Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

S TRATEGIA KAMPANII W I NTERNECIE DLA F UNDACJI D ZIECI N ICZYJE Karolina Suślik 25 maja 2011.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "S TRATEGIA KAMPANII W I NTERNECIE DLA F UNDACJI D ZIECI N ICZYJE Karolina Suślik 25 maja 2011."— Zapis prezentacji:

1 S TRATEGIA KAMPANII W I NTERNECIE DLA F UNDACJI D ZIECI N ICZYJE Karolina Suślik 25 maja 2011

2 P LAN PREZENTACJI Strategia promocji Analiza sytuacji wyjściowej Założenia do planów operacyjnych Misja Fundacji Cele Grupy docelowe Narzędzia realizacji celów 2

3 A NALIZA SYTUACJI WYJŚCIOWEJ P ROBLEM KRZYWDZENIA DZIECI Typy przemocy 50% psychiczna 21% Fizyczna 2010 rok: 29 tys. dzieci! 3

4 Reklama w prasie, telewizji i radiu Reklama outdoorowa Działania w Internecie Banery Strony www Kursy e-learningowe Poradniki online Social Media Fanpage np. na Facebooku (ponad fanów) Kanał na YouTube.com (filmy z kilkunastona tys. wyświetleń) A NALIZA SYTUACJI WYJŚCIOWEJ D ZIAŁANIA F DN 4

5 M ISJA F UNDACJI Celem Fundacji jest pomoc dzieciom krzywdzonym i ich rodzinom, jak również wspieranie wszelkich form pomocy i inicjatyw zmierzających do zapobiegania i przeciwdziałania krzywdzeniu dzieci, jego skutkom, oraz inne działania na rzecz ochrony praw dziecka. 5

6 Cel 1: Skierowanie uwagi internautów na problem krzywdzenia dzieci Cel 2: Pobudzenie naturalnej skłonności ludzi do rozmowy o istotnych problemach społecznych C ELE STRATEGICZNE Wykorzystanie Internetu w celu uświadamiania społeczeństwa w zakresie skali problemu krzywdzenia dzieci 6

7 C ELE STRATEGICZNE C. D. Podtrzymanie pozycji Fundacji jako eksperta w dziedzinie pomocy dzieciom Cel 1: Prowadzenie platformy wymiany doświadczeń przy stronie Fundacji Cel 2: Prowadzenie polityki informacyjnej poprzez działania na portalach tematycznych i w Social Media Pozyskiwanie środków na działania FDN Cel 1: Współpraca z mediami Cel 2: Współpraca z innymi organizacjami i firmami 7

8 G RUPY DOCELOWE Internauci Media Potencjalni sponsorzy do 39 lat

9 H ASŁO I MOTYW PRZEWODNI 9 Hasło: Motyw przewodni: Bajki dla dzieci (znane historie wykorzystane w innym kontekście) Nie każda bajka ma happy end... Jej zakończenie zależy od Ciebie!

10 N ARZĘDZIA REALIZACJI CELÓW Media społecznościowe Narzędzia niestandardowe Typowe formy promocyjne 10

11 Fanpage na Facebooku, Naszej Klasie, Twitterze Fora internetowe, społeczności wertykalne Platforma wymiany doświadczeń Blog N ARZĘDZIA REALIZACJI CELÓW S OCIAL M EDIA 11

12 Augmanted reality Viral Gra flashowa N ARZĘDZIA REALIZACJI CELÓW N ARZĘDZI NIESTANDARDOWE 12 S TANDARDOWE NARZĘDZIA PROMOCJI Reklama displayowa Artykuły eksperckie

13 Z AŁOŻENIA DO PLANÓW OPERACYJNYCH 13 Jak osiągnąć wyznaczone cele? Jak wykorzystać motyw przewodni? Jak przyciągnąć Internautów? Jak pozyskać sponsorów?

14 S KIEROWANIE UWAGI INTERNAUTÓW NA PROBLEM KRZYWDZENIA DZIECI 14 Prowadzenie Fanpageów w Social Media Facebook O dzieciach, dla dzieci Konkurs fotograficzny na FB Moja bajka Reklama displayowa – wykorzystanie motywu bajki Gra flashowa – jak postąpisz w tej sytuacji? Aplikacja rozszerzonej rzeczywistości – książeczka z kodem do aplikacji

15 POBUDZENIE SKŁONNOŚCI LUDZI DO ROZMOWY O ISTOTNYCH PROBLEMACH SPOŁECZNYCH 15 Posty na forach internetowych – ekspercki awatar fundacji Działalność na innych portalach wymiany wiedzy Blog Bajki o małych bohaterach – historie dzieci, które udało się uratować

16 P ODTRZYMANIE POZYCJI F UNDACJI JAKO LIDERA W DZIEDZINIE POMOCY DZIECIOM 16 Prowadzenie platformy wymiany doświadczeń Działalność na portalach – tworzenie artykułów eksperckich Wpisy edukacyjne w Social Media – informacje o wartościowych materiałach, artykułach, spotkaniach

17 P OZYSKANIE ŚRODKÓW NA DZIAŁANIA F UNDACJI 17 Współpraca z mediami – tworzenie artykułów, patronaty Współpraca z organizacjami – wspólne inicjatywy Współpraca z firmami, sponsorami – korzyści wizerunkowe dla przedsięborców

18 R EALNOŚĆ WPROWADZENIA STRATEGII W ŻYCIE 18 Jak wdrożyć pełną strategię? Pozyskanie jak największej ilości sponsorów i partnerów Współpraca z firmami z branży IT – wykonanie aplikacji dla Fundacji W przypadku braku wystarczającej liczby sponsorów – ograniczenie do działań niskobudżetowych

19 D ZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ 19 Karolina Suślik


Pobierz ppt "S TRATEGIA KAMPANII W I NTERNECIE DLA F UNDACJI D ZIECI N ICZYJE Karolina Suślik 25 maja 2011."

Podobne prezentacje


Reklamy Google