Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

SLA Service Level Agreement. Plan Prezentacji Outsourcing Co to jest outsourcing? Co obejmuje outsourcing IT? Zawieranie umowy outsourcingowej (SLA) SLA.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "SLA Service Level Agreement. Plan Prezentacji Outsourcing Co to jest outsourcing? Co obejmuje outsourcing IT? Zawieranie umowy outsourcingowej (SLA) SLA."— Zapis prezentacji:

1 SLA Service Level Agreement

2 Plan Prezentacji Outsourcing Co to jest outsourcing? Co obejmuje outsourcing IT? Zawieranie umowy outsourcingowej (SLA) SLA Definicja Co określa SLA Przykład Wady i zalety

3 Co to jest outsourcing IT Wieloletni kontrakt, w którym klient przekazuje część lub całość pewnej działalności do wykonania dostawcy. Ta działalność może być usługą czysto techniczną lub procesami biznesowymi opartymi o technologię informatyczną.

4 Outsourcing IT obejmuje: Eksploatacja systemów komputerowych (System Operations) Zarządzanie infrastrukturą biurową (Desktop Service) Zarządzanie sieciami (Network Management) Zarządzanie Internetem

5 Zawieranie umowy outsourcingowej Wstępne porozumienie Opis przejmowanych aktywów i personelu Warunki świadczenia usług, cena Ostateczne ustalenie ceny i warunków świadczenia usług (SLA) Okres przejściowy (kilka miesięcy) Docelowa eksploatacja (3-10 lat)

6 SLA - Definicja SLA to integralna część umowy na świadczenie usług w ramach wsparcia technicznego. Każda umowa SLA jest indywidualnie dopasowywana do potrzeb klienta. jest zapewnieniem realnej korelacji opłat za usługi do ich ilości, jakości i terminowości wykonania.

7 Co określa SLA Zakres odpowiedzialności Gwarantowane czasu trwania usługi Gwarantowane czasy reakcji serwisu Gwarantowaną jakość wykonania usługi Kontakt z serwisem

8 SLA - przykład 1. Cel 2. Usługi świadczone regularnie 3. Usługi świadczone na żądanie 4. Usługi których umowa nie obejmuje 5. Zerwanie umowy 6. Zmiana warunków 7. LOE (Levels Of Effort) 8. Raporty

9 Wady i zalety SLA Zalety Lepsza jakość usług Jasne określenie obowiązków Wady Koszty Długi czas wdrożenia Problem z właściwym sformułowaniem umowy

10 Linki How to Establish SLA SLA Framework for IT and Technology za jedyne $375 Przykład

11 Koniec


Pobierz ppt "SLA Service Level Agreement. Plan Prezentacji Outsourcing Co to jest outsourcing? Co obejmuje outsourcing IT? Zawieranie umowy outsourcingowej (SLA) SLA."

Podobne prezentacje


Reklamy Google