Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Vortal - Co można sprzedać.
2
Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony.
3
Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony.
1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka
4
Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony.
1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa - miejsce banerowe 11. Sz. Prawa:- miejsce banerowe 12. Sz. Środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. Środkowa: artykuł, zajawka
5
Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony.
1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. Środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. Środkowa: artykuł, zajawka
6
Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony.
1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka
7
Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony.
1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. Środkowa: artykuł, zajawka
8
Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony.
1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka
9
Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony.
1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka
10
Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony.
1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. Środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka
11
Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony.
1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka
12
Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony.
1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka
13
Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony.
1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka
14
Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony.
1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka
15
Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony.
1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka
16
Aby uniknąć pomyłek nazwiemy kolejne części strony.
1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka
17
Powierzchnia reklamowa i jej właściwości.
1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. Środkowa: artykuł, zajawka
18
Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe
1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka 14. Baner Pop-Up
19
Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe
100px 780px 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) Baner Nagłówkowy - właściwości 3. Menu 2 (poziome) Cechy fizyczne: Szerokość 780 px Wysokość (max) 100 px Wielkość pliku do 30 Kb Technologia (flash, png, gif, jpg) Baner może być dostarczony przez klienta lub wykonany przez TAI wg wskazówek. W przypadku banera w technologii Flash, który jest dostarczany przez klienta, należy poinformować o rodzaju skryptu jaki powinien być umieszczony na banerze. Dotyczy to wszystkich banerów w technologii Flash. Od poprawności skryptu zależy działanie statystyk dla konkretnego banera 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka 14. Baner Pop-Up
20
Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe
100px 780px 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) Baner Nagłówkowy - właściwości 3. Menu 2 (poziome) Baner ten jest wyświetlany na wszystkich podstronach serwisu. Baner jest sprzedawany na odsłony. Np odsłon Baner może być sprzedawany „na czas” np. 30 dni - w takim wypadku należy się kontaktować w sprawie ceny. Baner ten jak większość banerów w serwisie jest umieszczony w rotatorze. Wyświeta się na przemian z innymi w danym miejscu banerowym. Aktualny cennik znajdziesz w intranecie w zakładce Produktowej Info 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka 14. Baner Pop-Up
21
Powierzchnia reklamowa i jej właściwości.
Baner w szpaltach bocznych prawa lub lewa - właściwości Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Cechy fizyczne: Szerokość 135px Wysokość od 80px do 450px Wielkość pliku do 30Kb Technologia (flash, png, gif, jpg) Baner może być dostarczony przez klienta lub wykonany przez TAI wg wskazówek. W przypadku banera w technologii Flash, który jest dostarczany przez klienta należy poinformować o rodzaju skryptu jaki powinien być umieszczony na banerze. Dotyczy to wszystkich banerów w technologii Flash. Od poprawności skryptu zależy działanie statystyk dla konkretnego banera 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 135px Od 80px do 450px 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka
22
Powierzchnia reklamowa i jej właściwości.
