Jak uczynić przełomową inwestycję przyjazną dla lokalnej społeczności?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Budowa centralnego odcinka II linii metra
Advertisements

PRZEPISY RUCHU DROGOWEGO
BUDOWA OBWODNICY MIASTA SZCZYTNO W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 53
1 Akceptacja przebiegu obwodnicy Olsztyna Raport z badania PBS DGA.
Ścieżki Rowerowe.
Alternatywa dla samochodu. Transport publiczny i rowerowy.
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II wraz
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój Edycja 2013.
INWESTYCJE KOMUNIKACYJNE I Konferencja
Zawracanie Cofanie Postój i zatrzymanie
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU W MAŁOPOLSCE
Konsultacje Społeczne, 06-07/09/20071 PROJEKT TRASY KRASIŃSKIEGO na odcinku plac Wilsona ul. Budowlana wraz przeprawą mostową i torowiskiem tramwajowym.
JAK MOJE MIASTO JEŹDZI Z GŁOWĄ ?. Jak moja szkoła jeździ z głową. Nasza szkoła istnieje od 1 września 1999r. Patronem jej jest Józef Wybicki, a dyrektorem.
Alternatywne rozwiązania komunikacyjne dla Miasta Opola
Czysty transport miejski
HAŁAS.
BEZPIECZEŃSTWO W RUCHU DROGOWYM
Przygotowanie projektu technicznego
Obwodnica Milanówka i Grodziska Maz. Spotkanie z mieszkańcami 24 marca 2007 we współpracy ze Stowarzyszeniem Przyjazna Komunikacja.
DO PRACY JADĘ ROWEREM Doświadczenia z przebiegu kampanii w Biurze Planowania Przestrzennego Miasta Gdyni Izabela Gendek.
Przebudowa ulicy Wojska Polskiego Projekt przebudowy obejmował ul. Wojska Polskiego od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z ul. Armii.
ZNAKI DROGOWE DLA ROWERZYSTÓW
ROZWÓJ SYSTEMU PUBLICZNEGO TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO W AGLOMERACJI WARSZAWSKIEJ POPRZEZ ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI, NIEZAWODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA.
System transportowy w służbie pasażera
TRANSPORT A EKOLOGIA.
„Ekorozwój – ekologiczny transport w lokalnym środowisku.”
Strategia Województwa a Powiat Świecki – kontekst infrastrukturalny i bezpieczeństwa Dariusz Woźniak Skarbnik Powiatu Świeckiego.
„JAK MOJE MIASTO JEŹDZI Z GŁOWĄ ?”
Mieczysław Reksnis Mieczysław Reksnis.
Bogusław Waksmundzki.
ŚRÓDMIEŚCIE OLSZTYNA KOMUNIKACJA W ZINTEGROWANYM PROGRAMIE ROZWOJU PRZESTRZENNEGO ŚRÓDMIEŚCIA OLSZTYNA WYDZIAŁ ROZWOJU MIASTA, MARZEC 2014.
Potrzeby Przewozów Regionalnych w obliczu rozwoju kolei dużych prędkości Warszawa,
Przygotował: Tomasz Kacprzak 2014
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Etap 1 Warszawa, wrzesień 2011.
POIS /10-00 „Rozwój szybkiej kolei miejskiej w Trójmieście”
DEBATA „ŚCIEŻKI ROWEROWE – BEZPIECZNY DOJAZD DO SZKOŁY” Hrubieszów, 2013.
Tramwaje Warszawskie przyjazne ludziom i miastu
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
KOMUNIKACJA ROWEROWA NA TERENIE MIASTA OTWOCK. KOALICJA ROWEROWA OTWOCK.
Przebieg Debaty 1. Sposoby docierania do szkoły 2. Tworzenie rozkładu jazdy 3. Brak Ścieżek rowerowych w naszej gminie 4. Środki transportu młodzieży.
Jak uczynić przełomową inwestycję przyjazną dla lokalnej społeczności?
Transport we Wrocławiu
Znaki drogowe Krzysztof Kmieć.
Uwarunkowania Na terenie miasta Zielona istniejący układ komunikacyjny, opiera się głównie na następujących ciągach dróg: droga ekspresowa S3, droga krajowa.
Jak moje miasto jeździ bezpiecznie?. Komentarz:  Nie są zagrożeniem dla przechodni ó w.  Mogą jechać po chodniku.
Your logo Here Wspólne korzystanie w czasie rzeczywistym ze środków transportu na żądanie w Regionie Tesalii, Grecja Warsztaty: Transport na żądanie na.
Obwodnica Ostrowa Wielkopolskiego PARTNERSTWO SAMORZĄDOWO - RZĄDOWE Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Powiat Ostrowski.
TRASA SŁOWACKIEGO Odcinek od ul. Potokowej do Al. Rzeczypospolitej GDAŃSK, 17 marzec 2010 r. Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
Koleje samorządowe w ujęciu Planu Transportowego dla województwa dolnośląskiego Kliczków, 4 listopada 2015 Agnieszka Zakęś Zastępca Dyrektora Departamentu.
Doprowadzenie niezbędnej infrastruktury technicznej do terenów inwestycyjnych przy ulicy Stołczyńskiej.
Gdańsk, 12 kwietnia 2016 Otwarcie tunelu pod Martwą Wisłą - ograniczenie ruchu pojazdów ciężarowych, zmiana organizacji na rondzie Marynarki Polskiej,
Bezpieczne przejścia dla pieszych i pasy rowerowe na ul. Stryjeńskich m.st. Warszawa | Zarząd Dróg Miejskich.
Zmiany komunikacyjne w Poznaniu do roku 2030 !. BRT (ang. Bus Rapid Transit) Oddzielny pas ruchu. Szybki tranzyt autobusowy. Usprawniona infrastruktura.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, Warszawa Tel.: , Faks:
m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności
PROJEKT ELITON TOMICE PROWADZĄCY ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU ZAMAWIAJĄCY STAROSTA POZNAŃSKI MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO.
Bezpieczeństwo i rozwaga- tego od ciebie każdy wymaga.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
GDAŃSKIE BADANIA RUCHU 2016
Uczeń na drodze Eliminacje szkolne test 2017
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
PROGRAM WSPÓŁPRACY Transgranicznej Polska - rosja OLSZTYN,
Zadania drogowe planowane do realizacji w 2017 r
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OBSZARU FUNKCJONALNEGO
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
ALMADA – dobre praktyki transportowe
UPRZYWILEJOWANIE TRANSPORTU ZBIOROWEGO
KONSULTACJE SPOŁECZNE DOT. POŁĄCZENIA UL. BURACZANEJ I STRZELCÓW
Zapis prezentacji:

