Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wykorzystanie badań satysfakcji klientów w zarządzaniu jakością usług publicznych Dobre praktyki Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wykorzystanie badań satysfakcji klientów w zarządzaniu jakością usług publicznych Dobre praktyki Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego."— Zapis prezentacji:

1 Wykorzystanie badań satysfakcji klientów w zarządzaniu jakością usług publicznych Dobre praktyki Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego Warszawa, 27 listopada 2012 r.

2 Jak przejść od badania poziomu zadowolenia klienta do praktycznego działania? Nawiązanie przez Wydział Spraw Cudzoziemców współpracy z trzecim sektorem, w tym organizacjami migranckimi

3 Cele stworzenie platformy współpracy poprawa jakości obsługi klienta Rozwiązania Forum Cudzoziemców Korzyści wzrost zaufania do instytucji publicznych

4 do partnerskiego udziału w kształtowaniu zmian …od drogi przez mękę

5 Forum Cudzoziemców etapy rozwoju 2008 zespół zarządzania kryzysowego 2009 platforma dialogu, wymiany opinii i informacji 2011 regularna współpraca i konsultacje

6 spadek liczby skarg wzrost poziomu zadowolenia klienta Wymierne efekty w Wydziale Spraw Cudzoziemców

7 wypracowanie Standardów obsługi klienta Wydziału Spraw Cudzoziemców cykliczne ewaluacje funkcjonowania Wydziału (pierwsza w 2009 r., kolejna w 2012)

8 Dziękuję za uwagę Izabela Szewczyk Dyrektor Wydziału Spraw Cudzoziemców ul. Długa 5, Warszawa tel. /22/ fax 22/


Pobierz ppt "Wykorzystanie badań satysfakcji klientów w zarządzaniu jakością usług publicznych Dobre praktyki Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego."

Podobne prezentacje


Reklamy Google