Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

w tym dofinansowanie projektu z Unii Europejskiej: ,61 zł

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "w tym dofinansowanie projektu z Unii Europejskiej: ,61 zł"— Zapis prezentacji:

1 w tym dofinansowanie projektu z Unii Europejskiej: 1.284.463,61 zł
„Program rozwoju kompetencji studentów wydziałów przyrodniczych Uniwersytetu Warszawskiego i Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej” nr projektu POWR K376/16-00 okres realizacji: wartość projektu: ,20 zł; w tym dofinansowanie projektu z Unii Europejskiej: ,61 zł

2 Cel Projektu: poszerzenie kompetencji zawodowych, społecznych oraz umiejętności pracy zespołowej oczekiwanych przez pracodawców, przez 510 studentów czterech ostatnich semestrów studiów stacjonarnych I i II stopnia kierunków Biologia, Biotechnologia, Ochrona środowiska Wydziału Biologii UW, kierunku Chemia Wydziału Chemii UW oraz kierunku Biotechnologia i Technologia Chemiczna Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej, poprzez realizację programu zajęć dodatkowych, warsztatów, projektów i zajęć z pracodawcami. Projekt jest dedykowany Studentom IV i VI semestru studiów I stopnia (14 miejsc) oraz I semestru studiów II stopnia (16 miejsc) kierunku Biotechnologia i Technologia chemiczna

3 Skład Zespołu Zarządzającego Projektem
Wydziałowy koordynator merytoryczny projektu: dr inż. Iwona Głuch-Dela, tel. 22  , Gmach Chemii, pok. 317 Specjalista ds. organizacji zajęć i rozliczeń: dr inż. Monika Wielechowska, tel. 22  , Gmach Technologii Chemicznej, pok. 202A

4 Proponowane rodzaje zajęć
►warsztaty z zakresu kompetencji „miękkich” i zawodowych ►zajęcia z pracodawcami ►zadania praktyczne w formie projektowej ►wizyty studyjne

5 Warsztaty – kompetencje „miękkie”
I stopień ►Relacje interpersonalne w praktyce - 10h ►Organizacja pracy i zarządzanie czasem - 10h ►Przewodzenie i zarządzanie zespołem - 8h ►Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych - 8h ►Zarządzanie stresem - 8h ►Podstawy funkcjonowania małej firmy - 8h ►Zarządzanie zasobami ludzkimi w praktyce – 8h 4 grupy po 20 osób

6 Warsztaty – kompetencje „miękkie”
II stopień ►Relacje interpersonalne w praktyce - 10h, 84 os. ►Organizacja pracy i zarządzanie czasem - 10h, 84 os. ►Przewodzenie i zarządzanie zespołem - 8h, 96 os. ►Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych – 8h, 96 os. ►Przedsiębiorczość akademicka – 8h, 96 os. ►Start up - pierwsze kroki w biznesie- 8h, 96 os. ►Pierwsze spotkanie z pracodawcą - rozmowa kwalifikacyjna w języku angielskim - 8h, 96 os.

7 Warsztaty- kompetencje zawodowe
I stopień ►Branżowy język angielski – 30h, 8 grup po 10 osób ►Zaawansowana statystyka – 20h, 28 os. ►Warsztaty dla osób uczestniczących w wykonywaniu procedur ze zwierzętami – 30h, 22 os. ►Warsztaty Walidacji Metod Pomiarowych – 30h, 30 os.

8 Warsztaty- kompetencje zawodowe
II stopień ►Branżowy język angielski – 30h, 9 grup po 10 osób ►Zaawansowana statystyka – 20h, 10 os. ►GMO – techniki otrzymywania i zastosowania – 30h , 10 os. ►Sensors and biosensors – 32h, 20 os. ►Warsztaty operatora Spektrometru Masowego – 30h , 10 os. ►Warsztaty Walidacji Metod Pomiarowych – 30h , 20 os. ►Warsztaty dla osób uczestniczących w wykonywaniu procedur ze zwierzętami – 30h, 20 os.

9 Zajęcia z pracodawcami
I stopień ►„Projektowanie form do przetwórstwa tworzyw sztucznych metodą wtrysku” - Wadim Plast, 12 h, 12 osób II stopień ►„Modyfikacja właściwości i charakteryzacja tworzyw sztucznych” - Wadim Plast, 12h, 24 osoby ►Organizacja i zarządzanie laboratorium chemicznym – 20h, 20 osób

10 Zadania praktyczne w formie projektowej
I stopień ►Sterowanie procesami morfologicznymi w hodowlach in vitro – 30h, 16 os. ►Nowoczesne metody wykorzystywania osadów czynnych – 30h, 18 os. ►HPLC i techniki sprzężone (w j. polskim) – 32h, 18 os. ►Immunologiczne metody analityczne dla kierunku Biologia i Biotechnologia – 38h, 14 os. ►Operator NMR – 30h, 14 os.

