The Leader in Me.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KOMPETENCJA SPOŁECZNA W ZESPOLE PROJEKTOWYM
Advertisements

Teresa Grąziewicz - Jóźwik
Praca w zespole Tomasz Filipionek.
STUDIUM PRZYPADKU (case study ang.)
Szkoła dla rodziców i wychowawców
Aktywność fizyczna jako przeciwdziałanie problemom wychowawczym
1 Wyniki programu dla branży edukacja. 2 Czynniki ryzyka zawodowego w pracy nauczyciela Zagrożenia w trakcie wycieczek szkolnych, w tym odpowiedzialność
Skuteczne zachowania na rynku pracy
FUNDAMENTY PRACY W ZESPOLE
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
ART Aggression Replacement Training TZA Trening Zastępowania Agresji
Przedszkole Nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi w Zabrzu Przedszkole i projekty e-Twinning.
Program wychowawczy Gimnazjum na rok szkolny 2011/2012 UCZĘ SIĘ ODPOWIEDZIALNOSCI ZA SIEBIE I NNNYCH Rozwój ucznia INTELEKTUALNYPSYCHICZNYSPOŁECZNYFIZYCZNY.
Dojrzałość szkolna dziecka
„ MÓJ WYBÓR – MOJE ŻYCIE ”
W PROGRAMIE KSZTAŁCENIA RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH
Jak z wykorzystaniem literatury prowadzić ciekawe zajęcia z uczniami realizujące zadania wychowawcze szkoły Bożena Prażmo, maj 2011 r.
Uczeń jako lider. Przywództwo w grupie jako szansa na rozwój osobisty i zwiększenie odpowiedzialności społecznej.
Do wiernych i oddanych przyjaciół Zippiego w naszej szkole należą: dzieci z oddziału przedszkolnego działającego przy naszej szkole oraz uczniowie klasy.
tel.: Marynino 28, Serock.
Wyzwania przedsiębiorczości
Wystawa Starych Zdjęć.
DOJRZAŁOŚĆ SZKOLNA.
Konferencja dla dyrektorów szkół i przedszkoli Europejski wymiar edukacji- rola dyrektora szkoły w realizacji międzynarodowych projektów współpracy szkół
Co zawierają poszczególne tematy projektu?
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród nauczycieli i dyrekcji (razem 16 ankiet)
Problemy wychowawcze szkoły
Określa wspólny dla całej społeczności szkolnej kierunek działań
IMAGE PRACOWNIKA BIUROWEGO I FIRMY
„Autoprezentacja” MODUŁ Klasa I.
“PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA”
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI STOSOWANEJ I ZARZĄDZANIA
pwd. Katarzyna Dulska ZKK Toruń phm. Michał Sawicki CHZKK Kuj-Pom
w praktyce pedagogicznej
POMORSKIE CENTRUM PSYCHOEDUKACJI, DIAGNOZY I TERAPII W GDAŃSKU.
Bydgoszcz ANIMATOR ROZWOJU TECHNOLOGICZNEGO Czynności:  Projektowanie, wdrażanie, promocja i ocena nowych rozwiązań technologicznych, wydawanie.
POMOC RODZINIE PROGRAM EDUKACYJNY NIE TYLKO DLA RODZICÓW. AUTOR: MGR JOLANTA KURYŚ – SKRZYPCZAK 1.
Moduł 2 Rozwijanie umiejętności pracy w grupie i komunikacji.
„Pytanie, kto może zostać liderem? Jest jak pytanie, kto może śpiewać partie tenora? Odpowiedź jest oczywista: ten kto umie śpiewać tenorem”. Henry Ford.
NIWELOWANIE TRUDNOŚCI INTERPERSONALNYCH WE WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI BOŻENA PARUCH PEDAGOG SZKOLNY Gimnazjum nr 7 w Krakowie.
BARIERY W KOMUNIKACJI I SPOSOBY ICH PRZEZWYCIĘŻANIA
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt „Naukowy zawrót.
