Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Krajowa Izba Przemysłowo-Handlowa Firm Rodzinnych

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Krajowa Izba Przemysłowo-Handlowa Firm Rodzinnych"— Zapis prezentacji:

1 Krajowa Izba Przemysłowo-Handlowa Firm Rodzinnych
2019 Warszawa Ryszard Marcińczak Dyrektor Generalny

2 O Krajowa Izba Przemysłowo-Handlowa Firm Rodzinnych
Założona w 2019 roku. Predysponuje do członkostwa w Krajowej Izbie Gospodarczej. Zrzesza 110 firm, głównie z terenu EU. Reprezentuje wszystkie branże, w tym handel, usługi biznesowe, motoryzację, transport, turystyka, budownictwo, produkcja żywności, Współpracuje z Naczelną Organizacją Techniczną.

3 Warszawa – siedziba Izby
3 Warszawa – siedziba Izby Ludność: 1,7 mln, (Metropolia : 2,5 mln) Stopa bezrobocia: 3,2% Liczba firm : Symbol : Solaris, Pesa Bydgoszcz Źródło: warszawa.stat.gov.pl

4

5 Atraktcyjność inwetycyjna Polski - rankingi
Atrakcyjność inwestycyjna w Europie Środkowo- Wschodniej Ankieta koniunkturalna AHK 2016, Europa Środkowo-Wschodnia Nowe miejsca pracy dzięki BIZ (wzrost o 27% w porównaniu do 2014), EY Attractiveness survey 2016 Ilość projektów inwestycyjnych (BIZ) (wzrost o 60% w porównaniu do 2014), EY Attractiveness Survey 2016 Łatwość prowadzenia biznesu Bank Światowy, Doing Business 2016 1. miejsce 25. miejsce 2. miejsce 7. miejsce

6 Makroregiony

7 Nasze cele Misja Służyć jako głos biznesu w rozwoju gospodarczym oraz zapewnieniu wysokiego poziomu i jakości życia w Polsce. Integrowanie środowisk firm rodzinnych Wspieranie działalności firm rodzinnych Wspieranie i promowanie standardów etycznych w prowadzeniu działalności gospodarczej Wspieranie i promowanie idei wolności gospodarczej Wspieranie i promowanie idei państwa prawa i społeczeństwa obywatelskiego Wizja Być wiodącą warszawską organizacją biznesową, reprezentującą biznes Metropolii Warszawskiej dostarczając usługi na najwyższym poziomie, promującą rolę sektora prywatnego jako siły napędowej gospodarki i rozwoju cywilizacyjnego społeczeństwa.

8 8 Cele strategiczne Przyciągnąć, ściągnąć i zachować członkostwo w Unii Europejskiej dostarczaniem zróżnicowanych dodatkowych wartości społeczeństwu biznesowemu. Zapewniać środki i programy umożliwiające sukces naszych członków. Wzmacniać rozwój polityki publicznej, który promuje wzrost i rozwój gospodarczy na terenie Metropolii Warszawskiej. Budować i wzmacniać relacje pomiędzy przedsiębiorstwami. Prowadzić dialog pomiędzy sektorem prywatnym a administracją.

9 Cele strategiczne Wspieranie inicjatyw gospodarczych firm członkowskich. Przesłanie informacji w formie elektronicznej do wszystkich członków Izby i na zewnątrz, o zakresie działalności nowej firmy członkowskiej. Uczestnictwo w cyklicznych spotkaniach z przedstawicielami administracji samorządowej i centralnej. Organizacja spotkań informacyjnych, tematycznych i branżowych Izby (prowadzenia firmy, pozyskiwania finansów, zmian przepisach prawnych). Pozyskiwania środków unijnych na inwestycje, szkolenia, wyjazdy na targi, itp. Organizacji misji gospodarczych i aranżowania kontaktów.

10 Główne zadania Ochrona i reprezentacja interesów firm zrzeszonych w KIPHFR. Poprawa warunków działalności gospodarczej Unii Europejskiej. Wspieranie inicjatyw gospodarczych członków Izby. Wsparcie merytoryczne przy przygotowywaniu projektów odnoszących się do funkcjonowania gospodarki. Uczestnictwo w procesach legislacyjnych dotyczących gospodarki. Promowanie etycznych zachowań w życiu gospodarczym.

