Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

PROJEKT UCZNIOWSKI TECHNIK BUDOWNICTWA – ZAWODEM KLUCZOWYM DLA REGIONU TECHNIKUM NR 6 W ZESPOLE SZKÓŁ NR 8 W NOWEJ SŁUPI.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "PROJEKT UCZNIOWSKI TECHNIK BUDOWNICTWA – ZAWODEM KLUCZOWYM DLA REGIONU TECHNIKUM NR 6 W ZESPOLE SZKÓŁ NR 8 W NOWEJ SŁUPI."— Zapis prezentacji:

1 PROJEKT UCZNIOWSKI TECHNIK BUDOWNICTWA – ZAWODEM KLUCZOWYM DLA REGIONU TECHNIKUM NR 6 W ZESPOLE SZKÓŁ NR 8 W NOWEJ SŁUPI

2 Cz ł owiek – najlepsza inwestycja Publikacja wspó ł finansowana ze ś rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo ł ecznego

3

4 Charakterystyka wybranego zawodu Celem kształcenia w zawodzie technik budownictwa jest przygotowanie absolwenta do organizowania i prowadzenia prac budowlanych, opracowywania dokumentacji budowlanej, kierowania zespołami pracowniczymi, sprawowania nadzoru budowlanego oraz kontroli i oceny jakości wykonywanych pracy, wyrobów i usług.

5 Uzasadnienie wybranego zawodu PERSPEKTYWY ZAWODOWE w firmach budowlanych, wytwórniach prefabrykatów, laboratoriach, w nadzorze budowlanym, w administracji budynków, w biurach projektów jako asystent projektanta lub kosztorysant, PREDYSPOZYCJE ZAWODOWE bardzo dobry stan zdrowia, sprawność fizyczna i ruchowa, koordynacja wzrokowo-ruchowa, wyobraźnia i orientacja przestrzenna, pamięć wzrokowa, koncentracja i podzielność uwagi, brak lęku przestrzeni i wysokości,

6 PowiatyLiczba bezrobotnych (w tyś.)Stopa bezrobocia w % Liczba bezrobotnych w powiatach woj. świętokrzyskieg ,4 1.kielecki ,4 1.m. Kielce 11,71510,6 1.0strowiecki ,4 1.skarżyski ,7 1.konecki ,0 1.starachowicki ,8 1.jędrzejowski ,6 1.opatowski ,6 1.sandomierski ,3 1.staszowski ,4 1.włoszczowski ,4 1.buski ,0 1.kazimierski 2 o5312,3 1.pińczowski ,9 Liczba bezrobotnych oraz stopa bezrobocia na koniec czerwca 2013 roku wg powiatów w województwie świętokrzyskim [1] [1] [1] Młodzież na świętokrzyskim rynku pracy - materiał przygotowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach

7 WojewództwaLiczba bezrobotnych (w tyś.)Stopa bezrobocia w % Liczba bezrobotnych w kraju2 109,113,2 1.Mazowieckie 281, Śląskie 208,711,2 1.Małopolskie 160,911,5 1.Dolnośląskie 153,413,2 1.Łódzkie 152,414,0 1.Podkarpackie 145,815,5 1.Kujawsko-Pomorskie 145,817,6 1.Wielkopolskie 145,89,7 1.Lubelskie 128,613,8 1.Pomorskie 112,913,2 1.Warmińsko-Mazurskie 107,420,2 1.Zachodniopomorskie 105,117,1 1.Świętokrzyskie 84,215,4 1.Podlaskie 68,014,4 1.Lubuskie 58,515,3 1.Opolskie 50,413,8 Liczba bezrobotnych oraz stopa bezrobocia na koniec czerwca 2013 roku wg województw [1 ] [1 ] [1] [1] Młodzież na świętokrzyskim rynku pracy - materiał przygotowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach

8

9 Firma WABUD wyspecjalizowała się w wykonywaniu profesjonalnej i skutecznej termomodernizacji budynków. Ocieplamy zarówno domy mieszkalne jak również inne obiekty. Ocieplanie budynków wykonujemy z niezwykłą starannością i dbałością nawet o najdrobniejsze szczegóły. Dbamy o to, aby wykonywane przez nas docieplenia były maksymalnie efektywne i trwałe. Nasza firma realizuje zarówno docieplenia elewacji oraz ścian wewnętrznych, jak i poddaszy.

10 a) Posiadane środki finansowe Kapitał początkowy firmy wynosi zł. b)Środki trwałe - rusztowania, - wiertarka z mieszadłem – 3 szt. - inny sprzęt i narzędzia Wartość szacunkowa: zł - samochód transportowy: zł c) Zasoby ludzkie Bogdan Wiśniewski – właściciel (technik budownictwa) Pracownik 2 Pracownik 3 Pracownik 4 Pracownik 5

11

12 CEL FIRMY Celem strategicznym przedsiębiorstwa WABUD w nadchodzących latach jest podniesienie możliwości firmy w zakresie podejmowania większych przedsięwzięć. DZIAŁANIE Aby zrealizować swój cel firma pragnie przeprowadzić szereg inwestycji. W szczególności jest to zakup specjalistycznych urządzeń niezbędnych do wykonywania prac z środków własnych.

13 Działalność promocyjna będzie się sprowadzała do zamieszczania ogłoszeń drobnych w lokalnej prasie, oraz ewentualne zaznaczenie swojej obecności w Internecie za pośrednictwem strony internetowej. Internet stanowi najtańsza i jedną z najskuteczniejszych form reklamy porównując ponoszone na ten cel wydatki i płynące z tego tytułu gratyfikacje. Obecnie 40% zleceń przedsiębiorstwo pozyskuje w wyniku polecania swoich usług przez za klientów.

14

15

16

17


Pobierz ppt "PROJEKT UCZNIOWSKI TECHNIK BUDOWNICTWA – ZAWODEM KLUCZOWYM DLA REGIONU TECHNIKUM NR 6 W ZESPOLE SZKÓŁ NR 8 W NOWEJ SŁUPI."

Podobne prezentacje


Reklamy Google