Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”"— Zapis prezentacji:

1 Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”

2 Priorytetowe grupy odbiorców kampanii
MIESZKAŃCY / PODATNICY CEL DZIAŁAŃ: 1) Informowanie o zasadach przekazywania 1% podatku 2) Promowanie tej formy działania jako przejawu aktywności obywatelskiej 3) Przekazywanie rzetelnej informacji i obalanie mitów nt. 1% 4) Zachęcanie do przekazania 1% na OPP z siedzibą w Opolu ORGANIZACJE POZARZĄDOWE O STATUSIE ORGANIZACJI POŻYTKU PUBLICZNEGO W OPOLU CEL DZIAŁAŃ: 1) Wsparcie w inicjatywach promocyjnych (organizacyjne i rzeczowe) 2) Angażowanie w wydarzenia z udziałem mieszkańców / podatników 3) Zwiększanie wiedzy i umiejętności wykorzystywanych w kampaniach promocyjnych i medialnych

3 Działania w ramach kampanii: luty – kwiecień 2017
BEZPŁATNE porady księgowe i rozliczanie PIT, KAŻDY czwartek od 16:00 do 17:00 w Centrum Dialogu Obywatelskiego Ulotki i plakaty dystrybuowane w miejscach publicznych, tablice led Gazeta miejska Opole i kropka – cykl artykułów Portale społecznościowe Akcje informacyjne w centrach handlowych i w miejscach chętnie uczęszczanych (bezpośredni kontakt z mieszkańcami i przekazywanie materiałów informacyjnych – WSPARCIE WOLONTARIUSZY )

4 Działania w ramach kampanii: luty – kwiecień 2017
Zaangażowanie placówek miejskich i dotarcie z informacją o możliwości przekazania 1% do ich odbiorców Artykuły w prasie lokalnej Wsparcie szkolnych grup wolontariuszy – pomoc i edukowanie młodzieży Wykorzystanie spotkań, szkoleń i wydarzeń miejskich do promowania kampanii Promowanie i udostępnianie informacji nt. organizacji pożytku publicznego (prasa, www)

5 Działania w ramach kampanii: luty – kwiecień 2017
Pomoc w korzystaniu z bezpłatnego czasu antenowego w mediach publicznych ( ) Spoty radiowe Plakaty w komunikacji miejskiej, newslettery, mailing, gadżety ;) Organizacja konkursu „Niepozorny 1%” (Partner medialny 24opole) Profesjonalne szkolenia dla OPP z zakresu mediów społecznościowych i tworzenia prostych form video (Partner medialny TVP Opole)

6 Działania Cykl wiadomości zamieszczanych w oficjalnym serwisie internetowym Miasta Opola – dedykowany OPP Specjalna strona internetowa poświęcona tematowi 1% Filmy promocyjne – najmłodsi Opolanie oraz znane twarze przekonują do pozostawienia 1% w Opolu Wydarzenie plenerowe 1-2 kwietnia 2017, Pl. Wolności, z udziałem OPP, wolontariuszy, mieszkańców. Rozstrzygniecie konkursu Niepozorny 1%. Wydarzenie zakończy się koncertem gwiazdy, a towarzyszyć mu będzie zjazd foodtracków.

7

8

9 Zachęcamy do wsparcia opolskich OPP i Urzędu Miasta Opola w kampanii na rzecz 1%
Dziękujemy, że możemy na Państwa liczyć


Pobierz ppt "Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”"

Podobne prezentacje


Reklamy Google