Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Asystent Gabinet Lekarski
2
Plan prezentacji 1. Krótka ogólna informacja o programie
2. Licencjonowanie 3. Interfejs programu 4. Moduły i funkcje 5. Dostrajanie programu 6. Wprowadzanie danych 7. Narzędzia administracyjne 8. Sesja pytań i odpowiedzi
3
O programie Asystent Gabinet Lekarski 2012 to program dedykowany dla prywatnych gabinetów lekarskich, przychodni medycznych i innych placówek z branży medycznej. Program przeznaczony do zapisywania danych o pacjencie, jego historii choroby czy datach kolejnych wizyt. W module danych kontaktowych możemy zanotować informacje o przebiegu badania, informacje o diagnozie czy inne informacje dotyczące badania. Po wprowadzeniu danych o pacjencie i jego chorobie możemy na bieżąco opisywać poszczególne warianty leczenia, spostrzeżenia czy uwagi. Program umożliwia pracę wielostanowiskową co oznacza, że inni lekarze mogą w tym samym czasie wykonywać inne czynności. Praca w programie umożliwia wprowadzenie dużej ilości danych oraz ich skatalogowanie a co za tym idzie ekspresowe przeszukiwanie rekordów. Przypomnienie o terminach wizyt, historia leczenia dają dużo szersze możliwości diagnozy przyczyn choroby u pacjenta.
4
Licencjonowanie Licencja Asystent Gabinet Lekarski w wersji PRO jest uzależniona od ilości stanowisk, jedna wykupiona licencja na jedno stanowisko na, którym jest zainstalowanym. Natomiast Asystent Gabinet Lekarski BIZNES i MAX nie mają ograniczeń na ilość stanowisk, tylko na ilość aktywnych połączeń do bazy. Jedna licencja pozwala na jedno aktywne połączenie do bazy danych.
5
Interfejs programu
6
Moduły i funkcje Historia pacjentów –moduł pozwalający na archiwizowanie wizyt, badań i zabiegów pacjentów. Ponadto daje możliwość prowadzenia finansów danego kontaktu. Zaplanowane zadania – pozwala na planowanie zadania, przypominaniu o nim, prowadzeniu jego finansów oraz przypisywaniu wykonawców do zadań. Baza leków – pozwala na tworzenie ewidencji leków, wraz i ich szczegółową specyfikacją. Dane kontaktowe – moduł pozwala na gromadzenie szczegółowych danych o pacjentach i firmach współpracujących. Książka korespondencji – system do księgowania poczty elektronicznej i zwykłej, wraz z kosztami wysyłki i załącznikami.
7
Dostrajanie programu Okno Ustawień programu
8
Dostrajanie programu Okno otwierania bazy danych
9
Wprowadzanie danych Przycisk dodawania nowego rekordu
Przycisk edycji rekordu Przycisk usuwania rekordu
10
Wprowadzanie danych Tworzenie Historii pacjentów.
11
Wprowadzanie danych Dodawanie nowego pacjenta.
12
Narzędzia administracyjne
1. Tworzenie baz danych – wymagania sieciowe 2. Zarządzanie użytkownikami (i ich uprawnieniami), oddziałami, itp. 3. Tworzenie i odtwarzanie z kopii bezpieczeństwa bazy danych 4. Eksport i import danych 5. Edytor SQL 6. Narzędzia specjalne 7. Zarządzanie konfiguracjami 8. Ustawienia szczegółowe
13
Pytania i odpowiedzi ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
14
Koniec
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.