Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu."— Zapis prezentacji:

1 Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu

2 Katedra Podstaw Zarządzania i Marketingu Struktura Katedry Kierownik Katedry Prof. dr hab. inż. Jan Stachowicz Zakład Przedsiębiorczości i Innowacji Kierownik zakładu: prof. dr hab. inż. Mariusz Bratnicki Zakład Zarządzania Strategicznego Kierownik zakładu: dr hab. Agata Stachowicz-Stanusch, prof. nzw. w Pol. Śl. Aby edytować stopkę, wybierz: Dla Office 2007: Widok/Wzorzec slajdów. Dla wcześniejszych wersji Office: Widok/Wzorzec/Wzorzec slajdów UWAGA! Aby powrócić do edycji zawartości poszczególnych slajdów, wybierz: Widok/Normalny,

3 Katedra Podstaw Zarządzania i Marketingu Potencjał wdrożeniowy - zespoły badawcze Zarządzanie Strategiczne Przedsiębiorstwem i Regionem Zespół badawczo dydaktyczny pod kierownictwem, prof. dr hab. inż. Jana Stachowicza Zarządzanie Marketingowe Przedsiębiorstwem i Regionem Zespół badawczo dydaktyczny pod kierownictwem, prof. dr hab. Agaty Stachowicz-Stanusch Aby edytować stopkę, wybierz: Dla Office 2007: Widok/Wzorzec slajdów. Dla wcześniejszych wersji Office: Widok/Wzorzec/Wzorzec slajdów UWAGA! Aby powrócić do edycji zawartości poszczególnych slajdów, wybierz: Widok/Normalny,

4 Katedra Podstaw Zarządzania i Marketingu Potencjał wdrożeniowy – obszary szczegółowe Aby edytować stopkę, wybierz: Dla Office 2007: Widok/Wzorzec slajdów. Dla wcześniejszych wersji Office: Widok/Wzorzec/Wzorzec slajdów UWAGA! Aby powrócić do edycji zawartości poszczególnych slajdów, wybierz: Widok/Normalny, Zarządzanie Strategiczne Przedsiębiorstwem i Regionem Strategie innowacyjne przedsiębiorstw i instytucji Systemy zarządzania wiedzą na poziomie przedsiębiorstwa i regionu (strategie wiedzy, mentoring wiedzy) Regionalne systemy innowacji (parki technologiczne, klastry, inkubatory technologiczne,centra transferu technologii…) Modele komercjalizacji wiedzy (w tym zarządzanie działalnością B+R) Modelowanie sieci strategicznych przedsiębiorstw i instytucji otwarta innowacja…

5 Katedra Podstaw Zarządzania i Marketingu Oferta szkoleniowa i konsultingowa Obszar zarządzania Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie Zarządzanie przedsiębiorstwem poprzez wartości Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem Terytorialne aspekty zarządzania innowacjami przedsiębiorstwem Systemy zarządzania wiedzą przedsiębiorstw i organizacji Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa Instrumenty transferu technologii

6 Katedra Podstaw Zarządzania i Marketingu Potencjał wdrożeniowy – obszary szczegółowe Zarządzanie Marketingowe Przedsiębiorstwem i Regionem Strategie marketingowe przedsiębiorstw i instytucji Zarządzanie relacjami z klientami (Costumer Relationship Management CRM) Marketing przemysłowy Marketing instytucji non-profit Aby edytować stopkę, wybierz: Dla Office 2007: Widok/Wzorzec slajdów. Dla wcześniejszych wersji Office: Widok/Wzorzec/Wzorzec slajdów UWAGA! Aby powrócić do edycji zawartości poszczególnych slajdów, wybierz: Widok/Normalny,

7 Katedra Podstaw Zarządzania i Marketingu Oferta szkoleniowa i konsultingowa Obszar marketingu Komunikacja marketingowa Marketing partnerski i programy lojalnościowe Badania i analiza rynku Public relations i reklama Marketing w handlu i usługach Marketing na rynkach międzynarodowych Zarządzanie marką

8 Katedra Podstaw Zarządzania i Marketingu Projekty realizowane przez Katedrę Analiza kapitału intelektualnego regionalnych sieci współpracy w kontekście procesów rozwoju technologii International Knowledge and Innovation Networks for European Integration, Cohesion and Enlargement (IKINET), 7 PR UE Zarządzanie kapitałem intelektualnym w regionalnych sieciach proinnowacyjnych Jednostka zarządzająca regionalnym systemem innowacji woj. śląskiego (JZRSI woj. śląskiego) Stworzenie regionalnego monitoringu innowacji w woj. śląskim (INNOOBSERVATOR SILESIA I) Tworzenie sektorowych sieci współpracy i struktur wspierających w woj. śląskim (SIECI) Studia podyplomowe dla branży energetycznej. Aby edytować stopkę, wybierz: Dla Office 2007: Widok/Wzorzec slajdów. Dla wcześniejszych wersji Office: Widok/Wzorzec/Wzorzec slajdów UWAGA! Aby powrócić do edycji zawartości poszczególnych slajdów, wybierz: Widok/Normalny,

9 Katedra Podstaw Zarządzania i Marketingu Studia podyplomowe Zarządzanie i administracja w ochronie zdrowia - przeznaczone są dla osób zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych w placówkach opieki zdrowotnej lub starających się o takie stanowiska. Zarządzanie placówką oświatową umożliwiają uzyskanie kwalifikacji wymaganych od osób pełniących lub ubiegających się o stanowiska kierownicze we wszystkich rodzajach placówek oświatowych Zarządzanie innowacjami - skierowane do osób zajmujących się tematyką innowacji, głównie do absolwentów wyższych uczelni technicznych oraz osób zatrudnionych w przedsiębiorstwach i jednostkach badawczo-rozwojowych. Aby edytować stopkę, wybierz: Dla Office 2007: Widok/Wzorzec slajdów. Dla wcześniejszych wersji Office: Widok/Wzorzec/Wzorzec slajdów UWAGA! Aby powrócić do edycji zawartości poszczególnych slajdów, wybierz: Widok/Normalny,

10 Katedra Podstaw Zarządzania i Marketingu Kontakt SEKRETARIAT KATEDRY ZABRZE ul. Roosevelta 42 budynek C pokój nr 212 tel. (+48 32) KATOWICE ul. Krasińskiego 13 pokój nr 312 tel. (+48 32) – Aby edytować stopkę, wybierz: Dla Office 2007: Widok/Wzorzec slajdów. Dla wcześniejszych wersji Office: Widok/Wzorzec/Wzorzec slajdów UWAGA! Aby powrócić do edycji zawartości poszczególnych slajdów, wybierz: Widok/Normalny,

11 Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Zapraszamy do współpracy !


Pobierz ppt "Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu."

Podobne prezentacje


Reklamy Google