Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałGabriela Zalewska Został zmieniony 8 lat temu
1
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY 2014-2015
2
W roku szkolnym 2014-2015 podjęliśmy działania, których celem jest poprawienie funkcjonowania szkoły oraz coraz lepsze wyniki z egzaminów gimnazjalnych
3
Cele, które postawiliśmy przed sobą : Lepsze przygotowanie uczniów do egzaminu gimnazjalnego z języka polskiego Podnoszenie poziomu bezpieczeństwa uczniów w czasie wyjść raz wszelkich wycieczek wyjazdowych organizowanych przez szkołę Jak najlepsze rozpoznanie potrzeb uczniów oraz skuteczne udzielanie im pomocy
4
Działania podejmowane przez nauczycieli mają na celu podniesienie wyników egzaminu gimnazjalnego z języka polskiego
5
Systematyczne diagnozowanie poziomu wiedzy i umiejętności uczniów, wykorzystywanie wyników diagnoz w bieżącej pracy Zajęcia dodatkowe dla uczniów przygotowujące do egzaminu gimnazjalnego z języka polskiego Zajęcia dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Nauczyciele języka polskiego podejmują działania służące osiągnięciu przez uczniów klas trzecich gimnazjum jak najlepszych wyników z egzaminu gimnazjalnego z języka polskiego
6
Rodzice mają poczucie, że ich dzieci są bezpieczne w czasie wyjść i wycieczek wyjazdowych pod opieką nauczycieli szkoły Uczniowie czują się bezpiecznie pod opieką nauczycieli w czasie wyjść i wyjazdów szkolnych Nauczyciele organizują wyjścia i wycieczki wyjazdowe zgodnie z procedurami obowiązującymi w szkole Podnoszenie bezpieczeństwa uczniów w czasie wyjść oraz wyjazdów szkolnych
7
Udzielanie pomocy uczniom ze specjalnymi potrzebami Przez cały i rok szkolny powoływane były zespoły dla uczniów ze specjalnymi potrzebami Potrzeby uczniów są rozpoznawane dzięki: obserwacjom ucznia na lekcji, obserwacji zachowania, analizie wyników nauczania, rozmowom z rodzicami, opiniom PPP Rodzice informowani byli o podejmowanych przez szkołę działaniach Skuteczność naszych działań zależy od wsparcia rodziców oraz od pozytywnego nastawienia uczniów
8
Nauczyciele rozpoznają potrzeby uczniów z wykorzystaniem różnych źródeł informacji Rozpoznając potrzeby uczniów nauczyciele współpracują ze sobą, pedagogiem, psychologiem szkolnym przez cały okres nauki w naszej szkole W szkole pomoc psychologiczno- pedagogiczna udzielana jest uczniom uzdolnionym oraz uczniom z problemami na każdym poziomie gimnazjum i liceum Celem pomocy udzielanej uczniom w szkole jest kompensacja deficytów, zmniejszanie absencji uczniów, lepsze wyniki w nauce i na egzaminie, rozbudzanie zainteresowań Jak najlepsze rozpoznanie potrzeb uczniów oraz skuteczne udzielanie im pomocy
9
Dziękujemy za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.