Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny Nauczyciele matematyki: Barbara Chmiel, Elżbieta Fałat, Ewa Terenda Nauczyciele przyrody: Ewa Fielek,

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny Nauczyciele matematyki: Barbara Chmiel, Elżbieta Fałat, Ewa Terenda Nauczyciele przyrody: Ewa Fielek,"— Zapis prezentacji:

1 Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny Nauczyciele matematyki: Barbara Chmiel, Elżbieta Fałat, Ewa Terenda Nauczyciele przyrody: Ewa Fielek, Małgorzata Żurczak Nauczyciele informatyki: Iwona Łodzikowska

2 Diagnozowanie wiedzy i umiejętności uczniów Przeprowadzono wszystkie diagnozy z matematyki zgodnie z kalendarzem diagnoz. Dokonano opracowania wyników, wniosków diagnoz dla klas IV, V i dwóch próbnych sprawdzianów dla szóstoklasisty (część matematyczna).

3 Promowanie wśród uczniów poszerzania wiedzy Ranga konkursumatematykaprzyrodainformatykarazem międzynarodowy 1001 ogólnopolski 2316 powiatowy 2103 międzyszkolny 2114 szkolny 34512 razem 109726

4 Wspomaganie rozwoju wiedzy i umiejętności uczniów ZajęciaFrekwencja Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla klas 465% Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla klas 562% Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla klas 697% Zajęcia wyrównawcze z przyrody dla klas 4- 675% Kółko przyrodnicze dla zainteresowanych uczniów klas 4- 6 83% Kółko informatycznego dla zainteresowanych uczniów klas 4- 6 98% Kółko matematyczne dla zainteresowanych uczniów klas 4- 6 92%

5 Promowanie wśród uczniów poczucia odpowiedzialności za otaczającą rzeczywistość (edukacja ekologiczna) Realizacja projektu edukacyjnego dla klas IV i V „Dzieci dla klimatu” organizowany przez Urząd Miasta.

6 Realizacja szkolnego projektu edukacyjnego dla klas VI „Kalendarz i czas”.

7 Organizacja imprez i uroczystości Przeprowadzono warsztaty przyrodnicze, informatyczne dla klas IV- VI w ramach zajęć interaktywnych z okazji Dnia Patronki.

8 Przeprowadzono szkolne obchody "Dnia Ziemi„ dla klas IV- VI.

9 Promowanie szkoły Przeprowadzono zajęcia otwarte z matematyki, informatyki dla przedszkolaków pt: "Świat matematycznych kształtów i komputerowych kolorów”

10 Wnioski  W celu wdrażani uczniów do nowej formuły sprawdzianu po szkole podstawowej należy konsekwentnie od klasy IV uwzględniać wszystkie typy zadań charakterystyczne dla sprawdzianu szóstoklasisty na sprawdzianach, kartkówkach, kartach pracy w edukacji matematycznej, przyrodniczej.  Jest prośba o zwiększenie godzin matematyki dla uczniów klasy 5A, 5B w związku z niezadawalającymi wynikami z diagnoz.  Oceniać pozytywną oceną za aktywność i frekwencję na zajęciach wyrównawczych z matematyki raz w ciągu semestru.

11 Opracować działania wspierające uczniów, którzy uzyskali najniższe wyniki z matematyki. Zwiększyć ilość szkolnych konkursów matematycznych. Przekształcić Ligę Zadaniową na Mecze matematyczne. Zastanowić się nad kontynuowaniem w kolejnym roku szkolnym programu edukacyjnego "Dzieci dla Klimatu" poświęconemu zrównoważonej mobilności. \


Pobierz ppt "Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny Nauczyciele matematyki: Barbara Chmiel, Elżbieta Fałat, Ewa Terenda Nauczyciele przyrody: Ewa Fielek,"

Podobne prezentacje


Reklamy Google