Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

CEL SZKOLENIA PODNIESIENIE EFETYWNOŚCI STOSOWANIA DOSTĘPNYCH NAGRÓD.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "CEL SZKOLENIA PODNIESIENIE EFETYWNOŚCI STOSOWANIA DOSTĘPNYCH NAGRÓD."— Zapis prezentacji:

1

2 CEL SZKOLENIA PODNIESIENIE EFETYWNOŚCI STOSOWANIA DOSTĘPNYCH NAGRÓD

3 CZY KAŻDY PREZENT JEST NAGRODĄ ?

4 KIEDY WYRÓŻNIENIE JEST NAGRODĄ ? WYMIEŃ 4 KRYTERIA JAKIE MUSI ONA SPEŁNIAĆ BY UZNAĆ JĄ ZA FAKTYCZNY WYRAZ DOCENIENIA

5 WYRÓŻNIENIE JEST NAGRODĄ NAGRODA MUSI SPEŁNIĆ OCZEKIWANIA ADRESATA ZASPOKOIĆ JEGO POTRZEBY

6 DIAGNOZA SYTUACJI ZA CO NAGRADZAMY ? CO MOŻEMY ZAOFEROWAĆ ? KOGO NAGRADZAMY ?

7 ZA CO NAGRADZAMY ? MIĘDZY INNYMI: - WYSOKI POZIOM WYKONANIA PRACY - WSPÓŁPRACĘ I WSPÓŁDZIAŁANIE - PROPAGOWANIE WIEDZY WŚRÓD WSPÓŁPRACOWNIKÓW - OPIEKĘ NAD NOWYMI PRACOWNIKAMI - MENTORING

8 PREMIA AWANS PIONOWY SZKOLENIE POCHWAŁA AWANS POZIOMY POWIERZENIE NOWYCH OBOWIĄZKÓW DELEGOWANIE DO ZESPOŁÓW PROJEKTOWYCH ROZSZERZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI UDZIAŁ W KONFERENCJACH JAK NAGRADZAMY ?

9 KOGO NAGRADZAMY ? DIAGNOZA – KROK 1 OCENA POZIOMU ROZWOJU PRACOWNIKA WG TEORII K. BLANCHARDA Poziom I–ENTUZJASTYCZNY DEBIUTANT Poziom II–ROZCZAROWANY ADEPT Poziom III–OSTROŻNY PRAKTYK Poziom IV–SAMODZIELNY EKSPERT

10 Niskie Kompetencje Wysokie Zaangażowanie Niskie Kompetencje Wysokie Zaangażowanie Wysokie Kompetencje Wysokie Zaangażowanie Wysokie Kompetencje Wysokie Zaangażowanie Średnie Kompetencje Zmienne Zaangażowanie Średnie Kompetencje Zmienne Zaangażowanie Niewielkie Kompetencje Niskie Zaangażowanie Niewielkie Kompetencje Niskie Zaangażowanie SAMODZIELNY EKSPERT OSTROŻNY PRAKTYK ROZCZAROWANY ADEPT ENTUZJASTYCZNY DEBIUTANT ROZWINIĘTY ROZWIJAJĄCY SIĘ

11 KOGO NAGRADZAMY ? DIAGNOZA – KROK 2 OCENA POZIOMU POTRZEB PRACOWNIKA WG TEORII A. MASLOWA Poziom I–FIZJOLOGIA Poziom II–BEZPIECZEŃSTWO Poziom III–PRZYNALEŻNOŚĆ I LUBIENIE Poziom IV–SZACUNEK I UZNANIE Poziom V –SAMOREALIZACJA

12 SAMOREALIZACJA SZACUNEK I UZNANIE PRZYNALEŻNOŚĆ I LUBIENIE BEZPIECZEŃSTWO FIZJOLOGIA

13 KOGO NAGRADZAMY ? DIAGNOZA – KROK 3 OCENA TEMPERAMENTU PRACOWNIKA WG TEORII HIPOKRATESA - GALENA TYP ANALITYCZNY TYP SPONTANICZNY TYP EMPATYCZNY TYP DOMINUJĄCY

14 Introwertyczny, spokojny Ukierunkowany na zadania, konkretny Ekstrawertyczny, impulsywny ANALITYCZNY (styl planujący) DOMINUJĄCY (styl dyrektywny) EMPATYCZNY (styl przyjacielski) SPONTANICZNY (styl ekspresyjny) Ukierunkowany na relacje, emocjonalny

15 DOPASUJ NAGRODĘ DO CHARAKTERYSTYKI PRACOWNIKA DOPASUJ WYBRANE 3 NAGRODY

16 DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Konrad Schroeder

17


Pobierz ppt "CEL SZKOLENIA PODNIESIENIE EFETYWNOŚCI STOSOWANIA DOSTĘPNYCH NAGRÓD."

Podobne prezentacje


Reklamy Google