Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

HARMONOGRAM WDRAŻANIA APLIKACJI MUNSOL W GMINIE KRAPKOWICE Urząd Miasta i Gminy 47-300 Krapkowice, ul. 3 Maja 17 i 21 tel. +48 077 44 66 800, fax +48 077.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "HARMONOGRAM WDRAŻANIA APLIKACJI MUNSOL W GMINIE KRAPKOWICE Urząd Miasta i Gminy 47-300 Krapkowice, ul. 3 Maja 17 i 21 tel. +48 077 44 66 800, fax +48 077."— Zapis prezentacji:

1 HARMONOGRAM WDRAŻANIA APLIKACJI MUNSOL W GMINIE KRAPKOWICE Urząd Miasta i Gminy Krapkowice, ul. 3 Maja 17 i 21 tel , fax

2 HARMONOGRAM – ETAPY WDROŻENIA Zarządzeniem Burmistrza powołano Zespół ds. wdrożenia aplikacji MunSol Zarządzeniem Burmistrza powołano Zespół ds. wdrożenia aplikacji MunSol w Urzędzie Miasta i Gminy Krapkowice w Urzędzie Miasta i Gminy Krapkowice I ETAP (25 stycznia – 2 luty 2007r.): Zainstalowano aplikację MunSol na serwerze UMiG oraz na komputerach wybranych pracowników UMiG w celu zaznajomienia się z obsługą aplikacji Zainstalowano aplikację MunSol na serwerze UMiG oraz na komputerach wybranych pracowników UMiG w celu zaznajomienia się z obsługą aplikacji Sporządzono harmonogram wdrożenia aplikacji w Urzędzie Miasta i Gminy Krapkowice Sporządzono harmonogram wdrożenia aplikacji w Urzędzie Miasta i Gminy Krapkowice

3 HARMONOGRAM –II ETAP WDROŻENIA II ETAP (2 luty - 9 marca 2007r.): Wprowadzenie listy użytkowników – lista pracowników UMiG Wprowadzenie listy użytkowników – lista pracowników UMiG

4 HARMONOGRAM – II ETAP WDROŻENIA sporządzenie struktury organizacyjnej UMiG Krapkowice pod potrzeby MunSol – wersja papierowo- testowa, sporządzenie struktury organizacyjnej UMiG Krapkowice pod potrzeby MunSol – wersja papierowo- testowa, sporządzenie struktury organizacyjnej w MunSolu - przyporządkowanie każdemu stanowisku właściwego użytkownika (pracownika UMiG) sporządzenie struktury organizacyjnej w MunSolu - przyporządkowanie każdemu stanowisku właściwego użytkownika (pracownika UMiG)

5 HARMONOGRAM – II ETAP WDROŻENIA zdefiniowanie słowników dla kategorii spraw, kontaktów i klientów zdefiniowanie słowników dla kategorii spraw, kontaktów i klientów

6 HARMONOGRAM – II ETAP WDROŻENIA przyporządkowanie stworzonym profilom odpowiednich ról, przyporządkowanie stworzonym profilom odpowiednich ról, nadanie wszystkim użytkownikom odpowiednich uprawnień (przypisanie pracownikom właściwych profili) nadanie wszystkim użytkownikom odpowiednich uprawnień (przypisanie pracownikom właściwych profili)

7 HARMONOGRAM – III ETAP Testowanie programu – zgodnie z SIWZ (9 marca – 25 kwietnia 2007r.): 1. Zarejestrowanie się w systemie jako administrator lub osoba uprawniona do modyfikacji procedur załatwienia sprawy 1. Zarejestrowanie się w systemie jako administrator lub osoba uprawniona do modyfikacji procedur załatwienia sprawy 2. Przejście do funkcji edycji procedur załatwienia sprawy 2. Przejście do funkcji edycji procedur załatwienia sprawy 3. Wprowadzenie nowej procedury testowej do aplikacji zgodnie ze scenariuszem przedstawionym poniżej: 3. Wprowadzenie nowej procedury testowej do aplikacji zgodnie ze scenariuszem przedstawionym poniżej: –3.1. Tytuł procedury: „Procedura testowa” –3.2. Jednostka organizacyjna odpowiedzialna: „Wydział Obsługi Urzędu” –3.3. Czas załatwienia procedury: 3 dni –3.4. Opis procedury: „Procedura testowa weryfikująca poprawne działanie obiegu dokumentu w systemie” –3.5. Wymagane dokumenty:  Wniosek  Ząłącznik do wniosku  Pismo wewnętrzne  Decyzja 3.6. Opłaty: 10 zł 3.6. Opłaty: 10 zł 3.7. Wprowadzenie numeru teczki sprawy 3.7. Wprowadzenie numeru teczki sprawy 4. Sprawdzenie czy procedura została wprowadzona do systemu 4. Sprawdzenie czy procedura została wprowadzona do systemu

8 HARMONOGRAM – III ETAP SZKOLENIA: SZKOLENIA: –dla kadry kierowniczej Urzędu – naczelnicy wydziałów, kierownicy jednostek, –dla pracowników prowadzących korespondencję w poszczególnych wydziałach, –dla pozostałych pracowników w poszczególnych wydziałach –na platformie e-learning e-learning

9 HARMONOGRAM – IV ETAP ETAP IV (16 kwietnia – 4 maja 2007r.): Sprawdzenie znajomości obsługi programu przez pracowników prowadzących korespondencję w poszczególnych wydziałach, Sprawdzenie znajomości obsługi programu przez pracowników prowadzących korespondencję w poszczególnych wydziałach, Ostateczny odbiór i zakończenie wdrożenia w UMIG Krapkowice przez Komitet Projektu, Ostateczny odbiór i zakończenie wdrożenia w UMIG Krapkowice przez Komitet Projektu, Wyczyszczenie bazy testowej, Wyczyszczenie bazy testowej, Ostateczne sprawdzenie użytkowników, struktury organizacyjnej, przyporządkowanie profili i ról, zdefiniowanie słowników Ostateczne sprawdzenie użytkowników, struktury organizacyjnej, przyporządkowanie profili i ról, zdefiniowanie słowników Archiwizacja dzienników pism, spraw i kontaktów w programie dotychczas obowiązującym w UMiG, Archiwizacja dzienników pism, spraw i kontaktów w programie dotychczas obowiązującym w UMiG, Wydanie zarządzenia burmistrza o wprowadzeniu Wydanie zarządzenia burmistrza o wprowadzeniu zmian w regulaminie organizacyjnym urzędu. zmian w regulaminie organizacyjnym urzędu.

10 HARMONOGRAM – V ETAP Rozpoczęcie pracy w aplikacji MunSol (7 maja 2007r.) Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "HARMONOGRAM WDRAŻANIA APLIKACJI MUNSOL W GMINIE KRAPKOWICE Urząd Miasta i Gminy 47-300 Krapkowice, ul. 3 Maja 17 i 21 tel. +48 077 44 66 800, fax +48 077."

Podobne prezentacje


Reklamy Google