Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c. Autorzy: Rafał Kwol Robert Jabłoński Marcin Nyga.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c. Autorzy: Rafał Kwol Robert Jabłoński Marcin Nyga."— Zapis prezentacji:

1 Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c. Autorzy: Rafał Kwol Robert Jabłoński Marcin Nyga

2 Majster-Plus s.c. Zatrudnienie: 15 osób Przedmiot działalności:działalność handlowo-usługowa w sektorze meblarskim, wykonywanie wyposażenia wnętrz na zamówienie, wstawianie okien i drzwi Roczny zysk brutto: zł Zamówienia na m-sc:około 50 z czego 80% to drobne naprawy Liczba oddziałów:4 salony na terenie województwa śląskiego Lokalizacja:główna siedziba w Rudzie Śląskiej Strona internetowa:http://www.majster-plus.pl/http://www.majster-plus.pl/

3 Sytuacja branży Meble stanowią 6% całego eksportu Polski za granice naszego kraju Czwarte miejsce wśród eksporterów na świecie za Chinami, Włochami i Niemcami Dotychczasowym atutem polskich mebli była wysoka jakość wykonania przy relatywnie niskiej cenie Spadek sprzedaży w ostatnim czasie spowodowany panującym kryzysem Wzrost przeciętnych wynagrodzeń w sektorze Silna konkurencja w postaci 5 firm o podobnym profilu w okolicy

4 Rozkład uwagi członków kierownictwa - obecnie 1.Walka z konkurencją23 % 2.Asortyment oferowanych produktów21 % 3.Koszty produkcji20 % 4.Marketing działalności12 % 5.Modernizacja strony internetowej9 % 6.Działania R&D6 % 7.Sponsoring wydarzeń kulturalnych3 % 8.Rozszerzenie działalności3 % 9.Wynagrodzenia pracowników3 %

5

6 Cele strategiczne firmy 1.Zwiększenie udziału w lokalnym rynku o 15 % w ciągu najbliższych 3 lat 2.Udostępnienie na stronie internetowej narzędzia do samodzielnego projektowania wnętrz 3.Dodanie do oferty 3 nowych produktów w ciągu najbliższego roku 4.Otwarcie nowej placówki firmy w ciągu 5 lat poza granicami województwa śląskiego 5.Fuzja z firmą Meble Falke działającą na terenie Rudy Śląskiej w ciągu najbliższego roku 6.Działania inwestycyjne mające na celu pozyskanie nowej technologii obróbki drewna w ciągu najbliższych 3 lat

7 Rozkład uwagi członków kierownictwa - pożądany 1.Walka z konkurencją12 % 2.Asortyment oferowanych produktów15 % 3.Koszty produkcji5 % 4.Marketing działalności15 % 5.Modernizacja strony internetowej15 % 6.Działania R&D15 % 7.Sponsoring wydarzeń kulturalnych8 % 8.Rozszerzenie działalności10 % 9.Wynagrodzenia pracowników5 %

8

9

10 Działania korygujące dystrybucję uwagi 1.Utworzenie zespołu do spraw związanych z rozwojem współtworzonych technologii 2.Przekazanie odpowiedzialności za naliczanie wynagrodzeń dla pracowników do firmy zewnętrznej 3.Opracowanie nowej kampanii reklamowej w lokalnych mediach w celu poszerzenia świadomości lokalnej społeczności o firmie 4.Współpraca z lokalną telewizją Sileman w celu wspólnego sponsoringu wydarzeń kulturalnych w mieście 5.Inwestycja w nowe produkty z gamy mebli drewnianych oraz wyposażenia kuchni 6.Przeznaczenie 40% zysków uzyskanych w pierwszych trzech miesiącach roku 2012 na dokończenie projektu nowej strony internetowej

11 Działania korygujące dystrybucję uwagi 7.Wyznaczenie pracownika zajmującego się obserwacją działań konkurencji i dopasowywaniem cen firmy do cen lokalnych 8.Umowa z firmą Meble Falke w celu wspólnych zakupów hurtowych ograniczających koszty prowadzenia działalności 9.Wprowadzenie do comiesięcznych obowiązków przeglądu dystrybucji uwagi wśród właścicieli i pracowników firmy w celu jej optymalizacji 10.Przeprowadzenie analizy możliwości ekspansji działalności gospodarczej w miastach województw okolicznych

12 Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c. Autorzy: Rafał Kwol Robert Jabłoński Marcin Nyga."

Podobne prezentacje


Reklamy Google