11 Główne zadania c.d. Promowanie kształcenia zawodowego oraz nauki zawodu w zakładach pracy. Promocja i wsparcie handlu zagranicznego. Działalność doradczo-opiniodawcza dla organów administracji państwowej i samorządowej. Mediacje w sporach oraz reprezentacja członków Izby podczas postępowania sądowego. Działalność wystawiennicza, promocyjna, szkoleniowa, wydawnicza i doradcza.

12 Strategia Stworzenie z Krajową Izbą Przemysłowo-Handlowa Firm Rodzinnych rzeczywistego, wiarygodnego reprezentanta interesów przedsiębiorców Metropolii europejskich, mającego uznanie w środowisku przedsiębiorców, administracji samorządowej i rządowej oraz zajmującej stosowne miejsce wśród Izb Gospodarczych wielkich metropolii europejskich.

13 Strategia Wzmocnienie roli i znaczenia KIPHFR jako organizacji samorządu gospodarczego. Stworzenie z KIPHFR płaszczyzny dla szerokiej współpracy podmiotów gospodarczych Metropolii Warszawskiej. Zwiększenie i pogłębienie współpracy z administracją państwową i samorządem terytorialnym. Reprezentowanie interesów przedsiębiorców we wszystkich aspektach związanych z ich działalnością gospodarczą. Przyczynienie się do wzrostu potencjału gospodarczego i innowacyjności firm członkowskich i całej Unii Europejskiej.

14 Udział i projekty stałe
Narzędzia eventowe Wydarzenia i usługi Udział i projekty stałe Śniadania biznesowe

15 Narzędzia komunikacji
Broszura prezentacyjna Newsletter Kontakt mailowy z członkami i firmami zaprzyjaźnionymi Aktualizacja strony internetowej Komunikacja z mediami Utrzymanie sieci społecznościowych: Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ i Pinterest Ścisła komunikacja wewnętrzna Współpraca z Izbami regionalnymi w Polsce i stolicach krajów Udział w komitetach Krajowej Izby Gospodarczej Współpraca z organizacjami zrzeszającymi Izby a w szczególności z KIG Współpraca z innymi organizacjami i instytucjami Współpraca z uczelniami Spotkania z członkami Izby

16 Plan działania Wdrożenie będzie z kolei można osiągnąć poprzez komisje, radę dyrektorów i zespołów zadaniowych. Planowanie strategiczne nie jest to wysiłek jednorazowy. Gdy cele są ustalone, zaangażowanie musi być utrzymane, postępy monitorowane i korekty dokonane aż do osiągnięcia tych celów. Dzięki przejrzystości i odnowionego poczucia celu, możemy strategicznie kierować izbę przez najbliższe cztery lata.

17 Wykonalność Plany działania wskazują, co należy zrobić, jeśli chcemy podjąć kroki w kierunku ciągłego doskonalenia Krajowej Izby Przemysłowo – Handlowej Firm Rodzinnych. Nie wskazuje w każdym przypadku, jak każdy z elementów planu zostanie przeprowadzony. Cele te i priorytety zostaną ukierunkowane przez Zarząd, odpowiednie grupy, komitety i siły zadaniowe wraz z personelem administracyjnym Izby. Każdy cel strategiczny wyraża wymagane działania żeby dostać się do następnego etapu. Cześć narzędzi jest już wdrażana z sukcesem. Tylko suma zaangażowania całej Izby zapewni, że te działania będą skuteczne.

18 Nasze sukcesy Zdjęcie Pałacu

19 Modernizacja sektora energetycznego w Polsce
Wyzwania Modernizacja sektora energetycznego w Polsce Umocnienie i rozwój sektora MSP (blisko 90% podmiotów) Przemiany w górnictwie

20 Krajowa Izba Przemysłowo-Handlowa Firm Rodzinnych
KIPHFR Al. Niepodległości 18 Warszawa


Pobierz ppt "Krajowa Izba Przemysłowo-Handlowa Firm Rodzinnych"

Podobne prezentacje


Reklamy Google