Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Nabycie dobrych praktyk szwajcarskiej organizacji biznesowej przez Regionalną Izbę Gospodarczą w Przemyślu. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Nabycie dobrych praktyk szwajcarskiej organizacji biznesowej przez Regionalną Izbę Gospodarczą w Przemyślu. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ."— Zapis prezentacji:

1 Nabycie dobrych praktyk szwajcarskiej organizacji biznesowej przez Regionalną Izbę Gospodarczą w Przemyślu. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ

2 Nabycie dobrych praktyk szwajcarskiej organizacji biznesowej przez Regionalną Izbę Gospodarczą w Przemyślu. Celem projektu jest transfer wiedzy i wymiana doświadczeń w zakresie metod, narzędzi i warunków wdrażania instytucjonalnych rozwiązań szwajcarskich organizacji biznesowych. Przełoży się to na wspieranie rozwoju przedsiębiorczości na obszarze objętym projektem w Polsce.

3 Informacje o Beneficjencie
Regionalna Izba Gospodarcza w Przemyślu istnieje od 2000 roku. Jako organizacja samorządu gospodarczego reprezentuje interesy podmiotów gospodarczych w regionie. Obecnie zrzesza ponad 70 firm z Przemyśla i okolic. 1

4 Informacje o Beneficjencie
Głównymi zadaniami RIG są działania promocyjne na rzecz rozwoju gospodarczego regionu, świadczenie usług informacyjnych, szkoleniowych i doradczych. Korzystny wizerunek miasta Przemyśla budowany przez Izbę oraz jej poparcie jest atutem ułatwiającym firmom ich zaistnienie na rynkach międzynarodowych. 2

5 Harmonogram realizacji projektu ( okres 01.04.2013 – 30.09.2013)
Etap I Rozpoczęcie realizacji projektu Etap II Promocja Projektu Etap III Spotkania Informacyjne Etap IV Nawiązanie współpracy Etap V Wizyta studyjna w Szwajcarii Etap VI Zamknięcie projektu 3

6 Etap I – Rozpoczęcie realizacji projektu
Działanie I - organizacja biura projektu w Przemyślu przy ul. Barskiej 15 Działanie II – zaangażowanie kadry w ramach wolontariatu: kierownik projektu, koordynator ds. organizacyjno – merytorycznych, specjalista ds. obsługi finansowej. 4

7 Etap II – Promocja projektu
Działanie I - przygotowanie i wykonanie materiałów promocyjnych zrealizowano: opracowanie wizualizacji projektu, ulotki w trzech wersjach językowych, druk ulotki, wykonanie roll-up Działanie II – promocja na stronie www Wnioskodawcy: stworzono zakładkę o projekcie na stronie głównej RIG, która jest aktualizowana z postępem realizacji projektu Działanie III – ogłoszenia prasowe: umieszczenie w regionalnej prasie dwa ogłoszenia o projekcie. 5

8 Etap III – Spotkania informacyjne
Działanie I – realizacja spotkań informacyjnych w tym: zorganizowano 3 spotkania informacyjne dla przedstawicieli RIG, Łącznie wzięły w nich udział 34 osoby. W trakcie spotkań przedstawiono cele projektu i plan jego realizacji, omówiono oczekiwania uczestników odnośnie współpracy z partnerem ze Szwajcarii. 6

9 Etap IV – Nawiązanie współpracy
Działanie I – poszukiwanie partnera : nawiązano kontakty ( , telefon) z potencjalnymi partnerami – pozarządowymi organizacjami biznesowymi w Szwajcarii. Dokonano wyboru Partnera: Verein polnischer Experten in der Schweiz w Zurychu Działanie II – przygotowanie listu intencyjnego Trwają konsultacje treści listu z partnerem. Działanie III – ustalenie terminu, miejsca i programu wizyty studyjnej Wizyta w Zurychu odbędzie się w dniach września 2013 roku, Szczegóły programu są w trakcie ustaleń.

10 Etap V – Wizyta studyjna w Szwajcarii
Działanie I – organizacja i wyjazd na wizytę studyjną do Szwajcarii Trwają przygotowania organizacyjno - logistyczne wyjazdu, dokonano wyboru przewoźnika i hotelu, Działanie II – spotkanie z przedstawicielami organizacji biznesowych i podmiotów gospodarczych w Szwajcarii : zaplanowano 2 spotkania z przedstawicielami wybranej szwajcarskiej pozarządowej organizacji biznesowej. Działanie III – udział w imprezie targowo-wystawienniczej w Szwajcarii – zaplanowano udział w targach: ZUSPA 2013 w Zurychu Działanie IV – podpisanie listu intencyjnego - zaplanowane. 7

11 Etap VI – Zamknięcie projektu
Działanie I – spotkanie podsumowujące wizytę studyjną: zaplanowano spotkanie polskiej delegacji z przedstawicielami i członkami RIG Działanie II – rozliczenie finansowe i merytoryczne projektu w tym: sporządzenie wniosku o płatność końcową 8

12 Dziękujemy za uwagę. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ Regionalna Izba Gospodarcza w Przemyślu ul. Barska 15 Przemyśl tel: (16) 9


Pobierz ppt "Nabycie dobrych praktyk szwajcarskiej organizacji biznesowej przez Regionalną Izbę Gospodarczą w Przemyślu. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ."

Podobne prezentacje


Reklamy Google