Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa CON-WIT Witold Jójka Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos ul. Turowska 5 62-045.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa CON-WIT Witold Jójka Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos ul. Turowska 5 62-045."— Zapis prezentacji:

1 Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa CON-WIT Witold Jójka Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos ul. Turowska Pniewy

2 Plan prezentacji: 1.Charakterystyka branży 2.Analiza SWOT 3.Analiza benchmarkingowa 4.Wnioski, rekomendacje

3 Charakterystyka branży Wzrost produkcji i eksportu w branży papieru i druku w pierwszych trzech kwartałach szacowana wartość rynku reklamowego wyniosła 5 miliardów 431 milionów złotych. Spadki udziałów zanotowały magazyny, dzienniki, reklama zewnętrzna oraz radio, zaś wzrost udziałów - internet, telewizja oraz reklama kinowa – w I kwartale firmy ograniczyły wydatki na reklamę w mediach o 11 proc., czyli około 170 mln zł. Kryzys - z powodu recesji wiele firm na rynku reklamy i wydawców rozpoczęło obniżać koszty. Spadła sprzedaż materiałów, maszyn i urządzeń poligraficznych.

4 Analiza SWOT Mocne strony to przede wszystkim nowy, efektowny i chwytliwy produkt na rynku reklamowym, własne know-how, doświadczenie. Słaba strona to brak dostatecznych środków na rozruch. Wśród możliwości wyróżniono m.in. możliwość wejścia na nowy rynek reklamowy, kształtowanie się ceny surowców (papieru). Największe zagrożenia to zwiększenie stóp procentowych, niekorzystny kurs Euro, kształtowanie się ceny surowców (papieru). Strategia firmy jest agresywna.

5 Analiza benchmarkingowa Wyniki spełnienia kryteriów Modelu EFQM (European Foundation for Quality Management) na tle wyników uzyskanych przez inne przedsiębiorstwa. Wyniki przedsiębiorstw branży poligraficznej CON-WIT Przywództwo (1) 55% 52% Polityka i strategia (2) 47% 44% Zarządzanie ludźmi (3) 44% 43% Zarządzanie zasobami i partnerstwo (4) 53% 40% Zarządzanie procesami (5) 43% 40% Satysfakcja klientów (6) 46% 40% Satysfakcja zatrudnionych (7) 38% 42% Wpływ na otoczenie (8) 42% 39% Efekt końcowy (9) 45% 42%

6 Wnioski, rekomendacje Firma posiada własną opracowaną technologie produkcji bloczków reklamowych. Rekomenduje się kontakt z rzecznikiem patentowym celem sprawdzenia czy własne rozwiązania mogą być zostać objęte prawem ochronnym. Zaleca się firmie Con-Wit realizację nowych inwestycji z wykorzystaniem środków UE. Możliwości dofinansowania inwestycji w ramach: działania 4.3 POIG Kredyt technologiczny.


Pobierz ppt "Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa CON-WIT Witold Jójka Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos ul. Turowska 5 62-045."

Podobne prezentacje


Reklamy Google