Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika."— Zapis prezentacji:

1 WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika Warszawska Wydział Transportu Przedsiębiorczość Innowacyjna

2 POMYSŁY, WARSZTATY EVA Ogródki kinowe Ogródki z małą gastronomią, w których będą urządzane wieczory filmowe za pomocą projektora.

3 IMPORT ENERGOOSZCZĘDNYCH ŻARÓWEK I ICH RECYKLING Import żarówek energooszczędnych z Chin (fabryka w Shenzhen) oraz dystrybucja głównie w krajach Skandynawskich (Szwecja i Norwegia). Recykling zużytych żarówek.

4 POMYSŁY, WARSZTATY EVA Projekt wybrany: Import energooszczędnych żarówek i ich recykling Uznaliśmy, że projekt 2 jest bardziej przyszłościowy i trafia w większą grupę odbiorców, mimo większego nakładu pracy ze strony założycieli.

5 OPIS PROJEKTU 1.Klientem są zarówno odbiorcy hurtowi jak i gospodarstwa domowe, które chcą zaoszczędzić na kosztach energii elektrycznej. 2.Skup zużytych żarówek od klientów oraz poddawać je recyklingowi.

6 OPIS PROJEKTU 1.Transport żarówek do naszego magazynu cross- dockingowego. 2.Dystrybucji na terenie Szwecji i Norwegii (markety budowlane oraz sklepów oświetleniowych. 3.Sklep internetowy

7 OPIS PROJEKTU 1.Recykling zużytych żarówek. 2.Specjalne pojemniki w marketach.

8 OPIS PROJEKTU 1.Moda na ekoświadomość. Recykling sposobem na zdobycie klienta. 2.Ponowne wykorzystanie starej żarówki.

9 IMPORT I RECYKLING ŻARÓWEK Wymagane zasoby (technologia, ludzie, wiedza) Ludzie, kontakty handlowe Nakłady zł Kanały dystrybucji Sprzedaż w marketach budowalnych Bariery dostępu do rynku danej branży Istniejące marki Źródła przewagi konkurencyjnej Jakość, marketing, idea.

10 WYWIADY 1)Czy zdecydowałaby się Pani na zakup droższego produktu zyskując satysfakcję ochrony środowiska? 2)Co sądzi Pani o inwestowaniu w oszczędność energii? 3)Czy zakup energooszczędnego produktu, którego cena jest wyższa niż standardowego jest dobrym rozwiązaniem? 4)Z trzech korzyści zakupu produktów który jest dla Pani najbardziej interesujący: cena, jakość, energochłonność? 5)Czym kieruje się Pani wybierając produkty określonych firm w porównaniu do konkurencyjnych? 6)Czy działania na rzecz ochronny środowiska określonych firm wpływają na wybór produktów tych firm? 7)Czy zakupując produkty z jednej dziedziny trzyma się Pani jednej firmy, czy z różnych? 8)Czym kieruje się Pani wybierając firmę produkującą żarówki? 9)Co sądzi Pani o firmie, która sprzedając swoje towary oferuje również recykling?

11 WYWIADY Wnioski: Pozytywne reakcje ankietowanych, Perspektywy dobrego wejścia w rynek z powodu nie przywiązania się konsumentów do istniejących marek, Poparcie idei firmy.

12 MODEL BIZNESOWY

13

14 PODSUMOWANIE Podsumowanie: -Nasza firma ma prostą idee wprowadzenia wysokojakościowych żarówek energooszczędnych na kraje Skandynawskie wraz z recyklingiem starych żarówek; -Możliwość kupienia żarówki wysokiej jakości za obniżoną cenę przez zostawienie starych żarówek w markecie sprawia zachęca klienta do postawienia na nasz produkt; -Do założenia biznesu potrzebujemy szerszych analiz odnośnie funduszy oraz Z analiz, które udało nam się przeprowadzić uważamy, że ten biznes ma szanse na powodzenie.


Pobierz ppt "WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika."

Podobne prezentacje


Reklamy Google