Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Seminarium Dyplomowe Prowadzący: prof. dr hab. inż. Edward Radosiński Promotor: dr inż. Adam Dzidowski Wykonanie Maciej Rozmarynowski Nr albumu: 141256.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Seminarium Dyplomowe Prowadzący: prof. dr hab. inż. Edward Radosiński Promotor: dr inż. Adam Dzidowski Wykonanie Maciej Rozmarynowski Nr albumu: 141256."— Zapis prezentacji:

1 Seminarium Dyplomowe Prowadzący: prof. dr hab. inż. Edward Radosiński Promotor: dr inż. Adam Dzidowski Wykonanie Maciej Rozmarynowski Nr albumu:

2 Wstęp Czym jest personalizacja ? Rola personalizacji w odniesieniu do Marketingu MIX (4P) Rola Internetu w personalizacji produktu Korzyści z personalizacji Przykład na podstawie firmy FIAT Podsumowanie Literatura Maciej Rozmarynowski 2/26

3 Ukazanie roli Internetu w masowej personalizacji produktu Maciej Rozmarynowski 3/26 Określenie wpływu ww. personalizacji na lojalność klientów oraz wyniki sprzedaży.

4 Maciej Rozmarynowski 4/26 jest to uwzględnianie zachowań i preferencji konsumenta, zorientowana na potrzeby użytkownika, sprawia, że staje się on kimś wyjątkowym.

5 Według Ph. Kotlera marketing – mix to kombinacja narzędzi, jakimi posługuje się firma, aby osiągnąć pożądane cele na rynku docelowym. Zasada 4P Product Price Promotion Place Maciej Rozmarynowski 5/26

6 wzór opakowanie właściwości marka asortyment jakość opakowanie Maciej Rozmarynowski 6/26

7 4P - Price (cena) cennik rabaty (zniżki) prowizje asortyment Koszty dodatkowe cykl życia produktu pozycjonowanie Maciej Rozmarynowski 7/26

8 reklama promocja sprzedaży akwizycja rozgłos PR Maciej Rozmarynowski 8/26

9 kanały dystrybucji rodzaje dystrybucji zasięg działania lokalizacja Maciej Rozmarynowski 9/26

10 Maciej Rozmarynowski 10/26 Rozbudowane strony internetowe

11 Maciej Rozmarynowski 11/26 Mikrostrony Prezentacje konkretnego modelu

12 jakie odnosi odbiorca z personalizacji Maciej Rozmarynowski 12/26 możliwość kompozycji indywidualnego produktu szybki dostęp do poszukiwanych zasobów możliwość prenumeraty biuletynu zgodnego z oczekiwaniami

13 Maciej Rozmarynowski 13/26 jakie odnosi właściciel udostępniając spersonalizowane strony wypracowanie lojalności klientów możliwość zdefiniowania grupy docelowej budowanie własnej bazy adresowej w systemie subskrypcji

14 jakie odnosi właściciel udostępniając spersonalizowane strony szansa na wybicia się poza konkurencję budowanie pozycji marki i pozytywnych opinii zwiększenie dochodów ze sprzedaży Maciej Rozmarynowski 14/26

15 Maciej Rozmarynowski 15/26

16 Maciej Rozmarynowski 16/26

17 Maciej Rozmarynowski 17/26

18 Maciej Rozmarynowski 18/26

19 Maciej Rozmarynowski 19/26

20 Maciej Rozmarynowski 20/26

21 Maciej Rozmarynowski 21/26

22 Maciej Rozmarynowski 22/26

23 Maciej Rozmarynowski 23/26

24 Metoda personalizacja staje się coraz częściej stosowaną praktyką Personalizacja uwzględnia decyzje użytkownika i akceptuje jego preferencje Technologie pozwalające na symulacje personalizacji online nie są tanie Maciej Rozmarynowski 24/26

25 Arnold Pabian, Promocja: nowoczesne środki i formy. Monografia, wyd. Difin, W-wa 2008, 3. David Meerman Scott, Nowe zasady marketingu i PR: Jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezposredniego dotarcia do nabywcy, Oficyna a Wolters Kluwer Business, W-wa 2009, wiadomosci.mediarun.pl/news/2327,Personalizacja_przyciag a_klientow,tagi,group2. Maciej Rozmarynowski 25/26

26 Dziękuję za uwagę. Maciej Rozmarynowski 26/26


Pobierz ppt "Seminarium Dyplomowe Prowadzący: prof. dr hab. inż. Edward Radosiński Promotor: dr inż. Adam Dzidowski Wykonanie Maciej Rozmarynowski Nr albumu: 141256."

Podobne prezentacje


Reklamy Google