Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wiktor Cegła Gram.pl Sp. z o.o. Dyrektor zarządzający Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wiktor Cegła Gram.pl Sp. z o.o. Dyrektor zarządzający Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?"— Zapis prezentacji:

1 Wiktor Cegła Gram.pl Sp. z o.o. Dyrektor zarządzający Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?

2 O czym będę mówił Rynek gier 2011 i miejsce w nim sklepów internetowych. Najważniejsze różnice między sklepami internetowymi a sklepami tradycyjnymi. Jak je wykorzystać – przystosowanie marketingu gier do nowego modelu sprzedaży. Z doświadczenia: jak sprzedaż w internecie kilkanaście tysięcy gry w preorderze? Przykłady nowoczesnego działania w e-commerce. Jak powtórzyć ten sukces dla Twojej gry? Czy można to powtórzyć w innych branżach? (W skrócie: tak).

3 Rynek gier AD 2011 Sprzedaż gier w Polsce w tym roku – około 400 milionów PLN 74% polskich internautów kupuje w internecie 3% handlu ogółem w Polsce jest online W niektórych kategoriach dochodzi do 30%, rośnie 3 razy szybciej, niż handel tradycyjny – w tę stronę idą gry W Polsce jest ponad 10 tysięcy sklepów internetowych, gry jedną z najpopularniejszych kategorii do implementacji Gracz = internauta, fan, sceptyk! Sklepy internetowe nie odbierają klienta innym kanałom same – to klient wybiera kanał. Bądź tam, gdzie on. Dane: Raport E-commerce 2011, Internet Standard, dane firmy E-Merch

4 Klient już jest w sieci, idź za nim Wielu wydawców wciąż prowadzi działania dostosowane do realiów, które odchodzą – marketing dnia premiery Fot. Flickr.com

5 Sklep internetowy - bez drogowskazów i ścieżki

6 Sklep internetowy – nie ma jednego wejścia i wyjścia

7 Sklep internetowy – nie ma ułożonych półek

8 Sklep internetowy – w kategorii produkty inaczej, niż chcesz

9 Sklep internetowy – produkt opisany nie zawsze tak, jak chcesz

10 Sklep internetowy – zna historię klienta

11 Sklep internetowy – produkt opisany tak, jak chcesz

12 Sklep internetowy – informacje

13 Sklep internetowy – nie ma sprzedawcy, jest user experience!

14 Sklep internetowy – więcej czasu

15 Sklep internetowy – społeczność

16 Sklep internetowy – Twój produkt

17 Sklep internetowy – strona główna

18 Sklep internetowy – platforma

19 Sklep internetowy – wyszukiwanie

20 Sklep internetowy – polecane

21 Sklep internetowy – kategorie

22 Sklep internetowy – sekcja w sklepie

23 Gry kupuje się z karty produktu

24 Karta to nie wszystko

25 Sklep internetowy – efekty pokazania produktów

26 Sklep internetowy – kiedy inni zaczynają, my już skończyliśmy

27 Sklep internetowy sprzedaje marzenie!

28 Sklep internetowy – dzień po dniu, nie Day 1

29 Sklep internetowy – po wysyłce gra umiera (prawie)

30 Przykładowa kampania

31 Doświadczenia dziesięciotysięczników Plan kampanii tytułu przed ogłoszeniem (długo przed) Start kampanii w momencie pierwszych ogłoszeń – bądź u klienta przed sprzedażą (gotowy preorder!) Konwersja z każdego źródła (social, PR, reklama) Zerwanie z myśleniem tylko o tygodniu/weekendzie premiery (gdy go zaczynasz, towar trafił już do klientów) Zamiast jednej, dużej kampanii – kilka strzałów, potem duża Sklepowy landing page > strona korporacyjna Bonusy preorderowe Nie czas trwania preordera, ale jego plan

32 Ten marketing się nie marnuje

33 Ten marketing służy handlowi i PR

34 Ten marketing się przydaje

35 Ten marketing pomaga mierzyć

36 Ten marketing dobrze widać

37 Ten marketing się powiela i skaluje.

38 Ten marketing się zwraca. Test 10%

39 Ten marketing jest uczciwy

40 Ten marketing jest wyzwaniem

41 Przykłady działania w e-commerce

42

43

44

45 Dziękuję i życzę wysokiej sprzedaży!

46 Dziękuję i życzę wysokiej sprzedaży!

47 Dziękuję i życzę wysokiej sprzedaży!


Pobierz ppt "Wiktor Cegła Gram.pl Sp. z o.o. Dyrektor zarządzający Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?"

Podobne prezentacje


Reklamy Google