Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Michał Kociankowski synergion Reklama o kobietach, do kobiet i dla kobiet.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Michał Kociankowski synergion Reklama o kobietach, do kobiet i dla kobiet."— Zapis prezentacji:

1 Michał Kociankowski synergion Reklama o kobietach, do kobiet i dla kobiet.

2 2 Początek XX wieku - epoka hard sell Killers versus Poets Poets przyciągające reklamy oryginalny język pisanie inaczej odwołanie do emocji, wyobraźni Killers reklamy zachęcające do zakupu koncentracja na produkcie Konkretne informacje, Killers potrzebowali argumentów i tak narodził się reason why do reklamy wkroczyła racjonalność

3 3 Lata 50 – powojenny dobrobyt Lata 60 – kulturowa reorientacja Pod koniec lat 40 wydarzyło się kilka ważnych rzeczy: amerykanie wchodzili w okres powojennego dobrobytu i chcieli czegoś naprawdę lepszego na rynku bardzo szybko przybywało kategorii reklama wymyśliła już wszystkie sensowne argumenty i wiele mniej sensownych lub nie prawdziwych przyszła pora na coś więcej niż słowa, czyli na USP odkryto bunt młodych i konflikt pokoleń reklama jako element świata konsumpcji trafia pod lupę etyczną coraz trudniej znaleźć obszar do bycia naj produktów i marek jest coraz więcej, obietnice staniały Bezgraniczne przechwalanie się przestało mieć sens I tak odkryto pozycjonowanie

4 4 Reason Why USP Pozycjonowanie Narzędzia perswazji oparte o racjonalne myślenie Odwołują się do stereotypów, schematów, zasad - myślenia hierarchicznego, zakładającego wyższość jednych sądów nad innymi Protekcjonalne w stosunku do adresata - nadawca wie lepiej i przekonuje odbiorcę Linerane, oparte na łańcuchu logicznym Bardzo często kierowane do kobiet, ale nie uwzględniają ich sposobu myślenia Lata 80 – coś zaczęło się zmieniać …

5 5 Lata 90 – marka jako wartość sama w sobie Koniec lat 90 – kryzys zaufania do reklamy Emocje nie mogły tak po prostu zawisnąć. Wymagały podmiotu. Tym podmiotem stała się osobowość marki Osobowości marek zaczynają być bardziej pociągające, niż ich produkty – produkt jest w odwrocie, liczy się logo. Wyrażanie marki staje się głównym zadaniem reklamy. Marki stają się zdolne do rozmawiania z konsumentami o tym, co dla nich ważne. Konsumenci wierzą przede wszystkim SOBIE i swoim ODCZUCIOM. Teraz ważne, aby ich poruszać, dać im przeżycie, doświadczenie. Dla marek oznaczało to nową jakość brand expericence W czasach niepewności marka musi naprawdę wpisać się w świat konsumenta, wnosząc tam to, co jest dla niego rzeczywiście ważne, interesujące, poruszające, wciągające, warte uwagi. Marketing społecznościowy

6 6 Osobowość marki Doświadczenie Marketing społecznościowy Symbol, ikona, obraz - pozawerbalne środki wyrazu Wieloznaczność, interpretacja Intuicja, odczucie, poszukiwanie własnych doświadczeń Uzgadnianie opinii, wymiana doświadczeń Myślenie odrzucające kanoniczną logikę: symboliczne, magiczne Nowe narzędzia znacznie bardziej zgodne z kobiecym odbierania widzenia świata. Kierunek jest oczywisty, ale czy sposoby działania za nim nadążają? Feminizacja marketingu


Pobierz ppt "Michał Kociankowski synergion Reklama o kobietach, do kobiet i dla kobiet."

Podobne prezentacje


Reklamy Google