakuje przy (?) ? Kliknij na odpowiedni wyraz. Winter / Pferde / Bank / Freude / Katzen Braune Pferde, Katzen stehen auf der..... (?), machen allen....., den ganzen..... lang! TEST (2)

Czego brakuje przy (?) ? Kliknij na odpowiedni wyraz. Winter / Pferde / Bank / Freude / Katzen Braune Pferde, Katzen stehen auf der Bank, machen allen..... (?), den ganzen..... lang! TEST (2)

Czego brakuje przy (?) ? Kliknij na odpowiedni wyraz. Winter / Pferde / Bank / Freude / Katzen Braune Pferde, Katzen stehen auf der Bank, machen allen Freude, den ganzen..... (?) lang! TEST (2)

Dalej >> Braune Pferde, Katzen stehen auf der Bank, machen allen Freude, den ganzen Winter lang! Aby przejść do ostatniej części testu kliknij na „Dalej >>” TEST (2)

blau / schwarz / gelb / braun Kastanien sind... Jaki kolor ma ta rzecz? Wybierz i kliknij TEST (3)

blau / schwarz / grün / weiß Die Blätter sind sind... Jaki kolor ma ta rzecz? Wybierz i kliknij TEST (3)

weiß / schwarz / gelb / braun Der Schnee ist... Jaki kolor ma ta rzecz? Wybierz i kliknij TEST (3)

bunt / grün / gelb / braun Der Klee ist... Jaki kolor ma ta rzecz? Wybierz i kliknij TEST (3)

KOLOROWANKA Brawo! Przeszedłeś cały test. Teraz możesz pokolorować przy pomocy programu Paint ilustrację przedstawiającą jesień. Aby otworzyć rysunek kliknij TU.TU

WYKAZ ŹRÓDEŁ 1. Halej L., Kozubska M., Krawczyk E., Eins, zwei, drei podręcznik do nauki języka niemieckiego dla klasy III, Wydawnictwo Szkolne PWN, Warszawa 2000, 2. Halej L., Kozubska M., Krawczyk E., Eins, zwei, drei zeszyt ćwiczeń do nauki języka niemieckiego dla klasy III, Wydawnictwo Szkolne PWN, Warszawa 2000, 3. Kaseta do „Eins, zwei, drei” - podręcznik do nauki języka niemieckiego dla klasy III, Wydawnictwo Szkolne PWN, Warszawa 2000, 4. Sekwencje dźwiękowe oraz pliki clipart dostępne w pakiecie MS-Office’97.