Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

PREZENTACJA METODOLOGII WDRAŻANIA CERTYFIKATÓW I ROZWIĄZAŃ STOSOWANYCH W RAMACH CSR I EFR W HISZPAŃSKICH FIRMACH I INSTYTUCJACH Juan Pablo Concari Anzuola.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "PREZENTACJA METODOLOGII WDRAŻANIA CERTYFIKATÓW I ROZWIĄZAŃ STOSOWANYCH W RAMACH CSR I EFR W HISZPAŃSKICH FIRMACH I INSTYTUCJACH Juan Pablo Concari Anzuola."— Zapis prezentacji:

1 PREZENTACJA METODOLOGII WDRAŻANIA CERTYFIKATÓW I ROZWIĄZAŃ STOSOWANYCH W RAMACH CSR I EFR W HISZPAŃSKICH FIRMACH I INSTYTUCJACH Juan Pablo Concari Anzuola

2 Spis ogólny A.PODSTAWOWE ZASADY SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU (CSR) B.STANDARDY WDROŻENIA CSR C.SYSTEMY ZARZĄDZANIA SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ STANDARD IQNet SR 10 D.MODEL EFR. ZARZĄDZANIE ZGODNOŚCIĄ I RÓWNOŚCIĄ E.PRZYKŁADY ZASTOSOWANIA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU

3 Spis 1.DEFINICJA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU 2. INTERESARIUSZE I OBSZAR DZIAŁANIA CSR

4 Definicja społecznej odpowiedzialności biznesu ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA FIRM, OPRÓCZ ŚCISŁEJ ZGODNOŚCI Z ZOBOWIĄZANIAMI PRAWNYMI, JEST DOBROWOLNYM WDROŻENIEM PRZEZ ZARZĄD DO STRATEGII ZARZĄDZANIA POLITYKI I PROCEDUR PRZECIWDZIAŁAJĄCYCH POWSTAWANIU PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH, ZATRUDNIENIA, ŚRODOWISKA NATURALNEGO ORAZ NIEPOSZANOWANIA PRAW CZŁOWIEKA, KTÓRE POJAWIAJĄ SIĘ W RELACJI I TRANSPARENTNYM DIALOGU Z INTERESARIUSZAMI, BIORĄC W TEN SPOSÓB ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA REZULTATY WYNIKAJĄCE ZE SWOICH DZIAŁAŃ.

5 INTERESARIUSZ I OBSZAR DZIAŁANIA CSR GŁÓWNI INTERESARIUSZE I OBSZARY DZIAŁANIA CSR INTERESARIUSZEOBSZARY ZARZĄDZANIA PRACOWNICY KLIENCI DOSTAWCY

6 INTERESARIUSZ I OBSZAR DZIAŁANIA CSR GŁÓWNI INTERESARIUSZE I OBSZARY DZIAŁANIA CSR INTERESARIUSZEOBSZARY ZARZĄDZANIA REGION ADMINISTARCJA PUBLICZNA ŚRODOWISKO NATURALNE

7 STANDARDY STOSOWANE W TEMACIE SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU GŁÓWNE STANDARDY STOSOWANE W TEMACIE SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU IQNet SR 10 UNE-ISO 26000:2012 GRI:G3 SA8000:2008 AA1000AS:2008 MODEL EFR SGE 21:2008

8 CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA IQNet SR 10 PODSTAWY SYSTEMU ZARZĄDZANIA SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - STANDARD IQNET SR 10 PODSTAWY ISO PODSTAWY RELACJI W SYSTEMIE ZARZĄDZANIA

9 CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA IQNet SR 10 SYSTEM ZARZĄDZANIA SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - STANDARD IQNET SR PLANOWAĆ 2. ZROBIĆ 4. DZIAŁAĆ 3. SPRAWDZIĆ

10 CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA IQNet SR 10 MODEL SYSTEMU ZARZĄDZANIA SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZILNOŚCIĄ. IQNet SR 10 POLITYKA SR PLANOWANIE SPRAWDZANIE I DZIAŁANIA KORYGUJĄCE WDROŻENIE I DZIAŁANIEPRZEGLĄD PRZEZ ZARZĄD CIĄGŁA POPRAWA

