Cooperate Sales Manager dostosowanie oferty banku do potrzeb i możliwości klienta Niewodniki, kwiecień 2009.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marcin Otorowski Paulina Berdysz grupa 243
Advertisements

Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Fundacja Fundusz Współpracy
Związek Banków Polskich
Finanse międzynarodowe
Wiesław Żółtkowski Falenty,
Mazowiecki Bank Regionalny SA robi to jednak lepiej.
Zarządzanie Ryzykiem Operacyjnym
Asseco Poland w sektorze Banków Spółdzielczych
Jan Szambelańczyk Problemy efektywności banków spółdzielczych w Polsce w procesach konsolidacji Warszawa, 15 listopada 2006 Jan Szambelańczyk, Mariusz.
Banki komercyjne.
Dźwignia operacyjna i finansowa
DOKUMENTOWANIE PROCESU ZINTEGROWANEGO
Oferta Krajowej Izby Gospodarczej - instytucji otoczenia biznesu w zakresie wsparcia operacyjnego MSP 23 listopada 2011.
Koncepcja mBanku Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą.
Zarządzanie kapitałem obrotowym c.d.
RYZYKO OPERACYJNE Jak przeciwdziałać mu w praktyce?
Budujemy rynek przejrzystego obrotu gospodarczego InfoMonitor Biuro Informacji Gospodarczej S.A. I Część Kongresu Gospodarki Elektronicznej 21 marca 2006.
Budujemy rynek przejrzystego obrotu gospodarczego Konferencja prasowa 29 sierpnia 2006 Informacja gospodarcza, bezpieczeństwo obrotu, wzrost efektywności.
Logo ośrodka KSU JAK ROZWIĄZAĆ PROBLEM FINANSOWANIA ROZWOJU MSP? Usługi finansowe funduszy pożyczkowych. Przemysław Woliński Prezes Kujawsko-Pomorskiego.
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Udział BIK w ocenie ryzyka kredytowego i ochronie aktywów banków spółdzielczych Falenty, 9 października 2008 r. dr Mariusz Wyżycki, Wiceprezes Zarządu.
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Promocje w Hossa Finance Szanowni klienci specjalnie dla was stworzyliśmy ofertę prezentującą nasze najlepsze produkty finansowe od kredytów po ubezpieczenia.
Wykład 8 Dr Krzysztof Jonas
CZYLI JAK USTALAMY DOCHÓD W PRZEDSIĘBIORSTWIE
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
V Konferencja Ewaluacyjna Warszawa, Dr Agnieszka Chłoń–Domińczak Perspektywy wykorzystania ewaluacji w obszarze krajowych środków publicznych.
BANKOWOŚĆ DLA MŁODZIEŻY
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI STOSOWANEJ i ZARZĄDZANIA
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
ATENA Usługi Informatyczne i Finansowe Sp. z o.o.
KONTA WYNIKOWE Konta wynikowe – powstają w wyniku pionowego podziału konta „Wynik finansowy”. Informują o przebiegu procesów kształtujących wynik finansowy.
MODUŁY SCHEMATY KSIĘGOWE KSIĘGA HANDLOWA EWIDENCJA DOKUMENTÓW
Szkolenia, Coaching, PR.
Finansowanie inwestycji przez Beskidzki Bank Spółdzielczy maj 2010.
ZMIENNE OTOCZENIE EKONOMICZNE
SEKTOR BANKOWY WOBEC FINANSOWANIA INWESTYCJI INFRASTRUKTURALNYCH
Biznesplan.
Co zrobić, gdy pojawią się kłopoty z płynnością
Sprawozdanie finansowe NoRiskNoFun. A. Sprawozdanie finansowe.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
AGENDA Zmiany w ofercie produktowej Banku w 2008 r.
Zaufany partner na rynku e-commerce
Internetowego Biura Rachunkowego
CRM – wady i zalety UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008.
Nowa strategia MultiBanku: klienci zamożni i małe firmy
Analiza wyniku finansowego
Kredyty mieszkaniowe – MdM
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
Wykład 8 Dr Krzysztof Jonas
Segmenty operacyjne MSSF 8.
call center to nie tylko infolinia
Warszawa, 21 lutego 2007 r. GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po czwartym kwartale 2006 r. Najlepszy kwartał, najlepszy rok, na drodze do integracji.
Dodatkowe slajdy (Koszty jakości)
KOSZTY JAKOŚCI Zofia Zymonik
PROGRAM EUROPEJSKI PKO Banku Polskiego Program Europejski PKO Banku Polskiego – informacja dla Klientów PROCES PROGRAMOWANIA POMOCY KOMISJA EUROPEJSKA.
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
Opracował: Jan Załęcki – Wiceprezes Marketing Relacji Sp z o.o. na podstawie publikacji Philipa Kotlera oraz opracowania Mark Angelo Reyes, MARKMA Warszawa,
Zintegrowane systemy informatyczne
Oferta Banku Handowego w Warszawie S.A. („BHW”) zabezpieczenia finansowego Transakcji Handlowych pomiędzy PGL LP a odbiorcami surowca drzewnego („Odbiorca”).
Ewa Dziedzic Katedra Turystyki SGH Potrzeby i luki informacyjne u podmiotów zarządzających turystyką.
Studia II stopnia. KIM BĘDZIESZ? Analitykiem biznesowym – specjalistą w zakresie stosowania profesjonalnych narzędzi matematyczno-statystycznych oraz.
Miejski Rzecznik Konsumentów w Poznaniu
T. 25 Więcej o wartości dodanej
Jak założyć spółdzielnię socjalną?
Bank zmieniającego się świata
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Zapis prezentacji:

