MISJA PRZEDSZKOLA: ► Realizujemy program adaptacyjny pt „ Mamo, Tato, chcę iść do przedszkola” dla nowych wychowanków, wprowadzając Rodziców i.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przedszkole niepubliczne na miarę XXI wieku Środa Wielkopolska ul
Advertisements

II ROK Rozwijanie wrażliwości muzycznej małego dziecka.
Innowacja pedagogiczna
Innowacja pedagogiczna Kształtowanie zachowań prozdrowotnych W zdrowym ciele – zdrowy duch Opracował: zespół nauczycieli z Przedszkola Nr 3 w Łowiczu.
Ul. Pi ę kna 30/32 Łód ź Szkoła Podstawowa Dyrektor: El ż bieta Grzelakowska Tel
STRATEGIA ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 29 IM
PRAWA CZŁOWIEKA.
Niepubliczne Przedszkole
Opracowały: mgr Barbara Godyń, mgr Małgorzata Stążka
KONCEPCJA PRACY PRZEDSZKOLA
„Wielokulturowość i sztuka szansą transgranicznego malucha“ „Multikulturalismus a umění šancí přeshraničních dětí“
Profilaktyka i promocja zdrowia w roku szkolnym 2012/2013
Piła, 22 lutego 2010r. Przedszkola Publiczne w Pile 16 placówek 170 nauczycieli.
Współpraca z rodzicami w Przedszkolu Miejskim nr 4 w Lubinie
PRZEDSZKOLE Mały Geniusz TO PRZEDSZKOLE ZRODZIŁO SIĘ Z MARZEŃ, BY STWORZYĆ MIEJSCE BAŚNIOWE, NIEZWYKŁE, TĘTNIĄCE ŻYCIEM, W KTÓRYM DZIECI CZUJĄ SIĘ SZCZĘŚLIWE.
Optymistyczne Przedszkole
Projekt przygotowany przez Radę Rodziców przy Przedszkolu nr 102 we Wrocławiu: Ale w szkole jest wesoło, kolorowo i sportowo....
SZKOŁA PODSTAWOWA W WITONI
Moje dziecko idzie do przedszkola
PRAWA I OBOWIĄZKI UCZNIA
GIMNAZJUM NR 21 we Wrocławiu
DYREKTOR SZKOŁY – RENATA CIEŚLAK. KILKA SŁÓW O NAS Oddział przedszkolny jest grupą przyjazną, przygotowującą dzieci do podjęcia nauki w szkole. Szkoła.
POZNAJEMY TRADYCJE ANDRZEJKOWE - DZIS BĘDZIEMY WRÓZYĆ SOBIE
Przedszkole nr 5 PLASTUŚ w Koninie ul. Budowlanych 4 tel
Doświadczenia szkoły związane z realizacją podstawy programowej wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej.
Mam 6 lat Chcę poznawać świat
Radosne Maluchy. PROJEKT DZIAŁA OD WRZEŚNIA 2007 R. W CYKLU ROKU SZKOLNEGO OPIEKĄ OBEJMUJEMY OD 10 – 15 DZIECI W WIEKU 2,5 – 5 LAT, NIEKORZYSTAJĄCYCH.
Przedszkole Samorządowe w Dobrzyniewie Dużym
ZAPRASZAMY DO NASZEGO PRZEDSZKOLA
Szkoła z pasją... Klasa Va.
Witamy w Szkole Podstawowej nr 50 im.Św. Jadwigi Królowej Polski w Białymstoku „Szkole bliskiej każdemu dziecku”
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ Z OBSZARU: RESPEKTOWANE SĄ NORMY SPOŁECZNE przeprowadzonej w przedszkolu nr 243 w roku szkolnym 2013/2014.
Jak zapewnić w szkole kontynuację działań z przedszkola?
„Bo tylko w tym sadzie ptak gniazdo uwije, gdzie człek serce kładzie we wszystko, co żyje.”
 Przygotowanie dzieci do podjęcia nauki w szkole oraz wspieranie indywidualnego potencjału rozwojowego każdego wychowanka.  Dbanie o rozwój intelektualny.
