Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Barbara Pakuła, Business Unit Manager Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. 25 Luty 2011 Wrocław Zewnętrzna obsługa procesów biznesowych jako nowe źródło.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Barbara Pakuła, Business Unit Manager Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. 25 Luty 2011 Wrocław Zewnętrzna obsługa procesów biznesowych jako nowe źródło."— Zapis prezentacji:

1 Barbara Pakuła, Business Unit Manager Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. 25 Luty 2011 Wrocław Zewnętrzna obsługa procesów biznesowych jako nowe źródło potrzeb kwalifikacyjnych i miejsc pracy na Dolnym Śląsku

2 Grafton Recruitment Polska – Kim jesteśmy? Lokalizacje biur Zakres działania Grafton Recruitment : Światowy dostawca rozwiązań z zakresu HR: (rekrutacja, selekcja, praca tymczasowa, outplacement) Założony w Dublinie w 1982r. przez: James Kilbane, Ken Belshaw, Niall Keyes W Polsce istnieje od 1997r. Grafton Recruitment w liczbach: ok. 500 przeszkolonych konsultantów 70 oddziałów w 17 krajach ponad zrealizowanych procesów rekrutacyjnych rocznie ponad zweryfikowanych kandydatów w naszej bazie Akredytacja certyfikatem ISO PN-EN 9001:2009 członkowstwo w: IFPS (Irish Federation for Personnel Services), FRES Computing Division Approved, NATSS (National Association of Temporary and Staffing Services), ZAPT (Związek Agencji Pracy Tymczasowej).

3 Agenda BPO, SSC, KPO- charakterystyka sektora Przegląd wrocławskich BPO, SSC, KPO Czego poszukują inwestorzy? Potrzeba kształcenia a walka o nowe miejsca pracy

4 BPO - (business process outsourcing) zewnętrzna obsługa procesów biznesowych to centra tzw. usług wspólnych, gdzie na rzecz klienta realizuje się w sposób efektywny i nisko kosztowy niektóre z jego własnych procesów biznesowych: Finanse Księgowość Wynagrodzenia/ administracja kadrowa Elementy procesu zakupowego Różnego rodzaju obszary IT. SSC - (shared services centre) – centrum usług wspólnych w ramach jednej korporacji, grupy. KPO - (knowledge process outsourcing) usługami wspólnymi są tu wiedza lub wartość dodana wyprodukowana wiedzą, czyli zaawansowane ekspertyzy, analizy, oceny ryzyka, badania naukowe.

5 Przegląd sektora wartość rynku na świecie szacuje się na miliardy dolarów sektor w Polsce to ok. 45 tys. zatrudnionych w 300 największych centrach BPO co trzecie centrum usług sektora BPO lokowane jest w naszym kraju Polska w latach była 6 światowym rynkiem pod względem liczby lokalizacji nowych centrów BPO KPO to sektor o najwyższym potencjale wzrostu Walka o nowe inwestycje i miejsca pracy trwa

6 Najcześciej pojawiające się zapytania ze strony nowych inwestorów: 1.Języki obce ( angielski + niemiecki, francuski, holenderski, hiszpański, włoski, rosyjski, szwedzki, norweski, duński). 2.Zapytania o wiedzę z zakresu finansów i księgowości 3.Zapytania z zakresu IT ( programiści + wsparcie techniczne klienta) 4.Twarde i miękkie kadry 5.Prace asystenckie (PowerPoint, Excel) 6.Umiejętności takie jak Komunikatywność Umiejętność analitycznego myślenia Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów Elestyczność i umiejętność pracy w międzynarodowym i wielokulturowym środowisku Umiejętność autoprezentacji

7 Oczekiwania wobec kandydatów do KPO 1.Określona postawa i obycie biznesowe 2.Nastawienie na nieustanny rozwój 3.Powinni przejawiać chęć pracy nad sobą 4.Posiadać zacięcie do ciągłego pogłębiania wiedzy. Konieczna w ich wypadku jest umiejętność: 1.argumentowania 2.prezentacji wyników pracy 3.nawiązywania rzeczowych relacji z partnerem zlecającym 4.proponowanie alternatyw

8 Czym kandydaci przegrywają - obszary do wzmocnienia Brak pewności siebie Brak umiejętności autoprezentacji Brak umiejętności prezentacji wiedzy i wyników pracy Słaba komunikacja Brak znajomości zasad profesjonalnej obsługi klienta Brak umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów Brak umiejętności argumentowania Postawa roszczeniowa Zbyt wysokie nierealne oczekiwania finansowe

9 Dlaczego Warto ? Centralizacja procesów biznesowych na świecie i tworzenie centrów usług wspólnych w biznesie powoduje wzrost zapotrzebowania na określone kompetencje i kwalifikacje. Regiony które przygotują się na sklasyfikowanie zasobów oraz dokonają próby sprostania wymogom inwestorów, wygrają rywalizację w walce o nowe dobrze płatne miejsca pracy oraz maja szansę na zainteresowanie ze strony inwestorów. Nowe miejsca pracy to : Rozbudowane świadczenia pozapłacowe, liczne szkolenia, ścieżki awansu, atrakcyjne wynagrodzenia, dobre warunki pracy, dostęp do najnowszych technologii, i wiedzy.

10 Dziękuję za uwagę Barbara Pakuła Business Unit Manager Wrocław Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. skype: barbara.pakula1


Pobierz ppt "Barbara Pakuła, Business Unit Manager Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. 25 Luty 2011 Wrocław Zewnętrzna obsługa procesów biznesowych jako nowe źródło."

Podobne prezentacje


Reklamy Google