Baner w szpaltach bocznych prawa lub lewa - właściwości Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Baner ten jest wyświetlany na wskazanej przez klienta stronie serwisu. (baner może być dziedziczony np. wszystkie strony informatora miejskiego Poznań – należy wówczas przenegocjować cenę) Baner jest sprzedawany na odsłony. Np odsłon Baner może być sprzedawany „na czas” np. 30 dni w takim wypadku należy się kontaktować w sprawie ceny. Baner ten jak większość banerów w serwisie jest umieszczony w rotatorze. Wyświetla się na przemian z innymi w danym miejscu banerowym. Aktualny cennik znajdziesz w intranecie w zakładce Produktowej Info 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 135px 10. Sz. lewa: miejsce banerowe Od 80px do 450px 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka
23
Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe
Baner w szpalcie środkowej - właściwości Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe Cechy fizyczne: Szerokość 400px Wysokość 80px Wielkość pliku do 30Kb Technologia (flash, png, gif, jpg) Baner może być dostarczony przez klienta lub wykonany przez TAI wg wskazówek. W przypadku banera w technologii Flash, który jest dostarczany przez klienta należy poinformować klienta o rodzaju skryptu jaki powinien być umieszczony na banerze. Dotyczy to wszystkich banerów w technologii Flash. Od poprawności skryptu zależy działanie statystyk dla konkretnego banera) 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 400px 80px 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka 14. Baner Pop-Up
24
Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe
Baner w szpalcie środkowej - właściwości Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe Baner ten jest wyświetlany na wskazanej przez klienta stronie serwisu. Baner może być dziedziczony np. wszystkie strony Informatora Miejskiego Poznań – należy wówczas przenegocjować cenę. Baner jest sprzedawany na odsłony. Np odsłon Baner może być sprzedawany „na czas” np. 30 dni w takim wypadku należy się kontaktować w sprawie ceny. Baner ten jak większość banerów w serwisie jest umieszczony w rotatorze. Wyświetla się na przemian z innymi w danym miejscu banerowym. Aktualny cennik znajdziesz w intranecie w zakładce Produktowej Info 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 400px 80px 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka 14. Baner Pop-Up
25
Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe
Baner Pop-Up - właściwości Cechy fizyczne: Szerokość: 250px lub 400px lub max do 80% powierzchni ekranu Wysokość: 250px lub 400px lub max do 80% powierzchni ekranu Wielkość pliku do 150Kb Technologia (flash, png, gif, jpg) Baner może być dostarczony przez klienta lub wykonany przez TAI wg wskazówek Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 250px : 250px lub 400px : 400px 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka 14. Baner Pop-Up
26
Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe
Baner Pop-Up - właściwości Baner ten jest wyświetlany na wskazanej przez klienta stronie serwisu. Baner może być dziedziczony np. wszystkie strony Informatora Miejskiego Poznań (baner „LECH”) – należy wówczas przenegocjować cenę. Baner jest sprzedawany na odsłony. Np odsłon Baner może być sprzedawany „na czas” np. 30 dni Przykładowe ceny w cenniku usług – zakładka Produktowa Info. Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe 12. Sz. Środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka 14. Baner Pop-Up
27
Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe
Baner Pop-Up - właściwości Powierzchnia reklamowa i jej właściwości. Miejsca banerowe 1. Strona główna 2. Menu 1 (górne) 3. Menu 2 (poziome) 4. Menu 3 (pionowe) 5. Lewa szpalta 6. Prawa szpalta 7. Środkowa szpalta 8. Nagłówek 9. Nagłówek: miejsce banerowe 10. Sz. lewa: miejsce banerowe 11. Sz. prawa: miejsce banerowe Największa dowolność jeśli chodzi o wielkość i formę 12. Sz. środkowa: miejsce banerowe 13. Sz. środkowa: artykuł, zajawka 14. Baner Pop-Up
28
Banery reklamowe mogą być wyświetlane na każdej stronie serwisu.
Wyróżnić możemy takie miejsca jak: 1. Strona główna (oczywiste) 2. Strony „Informatora Miejskiego” dość dobrze można określić grupę odbiorców reklamy jeśli chodzi o lokalizacje 3. Strony z artykułami przykładowo: artykuły dotyczące rynkowych nowości z branży telekomunikacyjnej Można zaproponować baner firmie, która jest dystrybutorem lub przedstawicielem akcesoriów tego typu. Warto więc przeglądać na bieżąco tematykę artykułów. Można również łączyć opcje baner i artykuł sponsorowany. 4. Newsletter
