Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

© Copyright Outbox Sp. z o.o. 2007 Outbox – briefing prasowy 7 Luty 2008.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "© Copyright Outbox Sp. z o.o. 2007 Outbox – briefing prasowy 7 Luty 2008."— Zapis prezentacji:

1 © Copyright Outbox Sp. z o.o Outbox – briefing prasowy 7 Luty 2008

2 © Copyright Outbox 2005 Plan prezentacji Outbox firma konsultingowa, która specjalizuje się w rozwiązaniach CRM ma przyjemność zaprezentować: -Profil firmy oraz biznesowe obszary działania -Referencje klientów, w tym: - współpraca Outbox z Grupą TP - współpraca Outbox z Red Hat, - aktywnych klientów Outbox - zakończone sukcesem projekty Outbox -Trendy na rynku CRM 2008 – 2010

3 © Copyright Outbox Feb-14 | © Copyright 2006 | confidential material3 Profil firmy Outbox to wiodący integrator w rozwiązaniach CRM dla biznesu i IT specjalizujący się we wspieraniu procesów związanych z obsługą klienta. Misja Outbox: Pozycja lidera na rynku rozwiązań CRM Spółka Outbox: Dynamicznie się rozwija, zatrudnia ponad 100 specjalistów przy projektach w Polsce, USA, UK i Niemczech Finanse Outbox: Roczne obroty firmy w 2006r. – ~3,0mln EUR w 2007r. – ~5,0 mln EUR w 2008 r. – ~6,0 mln EUR Strona internetowa –

4 © Copyright Outbox Feb-14 | © Copyright 2006 | confidential material4 Profil firmy - Tło Polska firma założona przez konsultantów z bogatym doświadczeniem w zakresie rozwiązań CRM Zatrudnia ponad 100 osób w pełnym wymiarze doświadczonych w wielu technologiach. Większość zespołu posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie na projektach wdrożenia CRM Nasz zespół ma doświadczenie w pełnym zakresie procesów biznesowych obejmujących zarządzanie klientem, zarządzanie potencjalnymi inicjatywami sprzedażowymi, zarządzanie kontaktami, rejestracją zamówień, walidacją zamówień, zarządzanie błędami, zarządzanie skargami, procesy posprzedażowe. Partnership with:

5 © Copyright Outbox Feb-14 | © Copyright 2006 | confidential material5 Obszary działania biznesowego Doradztwo biznesowe - Strategia biznesowa CRM - Przygotowanie studium przypadków (case study) - RUP modelowanie przypadków biznesowych -Tworzenie planów wdrożenia projektów IT - Strategia szkoleń dla obsługi klienta Wdrażanie systemów - Zarządzanie projektem IT - Zarządzanie ryzykiem - Analizy systemowe i biznesowe - Projektowanie rozwiązań w systemach IT - Zarządzanie jakością przy wdrożeniach projektów IT - Wsparcie techniczne CRM - PeopleSoft - Siebel - Clarify Rozwój - Rozwój oprogramowania w modelu off-shore w Polsce dla firm zagranicznych - Rozwój dodatkowych funkcjonalności w istniejącym już oprogramowaniu Billing - Portal - Kenan - Geneva Webmethods J2EE Jboss – J2EE solutions C/ C++.Net BI & Data Warehouse

6 © Copyright Outbox 2005 Telekomunikacja Polska SA Outbox sfinalizował umowę ramową z TP SA, największym operatorem sieci telekomunikacyjnej w środkowej i wschodniej Europie. Umowa ramowa ograniczona do 20 mln PLN do końca czerwca 2008 określa główne warunki zapewnienia profesjonalnych usług IT przez konsultantów Outbox. Np. rozbudowywanie systemu CRM o nowe komercyjne oferty TPSA, tematy regulacyjne UKE. Nasza współpraca z TP stale zwiększa swój zakres od 2005 roku odkąd Outbox wraz z partnerami biznesowymi dostarczył ponad 30 projektów dla TP w obszarach CRM, EAI i migracji danych.

