Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

POZYSKIWANIE KLIENTA. Filozofia cenowa ACN: NASZ CEL – główny operator oraz jego udziały w rynku NASZA STRATEGIA – oferowanie cen niższych niż główny.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "POZYSKIWANIE KLIENTA. Filozofia cenowa ACN: NASZ CEL – główny operator oraz jego udziały w rynku NASZA STRATEGIA – oferowanie cen niższych niż główny."— Zapis prezentacji:

1 POZYSKIWANIE KLIENTA

2 Filozofia cenowa ACN: NASZ CEL – główny operator oraz jego udziały w rynku NASZA STRATEGIA – oferowanie cen niższych niż główny operator NASZA POZYCJA – oferowanie korzyści dla większości rynkowej Zespół ACN zajmujący się produktem, będzie monitorował rynek, w celu utrzymania naszej konkurencyjności POZYSKIWANIE KLIENTA

3 WASZ CEL – Ciepły rynek WASZA STRATEGIA – Marketing oparty o relacje WASZA POZYCJA – Budowanie solidnej bazy klientów w trakcie rozwijania swojego zespołu POZYSKIWANIE KLIENTA Filozofia przedstawiciela:

4 POZYSKIWANIE KLIENTA Prowizje 1 ¼% 62%62% 77%77% SW aż do 2% 2¼% 3¼% 4½% 51% 8 Dla Was... aż do 10% Długoterminowy cel: Zakwalifikować się do 7 go poziomu wynagrodzeń 40 punktów LUB 20 punktów plus 4 bezpośrednio sponsorowanych zakwalifikowanych TZ

5 Źródło 1: Wy sami Źródło 2: Potencjalni przedstawiciele obecni podczas prezentacji niezainteresowani Szansą zastanawiający się nad tym Źródło 3: Rodzina, przyjaciele oraz osoby polecone POZYSKIWANIE KLIENTA Źródła klientów:

6 Kierujcie się Szansą ACN Pozyskujcie klientów wśród potencjalnych odbiorców swoich prezentacji POZYSKIWANIE KLIENTA Należy zawsze pamiętać:

7 NIE POSIADA wiedzy technicznej Bardziej imponuje im szybkość, entuzjazm i zapał, a NIE szczegóły Pamiętajcie... kiedy pozyskujecie klientów poza swoimi prezentacjami… WIĘKSZOŚĆ POTENCJALNYCH ODBIORCÓW: POZYSKIWANIE KLIENTA

8 Drukowane litery Poprawne imię i nazwisko Żadnego slamming'u / stacking'u Podpis osoby wskazanej jako właściciel telefonu POZYSKIWANIE KLIENTA Umowa:

9 Darmowe połączenia ACN-2-ACN! Powód, dla którego należy prosić o referencje oraz dlaczego potencjalni przedstawiciele i klienci powinni polecać Was innym: POZYSKIWANIE KLIENTA Zdobywajcie referencje!!

10 POZYSKIWANIE KLIENTA Kręgi połączeń:

11 Bądźcie gotowi odzyskiwać utraconych klientów POZYSKIWANIE KLIENTA Stałe starania o klientów:

12

13

14 Rozmowa uzupełniająca Dziękuję za Pana pomoc, poprzez wypróbowanie naszych usług... Żaden problem! Cieszę się, że mogłem pomóc..

15 NT / NN / NT NASTĘPNY!! NT / NN / NT NASTĘPNY!! POZYSKIWANIE KLIENTA


Pobierz ppt "POZYSKIWANIE KLIENTA. Filozofia cenowa ACN: NASZ CEL – główny operator oraz jego udziały w rynku NASZA STRATEGIA – oferowanie cen niższych niż główny."

Podobne prezentacje


Reklamy Google