Publiczna Szkoła Podstawowa im. K. Makuszyńskiego w Piotrówce Piotrówka, ul. Kościuszki Jemielnica tel./fax (077) Radość jest najsłodszym.
Wyniki i wnioski ewaluacji Przedszkola nr 10 w Będzinie
ZAPRASZAMY 6-LATKI DO NASZEJ SZKOŁY.
„ Zdrowie – to nie tylko brak choroby, lecz stan dobrego samopoczucia fizycznego, psychicznego, społecznego i duchowego” Każdy przedszkolak w naszym przedszkolu:
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
dziecko nabywa różnorodne umiejętności, sprawności i doświadczenia zgodnie z ich indywidualnymi potrzebami i możliwościami dziecko potrafi wykorzystać.
Katarzyna Heród Miejska Biblioteka Publiczna GALERIA KSIĄŻKI w Oświęcimiu.
Przedszkole nr 57"Mały Książę" we Wrocławiu Wrocław ul. Chorzowska
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 30 im. BAJKOWEJ KRAINY RUDA ŚLĄSKA
P RAWA I OBOWIĄZKI RODZICÓW P RAWA I OBOWIĄZKI RODZICÓW § 25 S TATUTU P RZEDSZKOLA Rodzice mają prawo do: 1. uzyskania rzetelnej informacji na temat zachowania.
Szkoła Podstawowa nr 34 w Łodzi Łódź ul. Ćwiklińskiej 9 Tel/fax: (42)
Działania: Działania: Cykl zajęć edukacyjnych związanych z środowiskiem leśnym, prowadzonych w ciągu całego roku szkolnego 2014/2015 w wszystkich grupach.
WIOSNA Wiosna zawitała do naszego przedszkola. W ogródku zakwitły pierwsze kwiaty, a dzieci zasadziły zioła. W założeniu ziołowych ogródków pomogły nauczycielki,
Motto „Dziecko chce być dobre. Jeżeli nie umie – naucz, Jeżeli nie wie – wytłumacz, jeżeli nie może – pomóż!” Janusz Korczak.
Wyniki Ewaluacji 2015 rok. Publiczne przedszkole im. Marii Kownackiej w Graczach.
SPECJALNY OŚRODEK WYCHOWAWCZY ZGROMADZENIA SIÓSTR ŚW. ELŻBIETY.
Szkoła Podstawowa nr 34 w Łodzi Łódź ul. Ćwiklińskiej 9 Tel/fax: (42)
Tel
PRZEDSZKOLE NR Lublin ul. Przyjaźni 3 tel.:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 29 z Oddziałami Integracyjnymi im. Władysława Broniewskiego 26 – 600 Radom ul. Ceglana14 psp29radom.edupage.org.
Łódź, ul. Syrenki 19a tel
Szkoła Podstawowa Nr 23 w Łodzi ul. Gdańska 16
W bieżącym roku nasza Szkoła obchodzi 70-lecie powstania placówki i 10-lecie nadania imienia Księdza Jana Twardowskiego.
Zapraszamy do wędrówki po szkole. Przejście na segment z głównego holu Hol klas młodszych.
Koncepcja pracy na lata Przedszkola Nr 124 im. Marii Konopnickiej.
SP 160 ul.A.Struga24A Tel
PRZEDSZKOLE GMINNE W SKIBINIE
CELE WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
Zespół Przedszkolno – Szkolno – Gimnazjalny w Podlipiu OFERTA EDUKACYJNA PRZEDSZKOLA.
Punkt 6 SZCZEGÓŁOWE ZASADY PRZYPROWADZANIA I ODBIERANIA DZIECI Z PRZEDSZKOLA PRZEZ RODZICÓW (PRAWNYCH OPIEKUNÓW) LUB UPOWAŻNIONĄ PRZEZ.
Szkoła Podstawowa Integracyjna Nr 317
KONCERT KOLĘD I PASTORAŁEK
ul. Grzybowska Warszawa
ul. Grzybowska Warszawa
Zapis prezentacji:

