IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Podstawowe pojęcia e-learningu
Advertisements

Katarzyna Szypuła-Sajon
Wsparcie dydaktyki poprzez wprowadzanie ICT, ECDL
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
VI Konferencja DZB, Głogów - Bądzów, X.2012 r.
Dr inż. Magdalena Jabłońska
INSTYTUT EKONOMICZNY największa jednostka organizacyjna na Wydziale Społeczno-Ekonomicznym INSTYTUT EKONOMICZNY największa.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PITWIN – Portal Innowacyjnego Transferu Wiedzy.
Doświadczenia z budowania relacji między Wydziałem Ekonomiczno-Socjologicznym UŁ a jej otoczeniem – koncepcja Wydziałowej Rady Biznesu Dr Agnieszka Kurczewska,
Zastosowanie e-learningu w szkole wyższej IX Konferencja Czy społeczeństwo informacyjne pobudzi inicjatywy lokalne? Warszawa Wojciech Zieliński.
Czy e-learning jest popularny wśród dolnośląskich bibliotekarzy ?
Laboratorium z Probabilistyki IV sem. Wydział Transportu
Trzecia edycja Ogólnouniwersyteckiej Ankiety Oceniającej Jakość Kształcenia Zakres tematyczny Albert Izdebski Mikołaj Jasiński Tomasz Zając.
Wewnętrzny, dedykowany System Zarządzania Jakością
Szkolenia przygotowujące nauczycieli gimnazjów
Praca dyplomowa inżynierska
Technologie informacyjne w kształceniu na Politechnice Gdańskiej Wykład 3 Platformy, narzędzia, zasoby Dr inż. Anna Grabowska
E-learning jako element warsztatu informacyjnego współczesnej biblioteki Joanna Rudna Biblioteka WydziałuTechniki Morskiej ZUT.
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
Tylko w naszej szkole otrzymujecie Państwo 2 x więcej!
e-learning – Jak włączyć go w proces dydaktyczny
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
Rachunek zwrotu inwestycji na przykładzie studiów eksternistycznych
Co to jest TIK?.
Zdalne Nauczanie w Praktyce Nowoczesne Metody Nauczania (NMN)
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
Seminarium Rankingowe Sesja II, cz. II Jak mierzyć warunki studiowania w tym jakość zaplecza bibliotecznego?
Zadania Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w ramach projektu Młodzieżowy Inkubator Przedsiębiorczości.
II Ogólnopolska Konferencja Instruktorska Dobre Praktyki w Kształceniu Kadry Wojciech Konieczny Czy e znaczy źle? 19 marca 2011.
Informatyczny system edukacyjny do przedmiotu „Multimedia”
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Unikatowy model kształcenia na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Medycznego w Łodzi odpowiedzią na potrzeby gospodarki opartej na wiedzy.
Laboratorium z Probabilistyki sem. IV Wydział Transportu
Wprowadzenie o obsługi platformy e-learningowej
E-learning (kurs dla uczniów)
WSPÓŁPRACA KANY Z WOJEWÓDZTWEM MAŁOPOLSKIM W DZIEDZINIE DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Stanisława Klimczak Dyrektor Małopolskiego Ośrodka Szkoleniowego w Krakowie.
PRZYSPOSOBIENIE BIBLIOTECZNE ON-LINE Z doświadczeń e-learningu na Uniwersytecie Warszawskim Maria Wilkin, Marcin Skład Centrum Otwartej i Multimedialnej.
Komunikacja w bibliotece uczelnianej na tle rozwoju technologii informatycznych. Z doświadczeń BG UMCS Ogólnopolska Konferencja Naukowa Nowoczesna Biblioteka.
Andrzej Wodecki Polski Uniwersytet Wirtualny Ogólnopolska Konferencja
Koło naukowe:. Działalność koła Badania naukowe dotyczące zarządzania oraz marketingu Pisanie artykułów naukowych Wyjazdy na konferencje naukowe.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Technologia kształcenia zawodowego
ODPŁATNOŚĆ ZA SZKOLENIA : 500,00 Zł Kod kursu: PP/EdB/1/2015
Analiza wyników ankiet studenckich za rok 2014/2015 ( semestr zimowy)
UCZELNIA PRZYJAZNA NIEPEŁNOSPRAWNYM Wsparcie studentów niepełnosprawnych Katowice, 10 października 2015.
Pełnosprawny Student IX Kraków, 3 listopada 2015 r. DR MARIA GORCZYŃSKA PEŁNOMOCNIK REKTORA UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W KATOWICACH DS. OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
Zaawansowane metody wykorzystania platformy e-learningowej w prowadzeniu szkoleń on-line PODSUMOWANIE.