Jak uczynić przełomową inwestycję przyjazną dla lokalnej społeczności?

 HAŁAS  ZANIECZYSZCZENIE  UCIĄŻLIWOŚCI KOMUNIKACYJNE  PRZERWANE SZLAKI PIESZE I TURYSTYCZNE

 Trzypasmowa, tranzytowa droga szybkiego ruchu, pojazdów w ciągu doby to stały i wysoki hałas dla mieszkańców okolic oraz setek dzieci uczęszczających do Zespołu Szkół w Zielonkach – jak go ograniczyć?  Tunele jak ograniczyć rozchodzenie się spalin i zanieczyszczeń, zwłaszcza w okolicach wlotów oraz wylotów tunelu?  Wzrost zanieczyszczenia ryzyko dalszego wzrostu zanieczyszczenia.

 Brak węzłów komunikacyjnych umożliwiających korzystanie z POK czy możliwy będzie dojazd i wjazd na obwodnicę, wygodny dla mieszkańców gminy Zielonki?  Znaczny wzrost ruchu na drogach lokalnych  czy drogi lokalne będą przenosić znacznie większy ruch w związku z przemieszczaniem się w kierunku do i od obwodnicy ?  czy niedrożna DK7 będzie omijana przez podróżujących do Krakowa przez ul. Dożynkową, ul. Bankową, czy ul. Krakowskie Przedmieście ?  ile będzie trwała realizacja obwodnicy i w jaki sposób jej budowa wpłynie na jakość życia mieszkańców ?

 Brak dróg zapewniających mieszkańcom gminy Zielonki wygodny dojazd do Krakowa. czy przewidziana jest realizacja szlaków komunikacyjnych na linii N-S, umożliwiających mieszkańcom gminy Zielonki dojazd i wjazd samochodem do Krakowa?  Brak alternatywnych rozwiązań komunikacyjnych. czy przewidziana jest realizacja bezkolizyjnych szlaków komunikacyjnych, zapewniających dojazd do Krakowa transportem publicznym, rowerem oraz pieszo?

Północna obwodnica to przede wszystkim troska o rozwój Krakowa. Co lokalne społeczności otrzymają w zamian za uciążliwości związane z jej realizacją? Oczekujemy wyjaśnień i deklaracji dotyczących nurtujących nas pytań i problemów. UCIĄŻLIWOŚCI ZASŁUGUJĄ NA GODNĄ REKOMPENSATĘ.

 Zmniejszenie szerokości obwodnicy z 3 do 2 pasów w jedną stronę.  Poprowadzenie POK wyłącznie w zagłębieniu, w większej części w tunelu, a nie bezpośrednio po powierzchni.

 Zniwelowanie wysokich nachyleń drogi.  Zastosowanie „cichej” nawierzchni jezdni. Nowoczesne technologie umożliwiają obniżenie natężenia hałasu i wibracji dzięki zastosowaniu właściwych mieszanek.

 Zastosowanie ekranów akustycznych lub innych barier akustycznych. dotyczy to również miejsc, w których bariery akustyczne nie są aktualnie proponowane.  Zalesienie przebiegu POK. drzewa to istotna bariera zarówno dla hałasu, jak i dla zanieczyszczeń. Nie powstaje od razu. Już teraz trzeba zadbać o zielone otoczenie przebiegu drogi.

 Zmniejszenie prędkości maksymalnej. obniżenie jej do 80 km/h przyczyni się do ograniczenia emisji hałasu i zanieczyszczeń, nie obniżając jednocześnie walorów użytkowych drogi.  Skierowanie ruchu tranzytowego (pojazdów o dużej masie) na linii W-N południową obwodnicą Krakowa, czyli trasą A4 i S7. niech obwodnica służy przede wszystkim mieszkańcom Krakowa i okolic.

 Usprawnienie komunikacji publicznej i dostosowanie jej do potrzeb mieszkańców.  realizacja linii tramwajowej prowadzącej poza obwodnicę, która pozwalałaby mieszkańcom gminy Zielonki bezkolizyjnie dotrzeć do Krakowa.  przedłużenie Drogi Wolbromskiej do ul. Bratysławskiej w Krakowie.  Zachowanie komunikacji pieszej i rowerowej.  nieprzerwane szlaki rowerowe i piesze pozwalające na wygodną komunikację na linii południe-północ.

Kompleksowe wyjaśnienia Najlepsze rozwiązania Wiążące deklaracje

ZAŁATWMY SPRAWĘ KOMPLEKSOWO Bezpieczeństwo na drogach w gminie Zielonki  zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego w gminie Zielonki,  chodniki na ul. Dożynkowej,  zmniejszenie prędkości rozwijanych przez pojazdy np. na ul. Galicyjskiej, ul. Królewskiej, ul. Dożynkowej.

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