PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH DZIAŁA Ń SZKOŁY Z KLAS Ą 2.0 OPIEKUN: mgr MARTA KARMELITA REALIZATORKI: KAROLINA WINIARSKA KAROLINA DŁUGOSZ KAROLINA KOPE Ć.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Metoda projektu Opracowała: Katarzyna Otorowska.
Advertisements

Sposób prac nad Programem Operacyjnym dotyczącym Polski Wschodniej na lata Warszawa 9 stycznia 2013 r.
Spotkanie środowiskowe - scenariusz zajęć
KWASY W MEDYCYNIE Nauczyciel: mgr Monika Kosmala Uczestnicy:
NASZ PROJEKT EDUKACYJNY
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
JEM ZDROWO PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0
Systemy edukacyjne w krajach Unii Europejskiej
Dorota Gibała Oddział Oświaty Zdrowotnej i Promocji Zdrowia
Projekt Szkoła z klasą 2.0 Edycja 2011/2012. Cele projektu Celem Programu jest promowanie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
Nie wszyscy mamy te same zdolności, ale wszyscy powinniśmy mieć te same możliwości, aby swe zdolności rozwijać John. F. Kennedy.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9 IM. JANA PAWŁA II W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM rok szkolny 2012/2013 Zebranie otwierające 24 października 2012 r.
Nasza drużyna projektowa to: Joanna Borzymek, Ewelina Kuligowska, Przemysław Soliwoda, Joanna Stalmach, Katarzyna Stalmach, Opiekun Pani Profesor Bożena.
GAZETKA COMENIUSA Szkoła Podstawowa Nr 29 W Olsztynie.
PRACA Z UCZNIAMI GIMNAZJUM METODĄ PROJEKTÓW
TYDZIEŃ EDUKACJI GLOBALNEJ
LAS ŁAGIEWNICKI WOKÓŁ NAS
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Szkoła Podstawowa nr 11 im. Wł. Broniewskiego.
9 grudnia 2011 r.Szkoła Podstwowa nr 3 w Krośnie DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0.
TWORZENIE KLASOWEGO KODEKSU 6B
W program Szkoła z klasą 2.0 wprowadziła nas nasza wychowawczyni p. K. Gasiorkiewicz, która jest koordynatorem tej akcji w naszej szkole. Na godzinie.
W jaki sposób samorząd uczniowski może wpłynąć na poprawę atmosfery i bezpieczeństwa w naszej szkole? Debata na temat :
Dyrektor w zreformowanej szkole
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
LOGO DEBATA SZKOLNA Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi im. A. Mickiewicza w Turośli.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Samorząd uczniowski wczoraj dziś i jutro. Zasady uczestnictwa w dyskusji: Debata ma charakter plenarny. Prowadzący spotkanie udziela głosu zainteresowanym.
Patrz i zmieniaj Realizacja uczniowie ze Szkolnego Klubu Europejskiego pod kierunkiem p.Marzeny Pytel.
Publicznego Gimnazjum we Wróblewie
Szkoła z pasją... Klasa Va.
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku Spotkanie otwierające.
Spotkanie organizacyjne Gimnazjum nr 22 w Bydgoszczy Gimnazjum nr 22 w Bydgoszczy 13 listopada 2012r. Honorowy Patronat Organizatorzy.
Cyberstrach ma wielkie oczy
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
BUDŻET PARTYCYPACYJNY W WARSZAWIE NA 2016 ROK. BUDŻET NA ROK 2016 IDEA ZMIAN: ewolucja nie rewolucja wobec budżetu z 2015 roku nastawienie na dyskusję.
Jak wygląda statystyczny uczeń naszego gimnazjum?
Szkoła z klasą 2.0. Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i„Gazetę Wyborczą”. Od.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Jak działa demokracja w szkole?
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Nasza „mała” demokracja
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
8 listopada b.r. klasy I, II i III z Zespołu Szkolno – Przedszkolnego im. Marii Konopnickiej w Borzęciczkach przystąpiły do ogólnopolskiej akcji edukacyjnej.
Nasza działalność jako Szkoły z Klasą. Cel naszego spotkania: 1. Założenia projektu „W ramach kolejnej odsłony akcji, Szkoły z Klasą 2.0, skupiamy się.
Zespół ds. ewaluacji rok szkolny 2014/2015
„UNICEF” w naszej szkole. Nasza szkoła współpracuje od dwóch lat z międzynarodową organizacją UNICEF. Uczniowie, którzy angażują się w działania tej organizacji.
Projekt „Bezpieczna szkoła – bezpieczny uczeń”
Projekt edukacyjny „Ciekawi świata – islam”. Poznajcie ludzi ciekawych świata. Ja nazywam się Krzysztof Poleszak. Po lewej jest Cezary Siurek i Adam Brodacz,
Celem niniejszej procedury jest określenie zasad nadania imienia Publicznej Szkole Podstawowej w Kruczu.
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Od września w naszej szkole realizowany jest program „Szkoła z klasą”.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Szkoła współpracuje ze społecznością lokalną Fundacja Civis Polonus
W projekcie trwającym od marca do czerwca udział wzięli uczniowie klasy Vb
czwarte spotkanie Zespołu
SZKOŁA W RUCHU AKCJA „ĆWICZYĆ KAŻDY MOŻE” ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ
Sopocka Akademia Tenisowa
BUDŻET PARTYCYPACYJNY W WARSZAWIE NA 2016 ROK
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
„Sposób na mitologię „ Klasa 5a i 5b FŚNIT.
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
Szkoła Podstawowa nr 1 Twórcze umysły im. Wojska Polskiego w Żywcu
Projekt ,,Różnorodność nas uskrzydla”
Zapis prezentacji:

PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH DZIAŁA Ń SZKOŁY Z KLAS Ą 2.0 OPIEKUN: mgr MARTA KARMELITA REALIZATORKI: KAROLINA WINIARSKA KAROLINA DŁUGOSZ KAROLINA KOPE Ć JUSTYNA FORY Ś EWELINA KOLBUSZ DOMINIKA KRUPKA BARBARA BRONOWICZ BARBARA GIERUT

Zanim przystąpimy do zaprezentowania tego, co przygotowałyśmy, w wielkim skrócie przedstawimy poszczególne etapy naszej pracy. Jak już wcześniej zostało powiedziane, nasz projekt nosi tytuł,,TIKAMY I FILMIKI Z ŻYCIA SZKOŁY NAGRYWAMY”. Zrealizowałyśmy go pod kierunkiem pani Marty Karmelity w ramach programu Szkoła z Klasą 2.0.

Najpierw pani przedstawiła nam propozycje tematów projektów. Wybrałyśmy jeden i utworzyłyśmy zespoły zadaniowe. Ustaliłyśmy zakres działań i osoby odpowiedzialne za ich realizację. Równocześnie opracowałyśmy harmonogram prac i spotkań konsultacyjnych.

Następnie sporządziłyśmy listę wydarzeń klasowych i szkolnych, które można by ująć w scenariuszach filmowych. Potem odszukiwałyśmy w różnych źródłach informacji o gatunkach filmowych w celu utrwalenia i poszerzenia informacji na ten temat.

Obejrzałyśmy w TV i na YouTube przykładowe filmy należące do poszczególnych gatunków, zanotowałyśmy ważne spostrzeżenia i uwagi.

Zorganizowałyśmy w grupach dyskusję dotyczącą wyobrażeń związanych z realizacją filmów, ustaliłyśmy listę potrzebnych rekwizytów, strojów, tła zdarzeń itp., a potem dyskutowałyśmy nad scenariuszami.

Kiedy już je opracowałyśmy, prezentowałyśmy je podczas spotkania z naszą opiekunką. W trakcie toczyła się dyskusja nad różnymi kwestiami związanymi z przedmiotem naszego spotkania i wprowadzanie stosownych zmian. Niektóre rzeczy dotyczące scenariuszy wykonywałyśmy podczas spotkań towarzyskich w domach naszych koleżanek, w miłej atmosferze przy ciastku i przy herbatce. Z opiekunką kontaktowałyśmy się również drogą mailową.

Po ostatecznym zatwierdzeniu scenariuszy spotykałyśmy się w szkole przed lub po lekcjach i nagrywałyśmy poszczególne scenki filmowe, a potem montowałyśmy je w domu, korzystając z programu Movie Maker, a na spotkaniach konsultacyjnych prezentowałyśmy efekty naszej opiekunce.

Podczas realizacji projektu na bieżąco relacjonowałyśmy nasze działania krok po kroku na blogu, dzieląc się swoimi doświadczeniami z innymi uczniami. A teraz zapraszamy do obejrzenia tego, co udało się nam zdziałać.