Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Prezentacja. Język reklamy /prasa, radio, telewizja/. Charakterystyka tekstów reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem funkcji przekazów językowych i.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Prezentacja. Język reklamy /prasa, radio, telewizja/. Charakterystyka tekstów reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem funkcji przekazów językowych i."— Zapis prezentacji:

1 Prezentacja

2 Język reklamy /prasa, radio, telewizja/. Charakterystyka tekstów reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem funkcji przekazów językowych i użytych środków perswazji. Temat: Dokonując językowych manipulacji, zadaniem reklamy jest nakłonienie jak największej liczby odbiorców do zakupu prezentowanego produktu. Teza:

3 Ramowy plan wypowiedzi Teoretyczne podstawy perswazji Pojęcie reklamy Analiza przykładów reklam Reklama dziś Wnioski

4 Teoretyczne podstawy perswazji Czym jest perswazja?

5 Teoretyczne podstawy perswazji Jakimi intencjami kierujemy się stosując perswazję?

6 Teoretyczne podstawy perswazji Typy perswazji Przekonująca Nakłaniająca Pobudzająca Centralna Peryferyjna Drogi perswazji

7 Teoretyczne podstawy perswazji Warunki skutecznej perswazji akceptacja środowiska społecznego zgodność z obrazem świata odbiorcy motywacja percypowalność przedmiotu perswazji uzasadnienie

8 Pojęcie reklamy Definicja

9 Pojęcie reklamy Założenia dotyczące reklamy przetwarzalność jasność ekonomia ekspresywność treść ważniejsza od formy łatwiejsza orientacja aksjologiczna

10 Pojęcie reklamy Terminologia Slogan a hasło Spot

11 Ricoré

12 KC: Jeszcze kawy? KN: Chętnie, ale jest już późno. Może tym razem łagodnej? M: Może napijecie się Ricoré? K: Ricoré? M: Ricoré to unikalne połączenie kawy rozpuszczalnej i cykorii. Kawa delikatnie pobudza, a cykoria zapewnia tak łagodny smak, że można ją pić przez cały dzień. Spróbujcie. KC: Pyszna ta kawa. KN: I jaka łagodna. KC: Nowość! Ricoré od Nestlé – łagodny smak kawy o każdej porze dnia. K: Mógłbyś powtórzyć? M: Ricoré to unikalne połączenie kawy rozpuszczalnej i cykorii. Ricoré

13 LOréal

14 K: Dla moich zniszczonych, łamliwych i suchych włosów znalazłam rozwiązanie. M: Nowość LOréal Paris – Elsève odżywka odbudowująca przeciw łamaniu się włosów. Nowa formuła z Nutri-Ceramidami wypełnia ubytki włosa i odbudowuje włosy aż po same końce. Aż o 95% mniej złamanych włosów przy czesaniu. Nowa linia pielęgnacyjna Elsève przeciw łamaniu się włosów. K: Ponieważ jesteś tego warta.

15 Hortex

16 K: Owocowy, lekki Fresz, dla spragnionych orzeźwienia. Fresz – ciesz się słońcem. M: Hortex.

17 Wirtualna Polska

18 M: O, znowu ściągasz. K: Przecież ty też ściągasz. L: Ściągniesz z nas wszystko. M: Wirtualna Polska – WP.PL

19 Constar

20 Castrol

21 Runway

22 Reklama dziś Obecne tendencje podtekst erotyczny gwiazdy i dużo humoru

23 Reklama dziś Perspektywy na przyszłość reklama elementem rozrywki Polacy mają dość reklam internet przyszłością reklamy

24 Wnioski w reklamach stosuje się różnorodne środki językowe skuteczne operowanie gramatyką potęguje efektywność reklamy reklamy wykorzystują wiele rodzajów stylistyk nie tylko tekst reklamowy decyduje o skuteczności przekazu cel reklamy zawsze pozostaje ten sam: zachęcenie do kupna prezentowanego produktu

25 Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "Prezentacja. Język reklamy /prasa, radio, telewizja/. Charakterystyka tekstów reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem funkcji przekazów językowych i."

Podobne prezentacje


Reklamy Google