Cooperate Sales Manager dostosowanie oferty banku do potrzeb i możliwości klienta Niewodniki, kwiecień 2009

System CSM to m.in.: Usystematyzowana baza wiedzy o klientach oparta o: Kartoteki klientów Transakcje i rachunki Kontakty z Klientem Korespondencję Informacje ze źródeł zewnętrznych (BIK, KRS, wywiadownie gosp.)

Proces segmentacji Odrzucenie Akceptacja Doradca handlowy Wstępna akceptacja Dyrektor oddziału Odrzucenie Wniosek Przydzielenie opiekuna Opiekun klienta

Dm = Do - Ko + Dki + Ddi + Di - Ki - Dn + Dnd – Ke +/- Kd Dochodowość klienta Dm = Do - Ko + Dki + Ddi + Di - Ki - Dn + Dnd – Ke +/- Kd Gdzie: Do – dochód odsetkowy Ko – koszt odsetkowy Dki – dochód kredytowy inny Ddi – dochód depozytowy inny Di – dochód inny Ki – koszt inny Dn – dochód z ulokowania nadwyżki Dnd – dochód z tytułu pozyskania niedoboru Ke - koszt wysłania dokumentów drogą Elixir Kd – korekta dochodu o koszty/przychody dodatkowe nie wynikające z ksiąg bankowych, a zarejestrowane w systemie CSM

Gromadzenie i magazynowanie informacji o kliencie Rejestr Klienta Raporty analityków Opiekun klienta Raporty BIK, wywiadowni gospodarczych i inne. Korespondencja od klienta Dane z systemów: DefBank Pro-BS, DIADEM, Rejestr Udziałowców, Graficzna Baza Danych

System CSM to m.in.: Procesy segmentacji oraz ich monitorowanie w czasie Analizy produktowe (ilościowe, wartościowe) w ramach segmentów, jednostek, itd. Mechanizmy prowadzenia sprawnej, usystematyzowanej, wystandaryzowanej i nowoczesnej korespondencji z Klientami.

System CSM to m.in.: Mechanizmy symulowania, prowadzenia kampanii reklamowych oraz obserwacji ich skuteczności. Monitorowanie zdarzeń, zadań, dynamiki i efektywności kontaktów z Klientami.

Podwyższenie poziomu satysfakcji klienta Wzrost konkurencyjności oferty Obniżenie ryzyka operacyjnego w kategorii: klienci, produkty i działalność biznesowa Obniżenie kosztów KORZYŚCI DLA BANKU

Cooperate Sales Manager w praktyce Niewodniki, kwiecień 2009

Wygląd czy charakter ? Segmentacja - podział niejednorodnej grupy klientów na jednorodne segmenty Nerwowy, wymagający klient i… Pozory mylą - spokojny, niewymagający a… dochodowy klient

Potencjalny, Nowy, Stały, Były Związki i rozwiązki Cykl życia klienta: Potencjalny, Nowy, Stały, Były Wskazanie, którzy klienci mogą zrezygnować z usług lub z kim nie należy na siłę współpracować Ograniczenie odejść klientów oraz zapobieganie generowaniu strat przez klientów

Trafiony czy Zatopiony Czy 80 letnia osoba ucieszy się z oferty na kredyt hipoteczny na 30 lat? Czy lekarz przyjmie ofertę na kredyt dla młodych rolników? Czy wypada reklamować wysoko oprocentowany depozyt właścicielowi upadającej firmy? Czy propozycja kredytu dla młodych małżeństw ucieszy zdeklarowanego singla?

Generowanie dodatkowych kosztów Jak kulą w płot Generowanie dodatkowych kosztów Wysłanie oferty kredytowej do klientów w sytuacji zagrożonej Nagradzanie wszystkich Nagradzanie kłopotliwych klientów

Optymalna sprzedaż Sekwencja zakupów Powiązania między produktami Wskazanie jakie produkty są kupowane razem lub w pewnych odstępach czasu oraz w jakiej kolejności

i analizować powiązania Najbliżsi sąsiedzi Warto gromadzić dane i analizować powiązania Firma otwiera rachunek - oferta dla pracowników firmy Firma ma kłopoty – pracownicy też mogą mieć kłopoty

Wielka kumulacja (danych) Źródło danych dla programów statystycznych np. GRETL

Kontakt z klientem jako proces, a nie zbiór epizodów. Halo to ja Kontakt z klientem jako proces, a nie zbiór epizodów. Indywidualne i trwałe kontakty. Zdarzenia Korespondencja z klientem Informacje dodatkowe Korespondencja wewnętrzna

Cud niepamięci Co ja miałem zrobić? Kalendarz Terminarz Zadania Repozytorium dokumentów

Dziękuję za uwagę