11 Zadania praktyczne w formie projektowej
II stopień ►Cytometryczne metody obrazowania komórek – 30h, 28 os. ►HPLC i techniki sprzężone (w j. angielskim) – 32h, 24 os. ►Immunologiczne metody analityczne dla kierunku Chemia i Technologia chemiczna – 35h, 18 os. ►Recepturowanie mas kosmetycznych (NUCO) – 12h, 20 os.

12 Wizyty studyjne I stopień Wizyty studyjne II stopień
►firma kosmetyczna NUCO, Wołomin – 6h, 40 os. ►Zakład Produkcji Kruszyw, Sowlany – 6h, 20 os. Wizyty studyjne II stopień ►firma biotechnologiczna Genomed, Warszawa - 6h, 20 os. ►firma kosmetyczna Dr Irena Eris, Piaseczno - 6h, 26 os. ►Zakład Produkcji Kruszyw, Sowlany – 6h, 25 os.

13 Regulamin rekrutacji ► terminowe złożenie kompletu dokumentów (Dziekanaty) ► lista rankingowa wg liczby zdobytych punktów: ● średnia ocen za semestry I-III (I stopień) lub ze studiów I stopnia (II stopień) - max. 50 pkt ● list motywacyjny – max. 10 pkt ● osoby niepełnosprawne i rodzice samotnie wychowujący dzieci do lat 7 - dodatkowe 5 pkt ► rekrutacja do Projektu będzie się odbywać z poszanowaniem zasady równości szans płci i niedyskryminacji

14 Regulamin udziału w projekcie
►3 edycje dla kolejnych 3 roczników okresie: I edycja: semestr letni 2016/2017 – semestr zimowy 2017/2018 II edycja: semestr letni 2017/2018 – semestr zimowy 2018/2019 III edycja: semestr letni 2018/2019 –semestr zimowy 2019/2020 ►Ogłoszenia o rekrutacji i jej wynikach – www Wydziału Biologii i Wydziału Chemii UW oraz Wydziału Chemicznego PW, tablice ogłoszeń, Wirtualny Dziekanat ►Prawa Uczestnika Projektu: ● uczestniczenie w formach wsparcia w projekcie ● otrzymanie materiałów dydaktycznych (plik doc, pdf lub ppt), ● otrzymanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia

15 Regulamin udziału w projekcie
►Obowiązki uczestnika Projektu: ● dwukrotny bilans kompetencji (początkowy i końcowy) ● monitoring losów absolwenta (6 i 12 miesięcy od zakończenia udziału w Projekcie) ● obowiązkowa realizacja w ciągu 2 semestrów pakietu zajęć: kurs języka angielskiego branżowego, min. 3 warsztaty z kompetencji miękkich, min. 1 warsztat zawodowy, min. 1 projekt (jedne z tych zajęć poza macierzystą uczelnią). Zajęcia wybierane w porozumieniu z uczestnikiem, na podstawie wyników wstępnego bilansu kompetencji i listu intencyjnego ● podanie danych osobowych oraz informowanie o ich zmianach ● prowadzenie tzw. indeksu uczestnika ● wypełnianie ankiet ewaluacyjnych ● regularne uczestnictwo w zajęciach oraz potwierdzanie obecności podpisem na liście ● uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć w ramach każdej formy wsparcia, w której student bierze udział

16 Regulamin udziału w projekcie Rezygnacja z udziału w projekcie:
► tylko w uzasadnionych przypadkach ► z przyczyn zdrowotnych lub działania siły wyższej ► obowiązek złożenia pisemnego oświadczenia o rezygnacji z podaniem powodów ► Zespół zarządzający ma prawo do wykreślenia Uczestnika projektu z listy uczestników w przypadku opuszczenia przez niego więcej niż 20% zajęć

17 Rekrutacja 2017 Składanie wniosków 20 - 30 marca 2017
Posiedzenie Komisji Rekrutacyjnej – kwietnia Rozpoczęcie zajęć – 8 kwietnia ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W PROJEKCIE


Pobierz ppt "w tym dofinansowanie projektu z Unii Europejskiej: ,61 zł"

Podobne prezentacje


Reklamy Google