Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

! FUNTIAGO.COM Funismoney. BIZNES TAK JAK CZŁOWIEK WYZNACZA SOBIE CELE.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "! FUNTIAGO.COM Funismoney. BIZNES TAK JAK CZŁOWIEK WYZNACZA SOBIE CELE."— Zapis prezentacji:

1 ! FUNTIAGO.COM Funismoney

2 BIZNES TAK JAK CZŁOWIEK WYZNACZA SOBIE CELE

3 CZŁOWIEK ORGANIZACJA PRZYKŁADOWE CELE REALNE DĄŻENIE PRZYKŁADOWE CELE REALNE DĄŻENIE BYCIE ZDROWYM BYCIE SILNYM BYCIE SPRAWNYM BYCIE ZDROWYM BYCIE SILNYM BYCIE SPRAWNYM ZWIĘKSZENIE ZYSKÓW OPTYMALIZACJA KOSZTÓW TRWAŁY ROZWÓJ ZWIĘKSZENIE ZYSKÓW OPTYMALIZACJA KOSZTÓW TRWAŁY ROZWÓJ DŁUGIE ŻYCIE DŁUGIE ŻYCIE ŁYKANIE LEKARSTW STOSOWANIE SUPLEMENTÓW RYTUAŁY VOODOO ;) DIETA + ĆWICZENIA WDROŻENIE GAMIFIKACJI CIĘCIE KOSZTÓW REZYGNACJA Z ROZWOJU KREATYWNA KSIĘGOWOŚĆ DZIAŁANIE MASKUJĄCE MOTYWACJA ZEWNĘTRZNA DZIAŁANIE ODŚRODKOWE MOTYWACJA WEWNĘTRZNA [ SPACJA = DALEJ ][ SPACJA = DALEJ ]

4 WYBIERZ WERSJĘ PREZENTACJI FLAKI Z OLEJEM SLAJDÓW DO CZYTANIA 51 ZGAMIFIKOWANA SLAJDÓW DO ZAGRANIA 15

5 ROZGRZEWKA: ZNAJDŹ RÓŻNICE START

6 POZNAJ KUBĘ MOŻE TO TWÓJ KLIENT, PRACOWNIK, KONTRAHENT… DOKŁADNIE PO 5 MINUTACH „ODPUŚCIŁ” SOBIE ROBIENIE TEGO, O CO GO PROSISZ POZNAJ BASIĘ BASIA JEST KSIĘGOWĄ W MAŁEJ POLSKIEJ FIRMIE DOCHODZI 4 NAD RANEM BASIA „WBIJA” WYŻSZY POZIOM W NAJNOWSZEJ GRZE [ SPACJA = DALEJ ][ SPACJA = DALEJ ]

7 MISJA 1: WALKA ZE SKOJARZENIAMI START

8 Misja 1: Walka ze skojarzeniami Poziom: Niedowiarek 00 GRY = MONOPOL NA ANGAŻOWANIE GRACZE = ŁATWO SIĘ „WKRĘCAJĄ” GRACZE = FACECI, DZIECI I „ŚWIRY” GAMIFIKACJA = SCIENCE-FICTION GAMIFIKACJA = TWORZENIE GIER GRY = WYKORZYSTANIE PSYCHOLOGII GRACZE = ZADOWOLENI KLIENCI GRACZE = TAKŻE KOBIETY I SENIORZY GAMIFIKACJA = STARA RECEPTURA GAMIFIKACJA = TUNING BIZNESU [ ENTER = STRZAŁ ][ ENTER = STRZAŁ ]

9 MISJA 2: POJEDYNEK Z DEFINICJĄ START

10 Misja 2: Pojedynek z Definicją Poziom: Niedowiarek 750 DEFINICJA FUNTIAGO GAMIFIKACJA = SPOSÓB ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW… …TAKŻE BIZNESOWYCH… … WYKORZYSTUJĄCY MECHANIZMY PSYCHOLOGICZNE GIER [ ENTER = STRZAŁ ][ ENTER = STRZAŁ ]

11 MISJA 3: AKCJA-MOTYWACJA START

12 OTO TADEUSZ STARY PRACOWNIK DZIAŁU SPRZEDAŻY MIAŁ JUŻ PONAD 20 ROZMÓW MOTYWACYJNYCH WŁAŚNIE „SZUKA” NOWEGO KLIENTA KU WASZEJ OBOPÓLNEJ CHWALE UDAŁO CI SIĘ!!! JESTEŚ SZEFEM WSZYSTKICH SZEFÓW ;) MASZ WIELKIE BIURO ORAZ WIELKI PROBLEM Z LUDŹMI MÓWIĄC WPROST „NIE CHCE IM SIĘ” TAK JAK DO NIEDAWNA CHCIAŁO [ SPACJA = DALEJ ][ SPACJA = DALEJ ]

