Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Podstawy marketingu (ćwiczenie 1)

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Podstawy marketingu (ćwiczenie 1)"— Zapis prezentacji:

1 Podstawy marketingu (ćwiczenie 1)
Podstawy marketingu (ćwiczenie 1) Daniel Butyter

2 Podstawy marketingu Otoczenie marketingowe Mikrootoczenie Podaż Popyt
Konkurencja Makrootoczenie Czynniki demograficzne Społeczno-kulturowe Ekonomiczne Technologiczne Prawno-polityczne 10:26

3 Podaż Podmioty działające na rynku
Udziały w rynku poszczególnych przedsiębiorstw Dynamika rynku Objętość rynku 10:26

4 Popyt Kto kupuje? Co kupuje? Determinanty zakupu
Zachowania nabywców na rynku 10:26

5 Konkurencja Warunki konkurencji na rynku
Nowa czy stara branża przemysłu Trudności wejścia na rynek 10:26

6 Makrootoczenie Czynniki demograficzne Społeczno-kulturowe Ekonomiczne
Technologiczne Prawno-polityczne 10:26

7 Czynniki demograficzne
Wielkość i struktura według wieku i płci Tempo przyrostu Gęstość zaludnienia Grupy etniczne Struktura gospodarstw domowych 10:26

8 Czynniki społeczno-kulturowe
Poziom wykształcenia Tradycje Zróżnicowania kulturowe Normy etyczne i moralne 10:26

9 Czynniki ekonomiczne Tempo przyrostu i podział dochodu narodowego
Poziom rozwoju gospodarczego Polityka gospodarcza Rozkład dochodów ludności Oszczędności Zadłużenia Dostępność kredytu 10:26

10 Czynniki technologiczne
Nowe technologie Tempo zmian w technice i technologii Nowe produkty Chłonność na innowacje 10:26

11 Czynniki prawno-polityczne
Stałość Zakres liberalizmu bądź ingerencji w sferę gospodarki Obszar i jednoznaczność uregulowań prawnych 10:26

12 Czynniki przyrodnicze
Warunki ekologiczne Brak surowców Rosnący koszt energii Środowisko naturalne Klimat 10:26


Pobierz ppt "Podstawy marketingu (ćwiczenie 1)"

Podobne prezentacje


Reklamy Google