Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Człowiek z opaską na oku, czyli w poszukiwaniu sensu rzeczy niezrozumiałych Michał Kociankowski Synergion.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Człowiek z opaską na oku, czyli w poszukiwaniu sensu rzeczy niezrozumiałych Michał Kociankowski Synergion."— Zapis prezentacji:

1 Człowiek z opaską na oku, czyli w poszukiwaniu sensu rzeczy niezrozumiałych Michał Kociankowski Synergion

2 zapach obiadu ścierka zapodziane okulary Pani Walewska boisko szkolne okno torebka zakład optyczny jezioro sklep osiedlowy bezpieczeństwo wakacje remont kuchni szydełkowanie stare radio pierogi Matka Boska czarny kot Obiekt we własnej osobie Obiekt w umyśle System takich obiektów i ich powiązań tworzy obraz świata, a przede wszystkim: kierunkuje dążenia pozwala dokonywać wartościowania pozawala podejmować decyzje

3 Historia przenosi bardzo dużo informacji Co robi? Jak postępuje? Co ma? Gdzie można go spotkać? Z kim walczy? Dla kogo się stara? Co potrafi? Z kim współdziała? Do czego dąży? Czego nie robi? Świat jest skomplikowany i zawiera dużo obiektów. Jak to się stało, że udało się przekazać i utrwalić te wszystkie treści? Jak to się dzieje, że w razie potrzeby można je modyfikować? Historie Baśnie Opowieści Jest w nich coś, co powoduje, że ludzie lubią ich słuchać, łatwo zapamiętują, chętnie powtarzają. Dzięki temu uczą się żyć w taki sposób, jak małe koty polować – przez zabawę.

4 Historia, czyli narracja o produkcie BOHATER KONFLIKT AKCJA SKAZA ŁUK PRZEMIANY KATALIZATOR Pozytywne postać z którą łatwo się identyfikować Ważny cel, który nie może być osiągnięty Walka bohatera o cel Istotny błąd, zaszłość, z którą bohater sobie nie radzi Nowa wartość, moc, która odmienia sytuację bohatera Postać, która wnosi nową wartość konsument potrzeba, dążenie kategoria bariera, dylemat unikalna oferta marka historie są moralistyczne, czyli zawsze ma końcu dobro wygrywa historie są poza czasem – dotyczy każdego czasu historia nie ma autora – jest relacją historia nie musi być racjonalna – nie wszystko trzeba rozumieć

5 Sposób na silną markę? Wewnętrzny konflikt, który jest nieustającym magnesem uwagi Marka w procesie, w ciągłym stawaniu się Marka ze stałą zdolnością zaskakiwania Cisowianka Marka pozytywistyczna Marka postmodernistyczna jednoznaczna zasadnicza wspierająca wierna wieloznaczna tolerancyjna towarzysząca prowokująca Wiele osób potrzebuje jednego i drugiego…

6 I co z tego? Czy marka musi być historią z morałem? Czy badania muszą dawać spójny obraz konsumenta? Jeśli nie: Czy umiemy zbadać i opisać niespójność? Czy segmentacje mają sens? Czy umielibyśmy testować komunikację opartą o niejednoznaczność, gdyby ktoś ją stworzył?


Pobierz ppt "Człowiek z opaską na oku, czyli w poszukiwaniu sensu rzeczy niezrozumiałych Michał Kociankowski Synergion."

Podobne prezentacje


Reklamy Google