Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Magdalena Milejska strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Magdalena Milejska strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce."— Zapis prezentacji:

1 Magdalena Milejska strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce

2 plan prezentacji 1. Analiza Strategia Realizacja Ewaluacja Podsumowanie

3 analiza sytuacja wyjściowa Fundacja Hospicyjna jest liderem wśród OPP pomagającym hospicjom zasięg terytorialny liczba odbiorców pomocy formy pomocy analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie

4 analiza analiza problemu niska znajomość charakteru Fundacji niski stopień wiedzy na temat hospicjów unikanie tematów trudnych bierność społeczeństwa analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie

5 analiza analiza otoczenia MediaRynek Społeczeństwo analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie

6 analiza analiza SWOT pozycja lidera dotychczasowe kampanie Krajowe Duszpasterstwo Hospicjów zasoby ludzkie silna baza internetowa działalność edukacyjno-szkoleniowa mocne strony brak osoby publicznie rozpoznawalnej kojarzonej z Fundacją brak wyraźnego wyodrębnienia jako organizacji docierającej do wielu hospicjów, która nie ogranicza się do konkretnego odbiorcy pomocy słabe strony rozpoznawalność innych akcji związanych z działalnością hospicyjną wykorzystanie dotychczasowych kontaktów z mediami działalność gospodarcza fundacji jako element wizerunku przedsiębiorczej i efektywnej organizacji szanse skuteczna promocja innych OPP większe zaufanie do konkretnego wybranego hospicjum niechęć społeczeństwa do podejmowania tematów trudnych lub ciężkich bierność społeczna zagrożenia analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie

7 strategia cele Promowanie Fundacji Hospicyjnej, która nie jest bezpośrednim odbiorcą pomocy, ale ogniwem gromadzącym ją, a następnie dystrybuującym do hospicjów w całej Polsce. informowanie o Fundacji budowanie wizerunku edukacja przełamywanie barier kształtowanie otwartych postaw społecznych analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie

8 strategia grupy docelowe grupy pośrednie uczniowie gimnazjów, liceów oraz studenci grupa lat grupa 50+ szczególnie kobiety analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie

9 strategia przesłanie i przekazy Najefektywniejsza pomoc? organizacja znajdująca się w centrum problemu Hospicja dbają o ludzkie życie potrzeba im profesjonalnej i rzetelnej pomocy jedna fundacja, wielu potrzebujących Pomaganie jest teraz prostsze koniec dylematów komu pomagać? pomagamy pomagać analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie

10 realizacja trzy etapy Eksponowanie Eksponowanie istnienia Fundacji. Sygnalizowanie Informacje o samej kampanii, działalności hospicyjnej i Fundacji. Utrwalanie Informacje o działalności Fundacji – organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie

11 realizacja narzędzia płyta DVD spot kinowy plakaty i ulotki logo CSR wizerunek osób publicznych gimnazja i licea warszawskie kina gimnazja, licea warszawskie uczelnie wyższe Kościół inne miejsca publiczne blogi portale społecznościowe współpraca z Wolontariatem Biznesu Ambasadorowie Fundacji Hospicyjnej osoby publiczne dotknięte chorobą analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie

12 realizacja narzędzia podróż za jeden żonkil centrum miłości strefa pomocy analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie

13 realizacja narzędzia płyta DVD broszka przypinka Polityka, Wprost, Kino, Życie Warszawy, The Warsaw Voice Pani, Twój Styl sponsorowana przez firmę jubilerską Aktivist, City, Metro dodatki do gazet analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie

14 realizacja media relations konferencja prasowa spotkania broszury informacyjne wywiady ambasadorów informacje prasowe monitoring mediów rozpoczynająca oraz podsumowująca nawiązywanie kontaktów z mediami dla mediów na temat Fundacji promujące Fundację Hospicyjną przed każdym wydarzeniem i po jego zrealizowaniu ewaluacja z dziennikarzami analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie

15 realizacja harmonogram ListopadGrudzieńStyczeńLutyMarzecKwiecień zakończenie ewaluacja, podziękowania etap I ulotki, plakaty, płyta DVD, spot, ambasadorowie, logo w internecie, CSR, media relations etap II eventy etap III dodatki do gazet przygotowanie zespół, materiały, nawiązywanie współpracy etap II konkurs analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie

16 ewaluacja badania ankietowe internet liczba odbiorców monitoring mediów porównanie wyników badań ankietowych przed i po kampanii porównanie liczby odsłon stron internetowych przed i po zrealizowaniu kampanii oszacowanie liczby uczestników eventów oraz nabywców gazet z dodatkami publikowane informacje analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie

17 Campaigns aim Problem analysis Target groups Strategy & tools Desired effects 5. summary analiza strategia realizacja ewaluacja podsumowanie


Pobierz ppt "Magdalena Milejska strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce."

Podobne prezentacje


Reklamy Google