Zasady pracy metodą projektu
Podstawa prawna: Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Przygotowanie kadr do zarządzania projektami Bohdan Rożnowski, dr Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II 28 marca 2008 r.
Jak rozwijać inteligencję emocjonalną dziecka ?
THE LEADER IN ME KUBA TERKA. THE LEADER IN ME UMIEJĘTOŚĆ UWAŻNEGO SŁUCHANIA Wielu ludzi zapomina, że rozmowa z drugim człowiekiem to nie tylko mówienie,
Dla lidera SZTUKA PERSWAZJI Zygmunt Korzeniewski.
RUCH Klucz do prawidłowego rozwoju dziecka to połączenie tych trzech elementów.
KULTURA I ETYKA W PRACY BIUROWEJ
IMAGE PRACOWNIKA BIUROWEGO I FIRMY czyli jak Cię widzą, tak Cię piszą
“ Wymagania rynku pracy XXI wieku ” Wymogi naszego wieku, niezależne od zawodu jaki posiadamy !
Praca w zespole.
Konflikty społeczne we współczesnym świecie
Marzenie o edukacyjnej wspólnocie Dr Stanisław Kowal Kierownik Studium Kształcenia Nauczycieli Uniwersytetu Pedagogicznego 28 listopada 2015.
MODUŁ 1 TEMAT 3 POZIOM 2 Budowanie relacji. Silne relacje pomagają ludziom współpracować i osiągać wspólnie cele, zarówno te indywidualne, jak i grupowe.
Rodzice, dzieci, nauczyciele – adekwatne formy profilaktyki od substancji psychoaktywnych 15 kwietnia 2016 r.
INTELIGENCJA EMOCJONALNA W PRACY DYDAKTYKA Model edukacyjny projektu „Praktyka czyni mistrza” Opracowała: Katarzyna Michalak.
GRUPY LOKALNE CECHY EFEKTYWNYCH ZESPOŁÓW. 2 1– WYRAŹNY PORYWAJĄCY CEL (tracą poczucie czasu, częsta komunikacja między członkami, postęp, wywołuje dużo.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Moduł 5 Temat 1 Poziom 1 Dzielenie się pomysłami.
Stowarzyszenie Psychoedukacji i Terapii „EVOLUTIO” zaprasza do udziału w BEZPŁATNYM: Treningu asertywności   DZIĘKI UDZIAŁOWI W TRENINGU: - poznasz uniwersalne.
Mediacje w szkole Jak działa mediacja ?
JAK ROZWIJAĆ INTELIGENCJĘ EMOCJONALNĄ U DZIECKA?
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Określanie celów: rozwojowy, edukacyjny, terapeutyczny
LEKCJE TWÓRCZOŚCI W Szkole podstawowej nr 108
Dzień Książki w grupie 0d
Poczucie własnej wartości dziecka
Wykład I: Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie.
Zapis prezentacji:

The Leader in Me

Trening umiejętności społecznych

Umiejętność uważnego słuchania: krok ku porozumieniu z innymi.

Zadawanie pytań

Rozumienie i wykonywanie poleceń

Rozumienie emocji

Radzenie sobie ze stresem

Pozytywne nastawienie

Szacunek do siebie i innych

Dbanie o granice swoje i innych

Dbanie o granice swoje i innych

Relacje z ludźmi a zaufanie

Być aktywnym u siebie

odpowiedzialność Odpowiedzialność jest podstawą. Jesteś odpowiedzialny gdy: -Robisz to, czego się podjąłeś -Dbasz o innych -Akceptujesz konsekwencje swoich działań

Pierwsze wrażenie Pierwsze wrażenie to opinia, jaką wyrabiamy sobie na temat poznawanej osoby. Opieramy się na emocjach, Oceniamy czy dana osoba jest do nas podobna.

Wyznaczanie celów

Zarządzanie czasem

Zarządzanie konfliktem

Rozwiązywanie konfliktów w grupie

Stawanie się dobrym członkiem zespołu