Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Kreacja i promocja nowej marki regionu 2010 -2012.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Kreacja i promocja nowej marki regionu 2010 -2012."— Zapis prezentacji:

1 kreacja i promocja nowej marki regionu 2010 -2012

2 kreacja i promocja nowej marki regionu Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 Wartość projektu: 429 620 zł Wartość dofinansowania z Unii Europejskiej: 359 991 zł

3 kreacja i promocja nowej marki regionu Beneficjent: Gmina Olsztyn Podmiot realizujący: Miejska Biblioteka Publiczna w Olsztynie

4 kreacja i promocja nowej marki regionu Cel główny projektu Zwiększenie zainteresowania kulturą, tradycjami i historią Warmii wśród mieszkańców regionu oraz pozostałych terenów Polski.

5 kreacja i promocja nowej marki regionu W wyniku realizacji projektu zostanie stworzony i wykreowany nowy produkt regionalny pod nazwą "Antologia warmińska". Produkt Antologia warmińska

6 kreacja i promocja nowej marki regionu zbiór tekstów adresowanych do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym wydany w formie drukowanej wybór tekstów - dr Teresa Brzeska – Smerek nakład - 5.000 egzemplarzy dystrybucja: -biblioteki publiczne i szkolne oraz przedszkola na terenie województwa warmińsko – mazurskiego -biblioteki wojewódzkie na terenie kraju -nagroda w konkursach organizowanych w ramach projektu Antologia warmińska - książka

7 kreacja i promocja nowej marki regionu Antologia warmińska- audiobook wersja mówiona Antologii warmińskiej tekst czytany przez zawodowych lektorów/aktorów nakład 30.000 egzemplarzy dystrybucja na terenie woj. pomorskiego i warmińsko-mazurskiego w formie dodatku do jednej z gazet oraz wysyłka pocztą razem z wersją drukowaną Antologii warmińskiej

8 kreacja i promocja nowej marki regionu film animowany zapisany na płycie DVD nakład - 5.000 egzemplarzy kanały dystrybucyjne: - biblioteki publiczne i szkolne oraz przedszkola na terenie województwa warmińsko – mazurskiego - biblioteki wojewódzkie na terenie kraju Antologia warmińska - film animowany

9 kreacja i promocja nowej marki regionu spektakl dla dzieci w oparciu o wybrany utwór z Antologii warmińskiej realizacja : Olsztyński Teatr Lalek 16 spotkań teatralnych miejsce: filie Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie po zakończeniu projektu spektakl wejdzie na stałe do repertuaru Teatru Antologia warmińska – spotkania teatralne

10 kreacja i promocja nowej marki regionu 24 zajęcia warsztatowe dla dzieci miejsce realizacji: filie Miejskiej Biblioteki Publicznej cele spotkań: - rozwijanie wiedzy i zainteresowań kulturą własnego regionu, zwrócenie uwagi na specyfikę kulturową, historyczną i przyrodniczą otoczenia - przekazanie wiedzy dotyczącej osób, zabytków, znaczących zdarzeń i miejsc historycznych - wprowadzenie w świat tradycji i obyczajów ludowych - zapoznanie z symbolami miasta i regionu Antologia warmińska - spotkania warsztatowe

11 kreacja i promocja nowej marki regionu Strona internetowa umieszczona na serwerze Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie treść: -informacje o projekcie oraz jego produktach -informacje o konkursach -harmonogram działań Antologia warmińska - strona WWW

12 kreacja i promocja nowej marki regionu Antologia warmińska - konkursy konkurs internetowy na najciekawszy wpis internetowy promujący Warmię konkurs fotograficzny na najciekawszą fotografię ukazująca architekturę i przyrodę regionu

13 kreacja i promocja nowej marki regionu dwudniowa konferencja ogólnopolska podsumowująca projekt termin - przełom października i listopada 2012 roku cel: omówienie działań i rezultatów projektu uczestnicy: -bibliotekarze z bibliotek publicznych z terenu kraju - bibliotekarze szkolni i nauczyciele przedszkoli z Olsztyna I i województwa warmińsko-mazurskiego - przedsiębiorcy zajmujący się produktami regionalnymi Antologia warmińska - konferencja

14 kreacja i promocja nowej marki regionu Dziękuję za uwagę Katarzyna Masiewicz


Pobierz ppt "Kreacja i promocja nowej marki regionu 2010 -2012."

Podobne prezentacje


Reklamy Google