„ Platforma edukacji zdalnej ”. Czym jest edukacja zdalna? "Nauczanie na odległość jest to metoda prowadzenia procesu dydaktycznego w warunkach, gdy nauczyciele.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" K. Anders, K. Madziar, M. Jusza, I. Burska, P. Witoński, R. Piramidowicz ĆWICZENIA LABORATORYJNE.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus ACK CYFRONET AGH Iwona Wendel Urząd.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold Woźniak „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Łukasz MULDNER-NIECKOWSKI, Agnieszka ZAGÓRSKA, Maria MANIA, Piotr SZMYD, Jarosław SIKORA.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Andrzej Syguła, „Metoda warsztatu w nauczaniu informatyki z wykorzystaniem platformy.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, " Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów.
IX Konferencja „Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka” Maria ZAJĄC „E-learning 2.0 a style uczenia się” Maria ZAJĄC E-learning 2.0 a style.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Janusz ŚWIERZOWICZ Irena NOWOTYŃSKA Zakład Informatyki w Zarządzaniu Politechnika Rzeszowska.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Bombol, Krzysztof Kochanek „ E-learning w służbie audiologii " Instytut Fizjologii.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" „Laboratorium Wirtualne Fotoniki Mikrofalowej„ Krzysztof MADZIAR, Bogdan GALWAS.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna DRZEWIŃSKA „Nauczyciele i uczniowie jako uczestnicy procesu uczenia się wykorzystywania.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
1 Instytut Techniczny Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gorzowie Wielkopolskim Konferencja: Lubuskie Centrum Innowacji, styczeń
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki ul. Nowowiejska Jelenia Góra.
Analiza wyników ewaluacji form doskonalenia realizowanych przez CEN w Gdańsku w okresie I-VII 2016
Badanie satysfakcji studentów PWSZ w Skierniewicach 2016
Wstęp do badań społecznych i politologicznych I
Projekt Kim będziesz?.
Jak poprawić jakość kształcenia w obszarze Business Informatics
Ocena Projektu „Klasa Akademicka” prowadzonego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – wybrane wyniki badań Dominika Stachowiak.
Zapis prezentacji:

IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach „System szkoleń przygotowujących studentów do kształcenia z wykorzystaniem metody blended learning”

Piotr Tkacz – Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach „ System szkoleń przygotowujących studentów do kształcenia z wykorzystaniem metody blended learning " Krótka charakterystyka e-learningu we WSZOP Studenci kierunków: Zarządzanie (28 %) Zarządzanie i Inżynieria Produkcji (66 %) Kulturoznawstwo (6 %) Korzystających z e-learningu: blisko 3500 studentów ok. 50 dydaktyków IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Piotr Tkacz – Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach „ System szkoleń przygotowujących studentów do kształcenia z wykorzystaniem metody blended learning " Krótka charakterystyka e-learningu we WSZOP SEL powołany przez Senat uczelni w marcu Zajęcia wspomagane metodami zdalnymi trwają 3 semestr, od 150 do 400 godzin zajęć w semestrze, ok. 15 przedmiotów. Ilość osób logujących się dziennie - od kilku do ok IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Piotr Tkacz – Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach „ System szkoleń przygotowujących studentów do kształcenia z wykorzystaniem metody blended learning " Krótka charakterystyka e-learningu we WSZOP IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Piotr Tkacz – Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach „ System szkoleń przygotowujących studentów do kształcenia z wykorzystaniem metody blended learning " Krótka charakterystyka e-learningu we WSZOP KURSY - wszystkich – 103 (stan na grudzień 2008) - 26 kursów testowych dla osób szkolących się - 3 kursy dla potrzeb pracy dyplomowej - 2 kursy wykorzystywane w zarządzaniu i monitoringu platformy i dydaktyki przedmiotów informatycznych - 2 kursy biblioteczne (w tym jeden testowy) - 2 kursy dla potrzeb kół studenckich - 1 kurs do realizacji seminarium dyplomowego - 2 kursy szkoleniowe (dla studentów oraz prowadzących zajęcia) - 65 kursów przedmiotowych, w których odbyły się lub odbywają obecnie zajęcia IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Piotr Tkacz – Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach „ System szkoleń przygotowujących studentów do kształcenia z wykorzystaniem metody blended learning" Szkolenia – ich znaczenie w dążeniu do wysokiej jakości e-learningu IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Piotr Tkacz – Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach „ System szkoleń przygotowujących studentów do kształcenia z wykorzystaniem metody blended learning" System szkoleń dla studentów IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Piotr Tkacz – Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach „ System szkoleń przygotowujących studentów do kształcenia z wykorzystaniem metody blended learning" System szkoleń dla studentów – wykład: IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Piotr Tkacz – Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach „ System szkoleń przygotowujących studentów do kształcenia z wykorzystaniem metody blended learning" System szkoleń dla studentów – wykład: charakterystyka i specyfika e-learningu uwarunkowania konfiguracyjne (dotyczące przeglądarki, kwestie bezpieczeństwa) zasady korzystania z LMS zasady korzystania z materiałów dydaktycznych, czatu, forum dyskusyjnego, testów, komunikacji wewnątrz platformy i poczty elektronicznej omówienie innych usług – m.in. Wirtualny Dziekanat przekazanie danych do autoryzacji oraz instrukcji IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Piotr Tkacz – Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach „ System szkoleń przygotowujących studentów do kształcenia z wykorzystaniem metody blended learning" System szkoleń dla studentów – kurs na platformie: IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Piotr Tkacz – Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach „ System szkoleń przygotowujących studentów do kształcenia z wykorzystaniem metody blended learning" System szkoleń dla studentów – konsultacje indywidualne: w ramach dyżurów pracowników Studium e-learningu rozpatrywanie problemów z logowaniem, usługami skojarzonymi (np. poczta elektroniczna) możliwość organizacji i przeprowadzenia dodatkowego szkolenia przy stanowiskach komputerowych dla większej grupy (łącznie z podstawami obsługi komputera) IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Piotr Tkacz – Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach „ System szkoleń przygotowujących studentów do kształcenia z wykorzystaniem metody blended learning" Badanie aprobaty dla materiałów szkoleniowych: wersja elektroniczna versus wersja drukowana 1.Student trybu stacjonarnego czy niestacjonarnego ? 2.Wiek respondentów 3.Która z form była najbardziej pomocna podczas korzystania e-learningu: instrukcja drukowana instrukcja elektroniczna szkolenie w postaci wykładu - prezentacji IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Piotr Tkacz – Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach „ System szkoleń przygotowujących studentów do kształcenia z wykorzystaniem metody blended learning" Badanie aprobaty dla materiałów szkoleniowych: wersja elektroniczna versus wersja drukowana 4.Wskazanie na jedną formę materiałów pomocowych w przypadku kiedy byłaby dostępna tylko jedna – wybór spośród instrukcji drukowanej i materiałów w postaci elektronicznej 5.Respondenci mogli w badaniu podać swoje sugestie związane z dotychczasowym trybem szkoleń – ew. uzupełnienie o inne zagadnienia, ocena materiałów, inne uwagi. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Piotr Tkacz – Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach „ System szkoleń przygotowujących studentów do kształcenia z wykorzystaniem metody blended learning" Badanie aprobaty dla materiałów szkoleniowych: wersja elektroniczna versus wersja drukowana Badanie ankietowe - elektronicznie 412 odpowiedzi - konwencjonalnie 173 odpowiedzi razem – 583 odpowiedzi IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Piotr Tkacz – Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach „ System szkoleń przygotowujących studentów do kształcenia z wykorzystaniem metody blended learning" Badanie aprobaty dla materiałów szkoleniowych: wersja elektroniczna versus wersja drukowana średni wiek respondentów – 28 lat IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Piotr Tkacz – Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach „ System szkoleń przygotowujących studentów do kształcenia z wykorzystaniem metody blended learning" Badanie aprobaty dla materiałów szkoleniowych: wersja elektroniczna versus wersja drukowana Która z przedstawionych poniżej form, była dla Pani/Pana najbardziej pomocna podczas korzystania z e-learningu ? IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Piotr Tkacz – Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach „ System szkoleń przygotowujących studentów do kształcenia z wykorzystaniem metody blended learning" Badanie aprobaty dla materiałów szkoleniowych: wersja elektroniczna versus wersja drukowana W sytuacji kiedy dostępna byłaby tylko jedna wersja instrukcji, wybieram jako najlepszą formę instrukcję: IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Piotr Tkacz – Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach „ System szkoleń przygotowujących studentów do kształcenia z wykorzystaniem metody blended learning" Badanie aprobaty dla materiałów szkoleniowych: wersja elektroniczna versus wersja drukowana W sytuacji kiedy dostępna byłaby tylko jedna wersja instrukcji, wybieram jako najlepszą formę instrukcję: IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" do 25 lat między 26 a 35 lat powyżej 35 lat

Piotr Tkacz – Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach „ System szkoleń przygotowujących studentów do kształcenia z wykorzystaniem metody blended learning" Podsumowanie: szkolenie - ważny element w budowaniu jakości e-learningu przygotowanie do korzystania z LMS – konfiguracja przeglądarki, charakterystyka interfejsu graficznego, rodzaj usług na platformie część elektroniczna szkolenia (na platformie) jako kontynuacja szkolenia – ciągły kontakt ze studentami, zgłaszanie uwag, sugestii, etc. ilość zwolenników materiałów szkoleniowych tradycyjnych i elektronicznych wykazuje spolaryzowanie IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Piotr Tkacz – Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach „ System szkoleń przygotowujących studentów do kształcenia z wykorzystaniem metody blended learning" DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"