MISJA PRZEDSZKOLA: ► Realizujemy program adaptacyjny pt „ Mamo, Tato, chcę iść do przedszkola” dla nowych wychowanków, wprowadzając Rodziców i dzieci w świat naszej przedszkolnej codzienności bez lęków i obaw. ► Sprawiamy, że nasi wychowankowie czują się szczęśliwi i akceptowani. ► Traktujemy każde dziecko indywidualnie i podmiotowo. ► Promujemy działania prozdrowotne i zachowania przyjazne przyrodzie, rozwijamy zainteresowania dziecka w zakresie edukacji ekologicznej. ► Zachęcamy Rodziców do aktywnej współpracy i uczestnictwa w procesie edukacyjnym i wychowawczym dziecka. ► Gwarantujemy kompetentnych i życzliwych nauczycieli, stosujących atrakcyjne i aktywne metody pracy. ► Promujemy osiągnięcia naszych wychowanków, przez udział w różnego rodzaju konkursach, przeglądach twórczości dziecięcej i występach scenicznych.

► Wspólnie z rodziną dziecka budujemy poczucie tożsamości regionalnej i narodowej. ► Rozwijamy kompetencje społeczne, wprowadzamy wychowanków w świat wartości, uczymy odróżniania dobra od zła. ► Systematycznie i aktywnie współpracujemy ze środowiskiem lokalnym ► Oferujemy na życzenie rodziców zajęcia dodatkowe: rytmikę, język angielski, taniec towarzyski, terapię logopedyczną, gimnastykę korekcyjną, religię. ► Budujemy silną więź rodzinną organizując wspólne spotkania okolicznościowe i świąteczne, zajęcia otwarte i warsztaty, festyny oraz indywidualne konsultacje z nauczycielkami.

Procedu ry i ► Przestrzegamy zawartej umowy, przychodzimy po dzieci zawsze punktualnie ► Dzieci odbierają osoby dorosłe, pełnoletnie, trzeźwe i upoważnione przez rodziców ► Kod odblokowujący drzwi do p-la wbijają tylko rodzice, nie pozwalamy na to dzieciom ► Odbierając dzieci zawsze sygnalizujemy to nauczycielce, nie odbieramy pociech niepostrzeżenie ► Wchodząc na teren p-la zawsze pilnujemy żeby zamknąć za sobą furtkę w ogrodzie p-lnym lub drzwi do p-la ► Nie karmimy swoich dzieci w ogrodzie p-lnym, chyba że mamy smakołyki dla wszystkich przedszkolaków ► Przyprowadzając dzieci, zawsze wprowadzamy je do sali, nie zostawiamy dzieci samych w szatni

► Przyprowadzamy tylko dzieci zdrowe ► Jeżeli dziecko ma alergię dokumentujemy to zaświadczeniem od lekarza ► Nie zostawiamy dzieciom żadnych lekarstw do samodzielnego stosowania w przedszkolu, nauczycielki także nie podają dzieciom leków ► Informujemy nauczycielki o alergiach pokarmowych dzieci ► Nie wchodzimy w butach do sal w przedszkolu ► W przypadku pozbawienia przez sąd praw rodzicielskich jednego z rodziców, informujemy dyrekcję i nauczycielki o postanowieniach sądu i przedstawiamy kopię stosownego dokumentu. ► W DOLINIE SMYKÓW JESTEŚMY JEDNĄ WIELKĄ RODZINĄ I CHĘTNIE ZE SOBĄ AKTYWNIE WSPÓŁPRACUJEMY.