7 © Copyright Outbox 2005 Red Hat Wdrożyliśmy rozwiązanie do walidacji zleceń dla PTK Centertel, operatora sieci Orange w Polsce. System oparty został o nowatorską technologię silnika regułowego JBoss Drools oraz serwer aplikacyjny JBoss Application Server. Rozwiązanie zostało dostrzeżone przez Red Hat; obecnie na podstawie tego wdrożenia opracowywane jest case study, które będzie upublicznione jako przykład dobrego wdrożenia Red Hat jest najbardziej rozpoznawalnym dostawcą rozwiązań typu open-source dla przedsiębiorstw. Red Hat utrzymuje najwyższą pozycję w rankingach wartości i renomy wśród swoich klientów oraz jest najlepiej rozpoznawaną marką Linux na świecie.

8 © Copyright Outbox 2005 Aktualni klienci Outbox Zlecenia: Dostarczenie wysokiej jakości prac na licznych projektach w następujących obszarach: Analiza, projektowanie i konstrukcja systemu CRM. Klient: Operator sieci komórkowej, lider polskiego rynku posiadający 33,6 % udziału w rynku telekomunikacyjnym. Klient: Największy dostawca cyfrowej telewizji w Wielkiej Brytanii oraz wiodący transmiter programów sportowych, rozrywkowych, informacyjnych i filmów. Klient: Wiodący operator sieci telekomunikacyjnej w Niemczech oraz dostawca usług telefonii komórkowej i szerokopasmowego internetu.

9 © Copyright Outbox Feb-14 | © Copyright Zakończone sukcesem projekty Outbox Outbox ukończył z sukcesem zlecenia dla wielu firm na świecie. Klient: Nowy, innowacyjny operator sieci komórkowej w Polsce oferujący usługi w technologii UMTS. Klient: Firma telekomunikacyjna zlokalizowana w Honolulu na Hawajach, zapewniająca usługi głosowe w telefonii stacjonarnej bezprzewodowej oraz daleko dystansowe. Klient: Liderzy rynku bezprzewodowej sieci telekomunikacyjnej na Słowacji. Klient: Jeden z największych producentów materiałów budowlanych.

10 © Copyright Outbox 2005 Trendy na rynku CRM 2008 – lat temu ponad 75% projektów CRM zakończyło się niepowodzeniem. W 2007 oszacowano, że ponad 70% projektów CRM miało dodatnią stopę zwrotu z inwestycji. Rozwiązania typu CRM to: Więcej niż tylko magazynowanie danych lub system do pozyskiwania danych, Tworzenie wartości dodanej na podstawie informacji o kliencie np.: bardziej kompleksowa obsługa Klienta, Lepsze zrozumienia cyklu życia Klienta przy użyciu technik w czasie rzeczywistym i dynamiczna reakcja na zmianę potrzeb, Customer Experience jako jedna z technik realizacji strategii obsługi klienta, Różne metody obsługi klienta pod kontem nowych produktów.

11 © Copyright Outbox 2005 Profile ekspertów Outbox Nicholas Mobbs – kontakt: Subject Matter Expert specjalizujący się w rozwiązaniach CRM, w Outbox odpowiedzialny za międzynarodową bazę klientów i sektor mediowy. Marcin Ciesielski – kontakt: Subject Matter Expert specjalizujący się w rozwiązaniach CRM oraz realizacji procesów WLR, Bitstream, LLU. W Outbox odpowiedzialny za operatorów sieci stacjonarnych oraz sektor finansowy. Jakub Wasielewski – kontakt: Subject Matter Expert specjalizujący się w rozwiązaniach CRM i EAI, w Outbox odpowiedzialny za operatorów sieci bezprzewodowych i MVNO. Marcin Antonowicz – kontakt: Subject Matter Expert specjalizujący się w biznesowych rozwiązaniach CRM, w Outbox odpowiedzialny za doradztwo biznesowe dla bezprzewodowych i przewodowych operatorów.


Pobierz ppt "© Copyright Outbox Sp. z o.o. 2007 Outbox – briefing prasowy 7 Luty 2008."

Podobne prezentacje


Reklamy Google