13 Misja 3: Akcja-motywacja Poziom: Teoretyk 750 POCHWAŁĘ DOSTAJE RAZ W ROKU WIELE ZALEŻY OD „WIDZI MI SIĘ” GARDZI „WYŚCIGIEM SZCZURÓW” NIE MA POJĘCIA „JAK IDZIE” INNYM PREMIE I NAGRODY TO „TAJEMNICA” NIE WIDZI OSTATECZNEGO CELU NIE WIDZI POSTĘPU („TAŚMOCIĄG”) A JEGO APLIKACJA WYGLĄDA TAK… A WSZYSTKO W ATRAKCYJNEJ FORMIE :) RANKINGI I STATYSTYKI NA ŻYWO GRY = RYWALIZACJA + KOOPERACJA ZASADY JAWNE I PRZEJRZYSTE FEEDBACK W CZASIE RZECZYWISTYM WSZYSCY WIEDZĄ „O CO GRAJĄ” POZIOMY (LEVELE) / MISJE / ZADANIA CEL GRUPY OKREŚLA CEL JEDNOSTKI [ SPACJA = DALEJ ][ SPACJA = DALEJ ]

14 Misja 3: Akcja-motywacja Poziom: Teoretyk RANKINGI NA ŻYWO = MOTYWACJA MULTIPLAYER = PRACA ZESPOŁOWA DOBRY GAMEPLAY = JASNE REGUŁY FEEDBACK NA ŻYWO = NARRACJA WIDOCZNA NAGRODA = RYWALIZACJA POZIOMY I MISJE = STAŁY ROZWÓJ FABUŁA = PRACA STAJE SIĘ ZABAWĄ 750 ZAANGAŻOWANIE FRUSTRACJA [ SPACJA = DALEJ ][ SPACJA = DALEJ ]

15 MISJA 4: LEK NA ZAŁE ZŁO... START

16 SPRZEDAŻ MEDIA SPORT LIFESTYLE EDUKACJA MEDYCYNA HR ZARZĄDZANIE ZESPOŁAMI REKRUTACJA REKLAMA PROMOCJA MARKETING Misja 4: Lek na całe zło… Poziom: Teoretyk 751 [ SPACJA = DALEJ ][ SPACJA = DALEJ ]

17 EPILOG: MASZYNA ZWANA GAMIFIKACJĄ START

18 Epilog: Maszyna zwana gamifikacją Poziom: Teoretyk 751 NIELOJALNI KLIENCI NIELOJALNI KLIENCI NIEZMOTYWOWANI PRACOWNICY NIEZMOTYWOWANI PRACOWNICY POTENCJALNI KONTRAHENCI POTENCJALNI KONTRAHENCI … … FUNTIAGO (TECHNOLOGIA) FUNTIAGO (TECHNOLOGIA) FUNTIAGO (EKSPERCI) FUNTIAGO (EKSPERCI) FUNTIAGO (PLATFORMA) FUNTIAGO (PLATFORMA) CONSULTING (ZMIANA MYŚLENIA) CONSULTING (ZMIANA MYŚLENIA) IMPLEMENTACJA (ZMIANA DZIAŁANIA) IMPLEMENTACJA (ZMIANA DZIAŁANIA) OPTYMALIZACJA (DOSKONALENIE) OPTYMALIZACJA (DOSKONALENIE) [ SPACJA = DALEJ ][ SPACJA = DALEJ ] SUKCES

19 TO JUŻ KONIEC TEJ PREZENTACJI, ALE ZARAZEM POCZĄTEK TWOJEJ PRZYGODY Z GAMIFIKACJĄ! ZDOBYTE PUNKTY: 75 ZDOBYTE WYRÓŻNIENIA: 1 ”ZNAWCA PODSTAW GAMIFIKACJI” OSIĄGNIĘTY POZIOM: 3 „PRAKTYK” FUNTIAGO.COM WSPÓŁPRACA POWRÓT NA START

20 BARDZO NAM PRZYKRO, ALE RACZEJ NIE ZNAJDZIEMY WSPÓLNEGO JĘZYKA… POWRÓT NA START

21 [ SPACJA = DALEJ ][ SPACJA = DALEJ ] PREZENTACJA BRIEFINGCONSULTING DIAGNOSTYKA SYSTEM ONLINE MECHANIZMY OFFLINE STAŁY ROZWÓJ KOMPLEKSOWE WDROŻENIE FUNTIAGO.COM WSPÓŁPRACA POWRÓT NA START

22 NAPISZ DO NAS :-)


Pobierz ppt "! FUNTIAGO.COM Funismoney. BIZNES TAK JAK CZŁOWIEK WYZNACZA SOBIE CELE."

Podobne prezentacje


Reklamy Google