Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca 2007. www.szczecin.pl/mrm.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca 2007. www.szczecin.pl/mrm."— Zapis prezentacji:

1 Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca

2 Otoczenie ankiety 717 odpowiedzi 717 odpowiedzi okres ankietowania - 6 dni okres ankietowania - 6 dni informacja w lokalnych mediach informacja w lokalnych mediach a z Urzędu Miasta do szkół a z Urzędu Miasta do szkół

3 Temat ankiety Jednym z ważnych działań jest rozwój miasta w obszarze nowych technologii z szerokim wykorzystaniu Internetu. Głównym adresatem ankiety jest szczecińska młodzież, która uczy się, studiuje lub pracuje. Celem ankiety jest rozpoznanie skali i zakresu obecnego wykorzystania Internetu oraz poznanie potrzeby, oczekiwań i pomysłów mieszkańców Szczecina. Otrzymane odpowiedzi zostaną wykorzystane przy planowaniu przedsięwzięć mających uruchomić nowe usługi elektroniczne, tworzeniu zasobów informacyjnych oraz rozbudowy infrastruktury teleinformatycznej w mieście. Działania będą finansowane ze środków miasta oraz Unii Europejskiej.

4 1. Do jakich celów wykorzystujesz Internet Wyszukiwanie informacji Wyszukiwanie informacji Kontakty ze znajomymi przez komunikatory (GaduGadu, Skype) Kontakty ze znajomymi przez komunikatory (GaduGadu, Skype) Wysłanie a Wysłanie a Zabawa Zabawa Nauka Nauka Zakupy w sieci Zakupy w sieci Inne? Podaj przykłady Inne? Podaj przykłady

5 1. Do jakich celów wykorzystujesz Internet – wyszukiwanie informacji

6 1. Do jakich celów wykorzystujesz Internet – GaduGadu, Skype

7 1. Do jakich celów wykorzystujesz Internet –

8 1. Do jakich celów wykorzystujesz Internet - zabawa

9 1. Do jakich celów wykorzystujesz Internet - nauka

10 1. Do jakich celów wykorzystujesz Internet – zakupy w sieci

11 1. Do jakich celów wykorzystujesz Internet – inne zastosowanie

12 2. Gdzie korzystasz z Internetu

13 3. Gdzie w Szczecinie chciałbyś korzystać z bezpłatnego bezprzewodowego Internetu

14 4. Jakich informacji o Szczecinie brakuje w sieci Internet

15 5. Czy pracownie komputerowe z powszechnym dostępem do Internetu w szkołach powinny być otwarte poza godzinami zajęć szkolnych i w soboty

16 6. Na jakie przedsięwzięcia informatyczne Urząd Miasta Szczecina powinien przeznaczyć środki UE Publiczne punkty dostępu do Internetu Publiczne punkty dostępu do Internetu Bezpłatna sieć Internetowa na terenie miasta Bezpłatna sieć Internetowa na terenie miasta Sieć telefonii internetowej dla rozmów i video na terenie miasta Sieć telefonii internetowej dla rozmów i video na terenie miasta Zwiększania możliwości załatwiania spraw drogą elektroniczną w szczecińskiej administracji Zwiększania możliwości załatwiania spraw drogą elektroniczną w szczecińskiej administracji Inne? Podaj przykłady. Inne? Podaj przykłady.

17 6. Na jakie przedsięwzięcia informatyczne Urząd Miasta Szczecina powinien przeznaczyć środki UE

18

19

20

21 Inne pytania 7. Jakie inne działania powinny być podjęte w Szczecinie abyś chciał mieszkać, uczyć się, pracować, bawić się i nie opuszczać naszego miasta i pozostać w swoim mieście? 8. Jak oceniasz nową stronę internetową Miasta Szczecin? 9. Jakie są Twoim zdaniem najmocniejsze strony nowego serwisu?

22 Jakie inne działania powinny być podjęte w Szczecinie abyś chciał mieszkać, uczyć się, pracować, bawić się i nie opuszczać naszego miasta i pozostać w swoim mieście.

23 Jak oceniasz nową stronę internetową Miasta Szczecin?

24 Jakie są Twoim zdaniem najmocniejsze strony nowego serwisu

25 Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca


Pobierz ppt "Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca 2007. www.szczecin.pl/mrm."

Podobne prezentacje


Reklamy Google