Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Dawid Smoleń Zarządzanie Rok II, sem. III Internetowy sklep z pamiątkami i akcesoriami WWE (World Wrestling Entertainment)Internetowy sklep z pamiątkami.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Dawid Smoleń Zarządzanie Rok II, sem. III Internetowy sklep z pamiątkami i akcesoriami WWE (World Wrestling Entertainment)Internetowy sklep z pamiątkami."— Zapis prezentacji:

1 Dawid Smoleń Zarządzanie Rok II, sem. III Internetowy sklep z pamiątkami i akcesoriami WWE (World Wrestling Entertainment)Internetowy sklep z pamiątkami i akcesoriami WWE (World Wrestling Entertainment)World Wrestling EntertainmentWorld Wrestling Entertainment

2 STRONA GŁÓWNA

3 WWEShop – oferuje duży asortyment pamiątek i akcesoriów z unikatowej kolekcji WWE( największa federacja wrestlingu na świecie, wcześniej znana jako World Wrestling Federation (WWF).wrestlingu Nie ważne jakiej gali jesteś fanem posiadamy odpowiednio podzielony dział, gdzie znajdziesz coś dla Siebie: Raw, SmackDown, WWE NXT oraz gale PPV

4 Produkty : Przedmioty wykonane są w wysokiej jakości materiałów aby zaspokoi nawet najbardziej wymagających klientów/fanów/kolekcjonerów

5 Wysyłka Zamówiony produkt jest pakowany i wysyłany po potwierdzeniu otrzymania przelewu. Wiec paczka ma szanse zostać wysłała w ciągu 24 h. Dodatkową rzeczą jest dokonanie przez kupującego decyzji o formie transportu/wysyłki paczki Paczka pocztowa ekonomiczna 12 zł Paczka pocztowa priorytetowa 16 zł Przesyłka kurierska 16 zł

6 Analiza Rynku Firma będzie działać na rynku o ogromnej konkurencji, która będzie oferować podróbki o niższych cenach. Ceny te będą przyciągać osoby o mniejszych możliwościach finansowych. Lecz Nasza firma posiada również kilka punktów gdzie każdy może przekonać się o jakości i niezawodności produktów, które oferujemy.

7 Mocne i słabe strony konkurencji Mocne: duża różnorodność produktów, niskie ceny, łatwość w nabyciu produktów, niepewna sytuacja finansowa, Słabe: brak strony internetowej, niska jakość produktów, brak możliwości reklamacji produktów,

8 Zaopatrzenie w artykuły Nasza firma będzie jedyną filią WWE w Polsce. Dzięki współpracy w WWE w USA mamy ciągłą dostawę. Jest ona pewna/oryginalna a dzięki temu tańsza w pewnym sensie. Chodzi o to, że tańsze podróbki nie sprzedawałyby się tak samo jak lepszej jakości wyroby sprowadzane z za granicy.

9 Analiza SWOT: Mocne strony: miła i rzetelna obsługa, współpraca z innymi sklepami tego typu, szeroki asortyment, możliwość dokonywania zakupów przez Internet, promocje, Słabe strony duża ilość konkurentów, brak jednolitej strategii,

10 Analiza SWOT: Szanse: Zwiększające się zainteresowanie klientów, Promocje, Powiększanie asortymentu, wprowadzanie nowych towarów, Rozwój technologii, Zagrożenia: Zwiększanie się konkurencji, Możliwość braku zainteresowania klientów,

11 Podsumowanie Przez dokonanie analizy doszedłem do wniosku, że Moja firma ma duże szanse na utrzymanie a nawet rozwój na rynku. Atutem firmy jest znak firmowy WWE oznaczający wysoką jakość produktów.


Pobierz ppt "Dawid Smoleń Zarządzanie Rok II, sem. III Internetowy sklep z pamiątkami i akcesoriami WWE (World Wrestling Entertainment)Internetowy sklep z pamiątkami."

Podobne prezentacje


Reklamy Google