Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Druk.doc Specjalistyczne usługi poligraficzne dla firm Autorzy: Kamil Bartosiński Mateusz Bilski Marcin Krupa Tomasz Kunisz Jarosław Małyska Piotr Perkowski.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Druk.doc Specjalistyczne usługi poligraficzne dla firm Autorzy: Kamil Bartosiński Mateusz Bilski Marcin Krupa Tomasz Kunisz Jarosław Małyska Piotr Perkowski."— Zapis prezentacji:

1 druk.doc Specjalistyczne usługi poligraficzne dla firm Autorzy: Kamil Bartosiński Mateusz Bilski Marcin Krupa Tomasz Kunisz Jarosław Małyska Piotr Perkowski Marcin Słonecki

2 BMC#1

3 Wywiady Grupa testowa: Osoby zajmujące się projektowaniem, pracujące w branży:  Budowlanej;  Architektonicznej;  Drogowej;  Elektrycznej.

4 Wywiady#1 Testowane założenie: Zwiększenie efektywności pracy pracownika przez zwolnienie go z obowiązku sporządzania dokumentacji projektów w postaci papierowej Zadawane pytania: I. Czy w państwa firmie drukuje się dużą ilość dokumentów? II. Kto zajmuje się drukowaniem? III. Czy pracownicy mają czas na drukowanie? IV. Czy mają państwo specjalne urządzenia do drukowania i oprawiania? V. Czy myśleli państwo o możliwości zlecenia wykonania tych prac zewnętrznym firmom?

5 Wywiady#2 Testowane założenia: Channels Dobrze świadczone przez firmę usługi będą polecane wśród osób z danych branży. Customer relationship Klient chętnie podejmie stałą współpracę na uzgodnionych warunkach dotyczącą kompleksowych usług poligraficznych z firmą, która wyręczy jego pracowników. Revenue model Klient zgodzi się płacić za prywatną, fachową usługę więcej niż w ogólnodostępnych printpointach przy regularnych czasowo opłatach.

6 Co wynikło z wywiadów#1?  Duże zainteresowania firm branży budowlanej, architektonicznej i drogowej ze względu na konieczność wykonywania wydruków dużych formatów.  Idea akceptowana przez firmy specjalizujące się jedynie w projektowaniu, które sporządzają dokumentacje dla firm wykonawczych.  Rozwiązanie nie akceptowane przez firmy wykonujące dokumentacje tylko w formacie A4 ze względu na tanie urządzenia tego typu.  Rozwiązanie akceptowane przez firmy wykonujące dużo wydruków dużych formatów ze względu na duże koszta związane z zakupem i eksploatacją ploterów oraz koniecznością wysyłania pracowników do print pointów.

7 Co wynikło z wywiadów#2?  W większości firmy są zainteresowane / rozważyłyby proponowane przez nas usługi.  firmy są zainteresowane dłuższą współpracą i chętne do negocjacji cen.  firmy są w stanie zapłacić większą kwotę za usługi w stosunku do printpointów przy zapewnieniu wysokiej jakości usług.  Są dobre rokowania nie tylko na pozyskanie klientów, ale ich utrzymanie.  Pytani są zainteresowani w podobnym stopniu rozliczaniem się oddzielnie z zamówień, bez stałych, regularnych opłat, jak również wykupieniem usługi czasowej.  Przy wyborze miejsca, w którym klient może wykonać daną usługę, wbrew założeniom, nie koniecznie kieruje się opinią znajomych z branży.  Okazuje się, że w większości przypadków lokalizacja odgrywa znaczącą rolę

8 Zmiany w założeniach  Poprzez współpracę z firmą, klient zwiększa efektywność pracy projektanta przez zwolnienie go z obowiązku sporządzania dokumentacji w postaci papierowej.  Współpraca podejmowana z klientami wykonującymi wydruki w dużych formatach.  Dobrze świadczone przez firmę usługi będą polecane wśród osób z danych branży, jednak głównym źródłem pozyskiwania nowych klientów będzie Internet.  Klient chętnie podejmie stałą współpracę na uzgodnionych warunkach dotyczącą kompleksowych usług poligraficznych z firmą, która wyręczy jego pracowników.  Klient zgodzi się płacić za prywatną, fachową usługę więcej niż w ogólnodostępnych printpointach przy rozliczaniu się oddzielnie z każdego zamówienia, bądź przy wykupieniu usługi czasowej.  Duże znaczenie dla klienta może odgrywać lokalizacja punktu wydruku/odbioru

9 BMC#2

10 Co potem?  Kontrola pracy firmy kurierskiej  Rozwijanie strony internetowej  Spotkania z kolejnymi, potencjalnymi klientami  Rozwijanie strategii zniżkowej  Rozwijanie wyposażenia poligraficznego  Kolejne badania, dotyczące możliwości pozyskania nowych rodzajów klientów  Szukanie lokalizacji punktów odbioru/wydruku


Pobierz ppt "Druk.doc Specjalistyczne usługi poligraficzne dla firm Autorzy: Kamil Bartosiński Mateusz Bilski Marcin Krupa Tomasz Kunisz Jarosław Małyska Piotr Perkowski."

Podobne prezentacje


Reklamy Google