29
JAK TO DZIAŁA? Przykład: strona z wynikami wyszukiwania wysokie pozycjonowanie vortalu Ktoś szuka informacji, produktu, firmy, czegoś innego „xxxxxxx” Jak często tak się może stać, że ktoś kliknie w baner? Jeśli jest to 5% przykładowo: na 100 wejść na stronę 5 osób kliknie na baner. Śmiało można powiedzieć ze kampania się udała. Jest to bardzo dobry wynik (praktycznie maksymalny wynik jaki można osiągnąć) Istnieje duże prawdopodobieństwo ze co 20 osoba to zrobi Ktoś trafia na strony serwisu Trafia na stronę klienta, który dzięki statystykom może odczytać przekierowania na własne strony Klik w baner
30
Reklama w newsletterze (banery, artykuły sponsorowane)
Newsletter – Newsletter jest rozsyłany raz w miesiącu do 3000 zarejestrowanych użytkowników. Newsletter składa się następujących części: 1. Artykuł przewodni dotyczący usług TAI 2. Tekst przewodni danej kampanii newsletterowej może być tekstem sponsorowanym dotyczącym firmy czy usług Klienta 3. Aktualny przegląd prasy związany z rynkiem telekomunikacyjnym i internetowym 4. Oferty współpracy zagranicznej dla firm poszukujących kontaktów handlowych na rynku europejskim 5. Prezentacja działalności naszych klientów wraz z odnośnikiem do wizytówki 6. Baner reklamowy Klienta, który może być łączony z artykułem sponsorowanym
31
Reklama w newsletterze (banery, artykuły)
Co możemy zaproponować: Artykuły „sponsorowane” Inne graficzne odnośniki Zamieszczenie tekstów reklamowych zarówno w newsletterze jak i na stronach serwisu Baner reklamowy specyfikacja: wymiary 627 x 87, plik graficzny jpg, gif, png do 15kb 3. Logo lub inne firmowe elementy graficzne
32
Artykuły „sponsorowane”
Artykuł sponsorowany to to tekst na dowolny temat, związany z produktami lub usługami oferowanymi przez Klienta. Daje możliwość zaprezentowania spektrum działalności firmy lub zapoznania odbiorców z własną ofertą produktową. Klient może go nam dostarczyć w gotowej formie, możemy go również przygotować po uzgodnieniu formy i treści z reklamodawcą. Można go umieścić zarówno w newsletterze jak i na stronach serwisu Oglądalność artykułu wzmacniana jest dzięki umieszczanym w treści linkom prowadzącym bezpośrednio do stron Klienta. Treści artykułu mogą być oczywiście wyposażone w grafikę lub połączone z kampanią banerową w serwisie. Stanowi doskonałe narzędzie budujące markę i wizerunek firmy.
33
Inne graficzne odnośniki w serwisie
Możliwość zamieszczenia dodatkowych odnośników w menu górnym lub bocznym serwisu: Dodatkowa/e ikony w nagłówku serwisu możliwe powiązania: ze stroną klienta z artykułem sponsorowanym lub inną formą prezentacji Dodatkowa/e opcje w rozwijanym menu bocznym
34
Porównanie cen emisji banerowych TAI www.9477.pl, Bankier.pl, Money.pl
Cena za 1000 odsłon Money.pl Cena za odsłon TAI Baner animowany lub statyczny 468x60 px do 15 kb 120 zł Baner animowany lub statyczny 468x60 px do 15 kb 150 zł Baner reklamowy strona główna, pierwsza odsłona ekranu 400x80 px do 15 kb 100 zł Billboard Baner 750x100 px do 20 kb Billboard Baner górna centralna część serwisu 750x100 px do 20 kb Baner reklamowy główna strona serwisu 400x80 px do 15 kb 60 zł Baner typu POP UP 750x750 px do 30 kb 240 zł 299 zł Baner typu POP UP główna strona serwisu 400x400 px do 30 kb 160 zł Baner typu POP UP 250x250 px do 25 kb 210 zł 267 zł Baner typu POP UP strona główna 250x250 px do 30 kb 140 zł
35
Kontakt z naszymi oddziałami
Oddział Mazowiecki - Centrala ul. Łukowska Warszawa infolinia gospodarcza (0-22) tel: (0-22) fax:(0-22) Oddział Dolnośląski ul. Kręta 5a Wrocław infolinia gospodarcza (0-71) tel./fax: (0-71) Odział Lubelski ul. Popiełuszki 35a Lublin infolinia gospodarcza (0-81) tel./fax: (0-81) Oddział Łódzki ul. Wschodnia Łódź infolinia gospodarcza (0-42) tel./fax: (0-42) Oddział Małopolski ul. Ks. Gurgacza Kraków infolinia gospodarcza (0-12) tel./fax: (0-12) Oddział Podlaski ul. Ciepła 12 lok Białystok infolinia gospodarcza (0-85) tel./fax: (0-85) Oddział Pomorski ul. Kętrzyńskiego Gdańsk infolinia gospodarcza (0-58) tel./fax: (0-58) Oddział Śląski ul. Sikorskiego Katowice infolinia gospodarcza (0-32) tel./fax: (0-32) Oddział Świętokrzyski ul. Domaniówka 1E Kielce infolinia gospodarcza (0-61) tel./fax: (0-41) Oddział Wielkopolski ul.Wolnica 7/ Poznań infolinia gospodarcza (0-61) tel./fax: (0-61) Oddział Zachodniopomorski Al. Wojska Polskiego 217c Szczecin infolinia gospodarcza (0-91) tel: (0-91) Kontakt z pozycji serwisu
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.