11 CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA IQNet SR 10 GŁÓWNE STANDARDY STOSOWANE W TEMACIE SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU 0. WPROWADZENIE 2. OBSZAR DZIAŁANIA 4. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZARZĄDU 5. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI 6. WYMAGANIA W STOSUNKU DO INTERESARIUSZY 1. CEL I ZAKRES STOSOWANIA 3. SYSTEM ZARZĄDZANIA SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 7. POMIAR, ANALIZA I DOSKONALENIE MODEL IQNet SR 10

12 CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA IQNet SR SYSTEM ZARZĄDZANIA SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 4.2 WYMAGANIA DOKUMENTOWE 4.1 WYMAGANIA OGÓLNE

13 CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA IQNet SR ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZARZĄDU 5.2 POLITYKA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI 5.1 ZAANGAŻOWANIE ZARZĄDU

14 CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA IQNet SR ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZARZĄDU 5.4 ODPOWIEDZIALNOŚĆ, UPRAWNIENIA I KOMUNIKACJA 5.3 PLANOWANIE 5.6 PRZEGLĄD SYSTEMU PRZEZ ZARZĄD 5.5 WYMOGI PRAWNE I INNE

15 CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA IQNet SR ZARZĄDZANIE ZASOBAMI 6.2 OBOWIĄZEK, SZKOLENIA I ŚWIADOMOŚĆ 6.1 ZASADY OGÓLNE

16 CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA IQNet SR WYMAGANIA W STOSUNKU DO INTERESARIUSZY 7.2 PRAWA WŁAŚCICIELI 7.1 ZASADY OGÓLNE 7.4 WYMAGANIA W STOSUNKU DO KLIENTÓW, UŻYTKOWNIKÓW I KONSUMENTÓW 7.3 WYMAGANIA W STOSUNKU DO ZATRUDNIONYCH

17 CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA IQNet SR WYMAGANIA W STOSUNKU DO INTERESARIUSZY 7.6 WYMOGI ODNOŚNIE SOJUSZY I WSPÓŁPRACY 7.5 WYMOGI W STOSUNKU DO DOSTAWCÓW I WSPÓŁPRACOWNIKÓW 7.8 WYMOGI ADMINISTRACYJNE 7.7 WYMOGI W STOSUNKU DO KONKURENTÓW

18 CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA IQNet SR WYMAGANIA W STOSUNKU DO INTERESARIUSZY 7.10 WYMOGI DOTYCZĄCE ŚRODOWISKA NATURALNEGO 7.9 WYMAGANIA DOTYCZĄCE REGIONU I SPOŁECZEŃSTWA

19 CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA IQNet SR POMIAR, ANALIZA I DOSKONALENIE 8.1 ZASADY OGÓLNE 8.3 ANALIZA DANYCH 8.5 OCZEKIWANIA INTERESARIUSZY 8.6 NIEZGODNOŚCI, DZIAŁANIA POPRAWIAJĄCE I ZAPOBIEGAWCZE 8.7 AUDYT WEWNĘTRZNY 8.2 MONITOROWANIE I POMIAR SYSTEMU 8.4 OCENA LEGALNOŚCI DZIAŁAŃ

20 SPIS 1. CHARAKTERYSTYKA MODELU EFR 2. DOKUMENTY ZAWIERAJĄCE AKTY NORMATYWNE

21 CHARAKTERYSTYKA MODELU EFR Przywództwo PLANOWANIE SPRAWDZANIE I DZIAŁANIA KORYGUJĄCE WDROŻENIE I DZIAŁANIEPRZEGLĄD PRZEZ ZARZĄD CIĄGŁA POPRAWA PROCES CIĄGŁEGO DOSKONALENIA MODELU EFR

22 CHARAKTERYSTYKA MODELU EFR

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32 Charakterystyka systemu zarządzania IQNet SR 10

33

34

35


Pobierz ppt "PREZENTACJA METODOLOGII WDRAŻANIA CERTYFIKATÓW I ROZWIĄZAŃ STOSOWANYCH W RAMACH CSR I EFR W HISZPAŃSKICH FIRMACH I INSTYTUCJACH Juan Pablo Concari Anzuola."

Podobne prezentacje


Reklamy Google