Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

z ewaluacji zewnętrznej szkoły obrazem działań i efektów kształcenia

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "z ewaluacji zewnętrznej szkoły obrazem działań i efektów kształcenia"— Zapis prezentacji:

1 z ewaluacji zewnętrznej szkoły obrazem działań i efektów kształcenia
Raport z ewaluacji zewnętrznej szkoły obrazem działań i efektów kształcenia Jerzy Wiśniewski Kuratorium Oświaty w Gdańsku I Forum Pomorskiej Edukacji, listopad 2012

2 efekty co osiągają uczniowie i nauczyciele?
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA efekty co osiągają uczniowie i nauczyciele? procesy jak skuteczne, efektywne, angażujące są procesy zachodzące w szkole? środowisko jaka jest rola współpracy ze środowiskiem w procesie uczenia się? zarządzanie jak wygląda przywództwo i strategiczne zarządzanie, zapewnianie jakości?

3 Jak wartościowe są działania?
RAPORT Jakie działania ? Jak wartościowe są działania?

4 Jak wartościowe są działania?
EFEKTY Wymaganie Analizuje się wyniki sprawdzianu, egzaminu gimnazjalnego, egzaminu maturalnego i egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe Jakie działania? Analiza jest prowadzona w celu poprawy jakości pracy szkoły Jak wartościowe są działania? W szkole przeprowadzana jest analiza wyników egzaminów zew. Wnioski z analizy są wdrażane W szkole stosuje się jakościowe i ilościowe metody analizy Wdrażane wnioski przyczyniają się do wzrostu efektów kształcenia

5 Wymaganie 1.1. Analizuje się wyniki sprawdzianu
Jakie działania?

6 Jak wartościowe są działania?
Wymaganie 1.1. Analizuje się wyniki sprawdzianu Jak wartościowe są działania?

7 Wymaganie 1.1. Analizuje się wyniki egzaminu gimnazjalnego
Jakie działania?

8 Jak wartościowe są działania?
Wymaganie 1.1. Analizuje się wyniki egzaminu gimnazjalnego Jak wartościowe są działania?

9 Jak wartościowe są działania?
EFEKTY Wymaganie 1.2. Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności Jakie działania? Nauczyciele dostrzegają możliwości uzyskania lepszych wyników przez uczniów Jak wartościowe są działania? W szkole analizuje się osiągnięcia uczniów W szkole formułuje się wnioski z analizy osiągnięć uczących się Analiza osiągnięć szkolnych uwzględnia możliwości rozwojowe uczniów Wdrażane wnioski przyczyniają się do wzrostu efektów kształcenia W szkole wdraża się wnioski z analizy osiągnięć uczących się Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności zgodne z podstawą program.

10 Wymaganie 1.2. Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności
Jakie działania?

11 Jak wartościowe są działania?
Wymaganie 1.2. Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności Jak wartościowe są działania?

12 DZIĘKUJĘ


Pobierz ppt "z ewaluacji zewnętrznej szkoły obrazem działań i efektów kształcenia"

Podobne prezentacje


Reklamy Google