Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Metody …czyli jak ewaluować, by nie zanudzić?. Badanie – krok po kroku… (przykład w trakcie realizacji) 1.Zdefiniowanie celu badań (Jak wygląda współpraca.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Metody …czyli jak ewaluować, by nie zanudzić?. Badanie – krok po kroku… (przykład w trakcie realizacji) 1.Zdefiniowanie celu badań (Jak wygląda współpraca."— Zapis prezentacji:

1 Metody …czyli jak ewaluować, by nie zanudzić?

2 Badanie – krok po kroku… (przykład w trakcie realizacji) 1.Zdefiniowanie celu badań (Jak wygląda współpraca nauczycieli w ZSP w Bestwinie?) 2.Konceptualizacja ( przygotowanie projektu badania ) 3.Wybór metody badawczej i źródeł danych (Walizka i kosz – wszyscy nauczyciele?) 4.Przygotowanie narzędzi badawczych (Kartki z informacją, karteczki samoprzylepne – komplet w każdym pokoju naucz.) 5.Zebranie danych empirycznych (Gotowe odpowiedzi nauczycieli) 6.Przetwarzanie danych i ich analiza (udział w badaniu wzięło 9 nl SP, 1 nl GIMN., 0 nl przedszkola, nauczyciele zwracali uwagę na…, jako badacz – kolejnym razem zrobię ankietę z pokwitowaniem odbioru ;-) 7.Zastosowanie (wykorzystanie wniosków do podnoszenia jakości pracy – czyli: CO Z TYM ZROBIMY?)

3 Metoda: WALIZKA - KOSZ Co pomaga/przeszkadza mi w nauce? Odpowiedzi udzielili uczniowie kl.4a – zaskoczeni tym, że lubią pracować w ciszy, którą często sami zakłócają…

4 Metoda: TERMOMETR I dnia warsztatów filmowych badałam zaangażowanie uczniów w projekt. Większość dzieci wyrażała zadowolenie z udziału w zajęciach. Jedno dziecko uznało, że nie jest zainteresowane tematem, co pozwoliło mi na takie ustawienie pracy grupowej, aby mogło aktywnie w niej uczestniczyć.

5 Metoda: TARCZA STRZELECKA Ostatniego dnia warsztatów filmowych (animacji poklatkowej) zamiast ankiety ewaluacyjnej poprosiłam uczniów, by wyrazili swoją opinię na temat zajęć przy pomocy tarczy. Dzieci stwierdziły, że warsztaty były strzałem w dziesiątkę

6 Metoda: GADAJĄCA ŚCIANA …lub w klasie - gadająca tablica: Uczniowie piszą na karteczkach o swoich problemach, pomysłach, konfliktach, pozytywnych i negatywnych aspektach życia szkolnego. Nie chcę siedzieć z …, ponieważ on ciągle gada i wygłópia się, a ja dostaję uwagi … rozkłada się na stoliku i ja nie mam miejsca Zrubmy dyskoteke na andrzejki Chciałbym spotkać Lewandowskiego

7 Fotoocena: Zobacz galerie powarsztatowe na: 012/11/uczestnicy-warsztatow- animacji.html 012/11/uczestnicy-warsztatow- animacji.html


Pobierz ppt "Metody …czyli jak ewaluować, by nie zanudzić?. Badanie – krok po kroku… (przykład w trakcie realizacji) 1.Zdefiniowanie celu badań (Jak wygląda współpraca."

Podobne prezentacje


Reklamy Google