Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Młody Kreatywny Europejczyk

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Młody Kreatywny Europejczyk"— Zapis prezentacji:

1 Młody Kreatywny Europejczyk
Ludzie sukcesu Młody Kreatywny Europejczyk

2 Przykład polskiego człowieka sukcesu
Joanna Krupa 38-letnia polska modelka i aktorka, która w wieku 5 lat wyjechała do Stanów Zjednoczonych ma na koncie sesje zdjęciowe między innymi w magazynach "Playboy" (edycja polska i amerykańska), "CKM", "Personal", "Inside Sport", "Stuff„ i "Maxim". Joanna Krupa zapracowała sobie na miano pozytywnej celebrytki ,którą cenią zarówno inne gwiazdy, jak i dziennikarze przeprowadzający z nią wywiady. Joanna nie uważa jednak, że jej nastawienie jest kwestią "amerykańskiego luzu", ale po prostu pozytywnego podejścia do życia: Mam dystans do siebie. Wiadomo, praca jest na serio, ale poza tym jestem sobą. Życie jest piękne, trzeba kochać siebie - mówi.

3 Przykład zagranicznego człowieka sukcesu
Phil Knight Założyciel Nike, zaczął od kupienia butów dla biegaczy za 5000 dolarów z Japonii i sprzedawał je na terenie USA. Mimo że nikt w niego nie wierzył, on dalej rozwija swoją firmę. Wzbogacał swoje produkty także o odzież, później o piłki i akcesoria sportowe. Teraz firma Nike jest jedną z najpopularniejszych marek w swojej dziedzinie i jest warta 15 mld dolarów.

4

5 udało się osiągnąć sukcesu
Człowiek, któremu nie udało się osiągnąć sukcesu

6 Historia Amber Gold Jak to się stało, że Marcin P. - młody, przebojowy człowiek, ale bez większego kapitału i w dodatku kilkakrotnie karany w przeszłości za przestępstwa finansowe - przez prawie cztery lata wodził za nos Polaków, urzędników odpowiedzialnych za ochronę konsumenta i wymiar sprawiedliwości, by ostatecznie zdefraudować pieniądze 18 tys. klientów?

7 NIE DAĆ SIĘ OSZUKAĆ EKONOMICZNYM PRZĘKRĘTOM
Pomysł Marcina P. na podbicie serc Polaków był genialny w swej prostocie: zaoferować "wysoki zysk bez ryzyka", oparty na najcenniejszym w oczach zwykłych ludzi kruszcu szlachetnym - złocie, wybudować reprezentacyjne placówki przy najdroższych ulicach wielkich miast oraz zalać kraj sugestywnymi reklamami, eksponującymi takie słowa, jak "lokata", "bezpieczeństwo" i "gwarancja", czyli atrybuty charakterystyczne dla banku.


Pobierz ppt "Młody Kreatywny Europejczyk"

Podobne prezentacje


Reklamy Google